2015-02-18, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Ta 0.5-1 mg, den är väldigt stark och slår på hårt.

Oki, tack för ditt svar !

Mvh
Citera
2015-02-18, 18:41
Medlem
dreggells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomtom123
Har fått tag på lite olika xanor, blandannat ett par stavar.

Hur mycket bör jag ta för att bli soft samtidigt som jag ändå kan uppehålla mig ibland folk som inte tycker om droger? Har ingen som helst tolerans.

Tack på förhand.

1-2mg är tillräckligt
Citera
2015-02-18, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dreggell
1-2mg är tillräckligt

ja för dig kanske det räcker med en 0.5 el blåbär Men hur kan du svara på en 14-15 barnonge Du gissar ju med inte sant för d går inte o svara på jobbar du inom medicin ?mena inget ovänligt bara undrar då jag har viss erfarenhet inom det plugga medicin men va ett antal år sen.
Citera
2015-02-19, 16:36
Medlem
dreggells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av constrictor
ja för dig kanske det räcker med en 0.5 el blåbär Men hur kan du svara på en 14-15 barnonge Du gissar ju med inte sant för d går inte o svara på jobbar du inom medicin ?mena inget ovänligt bara undrar då jag har viss erfarenhet inom det plugga medicin men va ett antal år sen.

haha va surrar du om grabben, du verkar ju hel snurrig
Citera
2015-02-20, 13:29
Medlem
limE86s avatar
Hur vet man att man fått äkta Xanax 2 mg stavar? Hur ska dom smaka?
Citera
2015-02-20, 13:54
Medlem
Aerosol-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av limE86
Hur vet man att man fått äkta Xanax 2 mg stavar? Hur ska dom smaka?

Ganska så besk smak tycker jag.
Citera
2015-02-20, 15:22
Medlem
Galadrins avatar
Tänkte och ta Xanax 1mg senare, går det att vara lite normal i huvudet och se film eller sånt på xanor eller blir man helt knäpp på det? har ingen tolerans til xanor har inte tagit det på flera år. så bara undrar hur ett xanox rus var igen om man blir seg och trött eller om man kan vara vaken och skön i kroppen? har hørt olikt från olika personer så ville fråga lite innan jag tar det igen.

Alkohol kommer jag inte blanda, har för mkt blackouts och gjort dumma saker på benzo och alkohol.
Senast redigerad av Galadrin 2015-02-20 kl. 15:35.
Citera
2015-02-20, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dreggell
haha va surrar du om grabben, du verkar ju hel snurrig

Vad snurrar jag om ? tål du inte verkligheten el va är det me dej
Citera
2015-02-20, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galadrin
Tänkte och ta Xanax 1mg senare, går det att vara lite normal i huvudet och se film eller sånt på xanor eller blir man helt knäpp på det? har ingen tolerans til xanor har inte tagit det på flera år. så bara undrar hur ett xanox rus var igen om man blir seg och trött eller om man kan vara vaken och skön i kroppen? har hørt olikt från olika personer så ville fråga lite innan jag tar det igen.

Alkohol kommer jag inte blanda, har för mkt blackouts och gjort dumma saker på benzo och alkohol.

Nä du blir inte knäpp på 1mg xanor du kan se film o dyl. Uppträda normalt men som du skrev blanda inte alkohol tillsammans då man dubblar effekten sen en mycket vanlig biverkan är minnes förlust

om du blandar med alkohol el tar mer xanor men svårt o låta bli men börja med en 1mg blir du soft så ok lycka till
Citera
2015-02-20, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomtom123
Har fått tag på lite olika xanor, blandannat ett par stavar.

Hur mycket bör jag ta för att bli soft samtidigt som jag ändå kan uppehålla mig ibland folk som inte tycker om droger? Har ingen som helst tolerans.

Tack på förhand.

Pröva o bryt stavarna känn dig fram vänta 20 30 min hjälper inte det så ta den andra halvan vänta o se hjälper inte det lurigt det där/man kan känna sig helt vanlig fast andra ser att man har tatt nått men nu stavarna är u bara på 2mg så nä jag tror ingen märker nått förövrigt är det ingen stor dos må så gott testa dig fram mvh
Citera
2015-02-20, 21:21
Medlem
Redlinezs avatar
Älskar lugnet dessa ger. Vardagen flyter på som den ska med hjälp av alprazolam.

Imorgon blir det nog 1 stav eller 2 när man ska ut på äventyr.
Citera
2015-02-21, 07:33
Medlem
bikerfrees avatar
Fördelen med Xanor 2mg, det är ju som någon skrev tidigare....är man ovan så kan man knäcka den på hälften, se vad som händer, sedan ta andra halvan. Bättre att skynda långsamt, så att man inte får en alltför snabb skjuts.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in