2015-11-04, 10:07
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simulcra
Jag tog 4mg xanor igår och det var min första gång någonsin.

Kan jag ta 4 mg till idag utan att få avtändning imorgon?

OCH finns det något jag kan göra för att boosta ruset (förutom alkohol)?

Du kommer nog inte få nån AT nej. Brukar väl uppstå efter lite längre bruk/missbruk.

Du bör nog inte kombinera xanor med alkohol eller något om du måste fråga den frågan. Risken är stor att du gör bort dig totalt. Gör något rejält dumt. Blir tagen av polisen. Eller tom skadar dig själv/dör om du käkar/dricker eller blandar för mkt med något annat tex, opiater.
Citera
2015-11-04, 10:15
Medlem
simulcras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mommejr
Du kommer nog inte få nån AT nej. Brukar väl uppstå efter lite längre bruk/missbruk.

Du bör nog inte kombinera xanor med alkohol eller något om du måste fråga den frågan. Risken är stor att du gör bort dig totalt. Gör något rejält dumt. Blir tagen av polisen. Eller tom skadar dig själv/dör om du käkar/dricker eller blandar för mkt med något annat tex, opiater.

okej! Men att blanda med cb då? Har hört att det kan vara nice om man gör det i rätt dos. Om jg tar typ 2 mg xanor och röker gräs, skulle det vara nice?
Citera
2015-11-04, 10:21
Medlem
Citat:
okej! Men att blanda med cb då? Har hört att det kan vara nice om man gör det i rätt dos. Om jg tar typ 2 mg xanor och röker gräs, skulle det vara nice?

Det är nice som fan asså men rök gräs först så att du blir bäng sen tar du xanor. Du kommer må jävligt bra, men om du gör tvärtom så kommer du knappt känna av gräset.
Citera
2015-11-04, 10:29
Medlem
simulcras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adnan12
Det är nice som fan asså men rök gräs först så att du blir bäng sen tar du xanor. Du kommer må jävligt bra, men om du gör tvärtom så kommer du knappt känna av gräset.

Okej tack för svar.

Jag kommer ha tagit xanor tre dagar i rad sedan. Vet du om det blir någon at på det eller påverkan på dagarna efter?
Citera
2015-11-04, 10:30
Medlem
elmerengues avatar
Citat:
Tycker det sista knappast spelar nån roll och isf är det individuellt. Braj och bens passar bra ihop, och ofarligt är det också att blanda dem.
Citera
2015-11-04, 10:34
Medlem
Citat:
Okej tack för svar.

Jag kommer ha tagit xanor tre dagar i rad sedan. Vet du om det blir någon at på det eller påverkan på dagarna efter?

Hej tror inte du kommer få nån at alls efter tre dagar. Jag har tagit varje dag i en månad som mest och fick knappt nån at. Men jag tog låga doser typ 1-2 mg om dagen. Du kan vara lugn men se till att inte håller på för länge bara. Ha det bra
Citera
2015-11-04, 10:35
Medlem
simulcras avatar
Citat:
Hej tror inte du kommer få nån at alls efter tre dagar. Jag har tagit varje dag i en månad som mest och fick knappt nån at. Men jag tog låga doser typ 1-2 mg om dagen. Du kan vara lugn men se till att inte håller på för länge bara. Ha det bra

Tack <3
Citera
2015-11-04, 12:33
Medlem
simulcras avatar
En till fråga: kan jag blanda praraflex, muskelavslappnande (inte komp utan vanlig) med xanor?

Blir det en rolig kombo?

Blev sugen, hittade paraflex hemma. Och nån sån vet hur mycket paraflex jag borde ta i så fall? Har tagit 4 mg xanor

Edit: paraflexen är 250 mg, hur många kan jag ta i så fall? Vill inte bli helt fucked up, men lite gonoch svängig
Senast redigerad av simulcra 2015-11-04 kl. 12:36.
Citera
2015-11-04, 13:20
Medlem
smileos avatar
Vet inte hur jag ska formulera mig, så ber om ursäkt på förhand om jag är otydlig.

Har käkat ca 40-50 stavar sammanlagt i mitt liv, köpta i 5-10st paket per gång från samma person (men den personen får troligtvis sina grejer från olika personer).

Men den här gången är det någonting annorlunda, jag vill komma fram till om det är fejkstavar eller om det är mycket mycket bättre kvalité på dessa än tidigare stavar.

Alla de förra stavarna kunde jag käka en hel (2mg) på en gång utan att känna mig fucked up, men det tog bort ångesten mycket bra.

Nu har jag skaffat nya stavar, men nu vågar jag inte ens ta en 2mg, pga när jag tar en 0,5mg blir jag varm i ansiktet samt lite ångestlindring, känner mig klart mer påverkad på 0,5mg på dessa än 2mg av de tidigare???

Kass kvalité förut eller någon annan substans nu? ser ingen skillnad på dom mot förr.
Citera
2015-11-06, 12:47
Medlem
simulcras avatar
Har tagit xanor. Kommer jag få avtändning nu!

Hej! Jag har tagit 15mg xanor under fyra dagar i rad, och det är första gången jag har använt denna substans.

Just nu mår jag bra, men kommer jag få någon avtändning av detta?
Och när skulle den komma i så fall?
Citera
2015-11-06, 13:32
Medlem
Lanjelexs avatar
Citat:
Hej! Jag har tagit 15mg xanor under fyra dagar i rad, och det är första gången jag har använt denna substans.

Nej antagligen inte, som flera redan sagt när du frågat om AT. Om du skulle märka av det på något sätt så skulle det väl isåfall vara sömnsvårigheter. Ingen kan veta säkert heller, du lär ju märka det isåfall. Hoppas att du menar att du tagit totalt 15 mg över 4 dagar och inte 15mg/dag. Oavsett så sluta överdosera och fucka upp din tolerans, sjukt onödigt.
Citera
2015-11-06, 17:44
Medlem
KringExs avatar
Citat:

Nej.
Det tar flera veckor innan kroppen vänjer sig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in