2014-04-06, 20:15
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kytoyo
Haha jo det är min tanke med, synd att jag har pissprov på det så får väl sälja till någon torsk jag hittar i Nordstan

Gör det.
Citera
2014-04-06, 20:37
Medlem
ConsafesDeBars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moogmachine
är det stor skillnad på stess och Xanor, har aldrig ätit Alpra?

Jag tycker diazepam (Stesolid, Valium) gör dig mer märkbart påverkad med dålig motorik, sluddrigt tal.
Alprazolam (Xanor) gör dig mer avslappnad inombords, utan att du blir lika fumlig och sluddrig.

Alpra är mer stealth, funkar sämre att flöddra på, men är bättre i vardagliga situationer.

Men jag har ingen aning. Det är vad jag har hört av andra såklart...
Citera
2014-04-07, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marlow9
Tyckte nyss det var hur lätt som helst att hitta benso "på gatan" här i gbg. Vågar man att testa beställa från nån av shopparna? Krångligt tycker jag, men är i desperat behov. Vill ju helst träffas face-to-face. Men det vill väl alla.

Citat:
Ursprungligen postat av hieronymo
Hm... tycker precis likadant. Och så läser man i GP hur en fjortis säger "jag kan fixa gräs/spice och skit som helst på 5 minuter". Jävla brats.

jag befinner nig också i krissituation.

Det är rätt smidigt att beställa från t.ex Silk Road/Flugsvamp etc... Verkade skitkrångligt till en början men har man gjort det 1-2 ggr så är det lugnt sen. Visst så får man vänta, men det tenderar bli en väldans massa väntande vid "IRL-affärer" också.. Gäller att ha lite framförhållning bara.

På sätt och vis jävligt farligt att dessa shoppar och marknadssajter finns Om man t.ex funderar på att lägga ner knarkandet tänker jag då
Citera
2014-04-07, 03:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ConsafesDeBar
Jag tycker diazepam (Stesolid, Valium) gör dig mer märkbart påverkad med dålig motorik, sluddrigt tal.
Alprazolam (Xanor) gör dig mer avslappnad inombords, utan att du blir lika fumlig och sluddrig.

Alpra är mer stealth, funkar sämre att flöddra på, men är bättre i vardagliga situationer.

What? Är du säker på att du inte menar tvärt om?

När jag provade Xanor så vart jag mest dum i huvudet, inte speciellt mycket ångestdämpande och kände mig fortfarande helt stressad i kroppen.

Med Stesolid så blir jag lugn och kan vara mig själv.
Citera
2014-04-07, 03:33
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsyketSviker
What? Är du säker på att du inte menar tvärt om?

När jag provade Xanor så vart jag mest dum i huvudet, inte speciellt mycket ångestdämpande och kände mig fortfarande helt stressad i kroppen.

Med Stesolid så blir jag lugn och kan vara mig själv.
Håller med dig.
Citera
2014-04-08, 06:51
Medlem
narkis avatar
Någon som kan uttala sig om hur dom Små vita trianglar som ska vara 2mg är?
Är det 2mg? eller är det mindre?
Citera
2014-04-08, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ConsafesDeBar

Det är tvärtom i det stora hela.
Citera
2014-04-08, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ginger
Efter några xanorer i kroppen så känns det som man tar på sig ett par kalasbyxor. Alldeles varm och mysig blir man.

Haha med kalasbyxorna på kan allt hända
Citera
2014-04-08, 21:20
Medlem
Gingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huzzlin
Haha med kalasbyxorna på kan allt hända

Men du måste ju erkänna att några xanor i magen känns det som om man har på sig kalasbyxor. Man är alldeles varm och god i benen.

Kalasbyxor for life!
Citera
2014-04-08, 21:43
Medlem
kytoyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av narki
Någon som kan uttala sig om hur dom Små vita trianglar som ska vara 2mg är?
Är det 2mg? eller är det mindre?
Det är minst 2mg märkte jag
Citera
2014-04-08, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ginger
Men du måste ju erkänna att några xanor i magen känns det som om man har på sig kalasbyxor. Man är alldeles varm och god i benen.

Kalasbyxor for life!

Tjack och xanor gör att du ( även iklädd kalasbyxor ) kan gå genom väggar, vilket jag tycker är trevligt
Citera
2014-04-09, 11:45
Medlem
Gingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huzzlin
Tjack och xanor gör att du ( även iklädd kalasbyxor ) kan gå genom väggar, vilket jag tycker är trevligt

Då får jag hoppas att du inte äter båda substanserna på samma gång. Det vore annars ett slöseri med riktig dunder-honung.
Ja, även inte bara gå genom väggar. Utan även att slå genom väggar har hänt under tjack påverkan.

Nej, tacka gud för enbart Xanor. Medlet som får mig att fråga min bästa kompis om han vill suga av mig. Och att han (också påverkad under Xanor) funderar på att göra det "som en kul sak".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in