2015-07-06, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karbolexan
Blev tipsad om att det skulle vara en trevlig kombo med alpra och tram. Då jag sällan brukar benzo undrar jag vilken mängd alpra det är som gäller? 1mg borde väl räcka med tanke på låg tolerans?
Inte bra att blanda opiater och benso. Nått att tänka på.
Citera
2015-07-07, 13:30
Medlem
neurogens avatar
Citat:
Blev tipsad om att det skulle vara en trevlig kombo med alpra och tram. Då jag sällan brukar benzo undrar jag vilken mängd alpra det är som gäller? 1mg borde väl räcka med tanke på låg tolerans?

Citat:
Ursprungligen postat av TeamAncient
Vilken tur att Tramadol inte är en opiat

Tram och benso är safe (med måtta) till skillnad från opiater där det kan direkt leda till dödsfall.

Sitter själv och njuter på ca 700mg tram och 8mg alpra
och har gjort liknande blandningar med alkohol och lyrica också , väldigt massor med gånger.

Men känn efter själv, känns det obehagligt så vet du, har man tillräckligt bra självinsikt, inte är allmänt korkad, så brukar man kunna klara av att kombinera det mesta med tramadol.

Dessutom sänker benson kramptröskeln på tramadol så det är faktiskt en jättefin kombo.
Andningsdeppresion är väldigt väldigt låg affinitet hos Tramadol, då den inte är lik en enda opioid/opiat.

Metadon och benso tex, kan ju sluta i dödsfall på relativt små doser.
Citera
2015-07-07, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoqiet
Beror helt och hållet på hur din tolerans är. Igår natt slängde jag i mig 9 mg för att kunna somna efter "tjack-linorna" som jag drog tidigare på kvällen när jag var på krogen/utestället. Jag somnade och sov som en stock och fick många goda timmars sömn. Samtidigt har jag vid ett annat tillfälle slängt i mig 20 mg utan att däcka när min tolerans var hög.

En nybörjare som aldrig testat någon slags benso innan kommer definitivt att bli rejält påverkad av 2-4 mg Xanor.
Min bror tog det,och han blir flöddrig på 2-3 Imovane Han fick blackout(ofc) men gjorde inget dumt,så allt lugnt!
Citera
2015-07-07, 21:00
Medlem
neurogens avatar
ahh, däckade runt 15.00 och har tagit igen en jävla massa go sömn
trodde det var onsdag morron när jag vaknade

skall man poppa lite mer eller inte är frågan.. moaaar
Citera
2015-07-08, 17:58
Medlem
currynamnam159s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
Tror jag redan kastat ut denna (förmodligen för många lättbesvarade fråga) men fick ändå inget svar, gör ett nytt försök; skillnaden mellan de vita xanor-stavarna och de blå, ovala runda xanor-tabletterna? Tack på förhand!

sakerna är tryckta i olika källare.

är det riktiga svenska xanor märker du att det är bra, stavarna som xanax och inte heter xanor är skit.

den som säger något annat har med shopen att göra, fjäsk o reklam för ersättning eller dum.

all jävla doping som trycks o bryggs i sverige men folk tror blint på att saker är äkta från ett apotek när det är benzo trots att massa shopar blir rödade för att dom har rc i sina saker, snälla fan ta o vakna upp.

om folk inte kan något om ug, kolla lite på nyhterna, polisen har ju t.o.m. gått ut med hur dom gör sakerna!?!?!?!?!
Citera
2015-07-08, 18:00
Medlem
currynamnam159s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TeamAncient

har med dos o ålder o göra, därför vården är försiktig med det
Citera
2015-07-08, 18:02
Medlem
neurogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av currynamnam159

är det riktiga svenska xanor märker du att det är bra, stavarna som xanax och inte heter xanor är skit.

den som säger något annat har med shopen att göra, fjäsk o reklam för ersättning eller dum.

all jävla doping som trycks o bryggs i sverige men folk tror blint på att saker är äkta från ett apotek när det är benzo trots att massa shopar blir rödade för att dom har rc i sina saker, snälla fan ta o vakna upp.

om folk inte kan något om ug, kolla lite på nyhterna, polisen har ju t.o.m. gått ut med hur dom gör sakerna!?!?!?!?!

Ja, det är extremt sällsynt att hitta riktiga xanor stavar. Så köp aldrig dom, håller jag helt med om.
och ifall det finns en shop som har riktiga vita xanax stavar - benzobutiken? så säg till!
vet inte ifall någon testat från BB och rapporterat om dom är äkta eller inte.
var ju nån som grönade stavarna från medicinexpressen... men tveksamt med tanke på deras andra varor...

däremot är ksalol oftast riktig vara från galenika, men såklart finns det kopior på dom också. Jasonlind tex, har riktiga ksalol för att nämna en vendor. (de blå ovala - är det auparin (e313) eller? minns inte hur dem såg ut nu, men hade för mig de va lila)
Citera
2015-07-08, 18:03
Medlem
currynamnam159s avatar
Citat:

valium och opiater är bäst ihop, min åsikt
Citera
2015-07-08, 18:04
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av currynamnam159

Om jag berättar för dig att både de ovala, blå tabletterna och de vita stavarna kommer från svenska apotek då. Hur skulle du då omformulera ditt svar till mig.
Citera
2015-07-08, 18:05
Medlem
neurogens avatar
Citat:
Om jag berättar för dig att både de ovala, blå tabletterna och de vita stavarna kommer från svenska apotek då. Hur skulle du då omformulera ditt svar till mig.

ifall det är svenska, så är U94 (stavar) bäst helt klart.
men lila 1mg är också bra!
Citera
2015-07-08, 18:05
Medlem
currynamnam159s avatar
Citat:

har redan svarat
Citera
2015-07-08, 18:06
Medlem
currynamnam159s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neurogen
ifall det är svenska, så är UP94 (stavar) bäst helt klart.
men lila 1mg från pfizer(?) är också bra!

yes dom e gooooa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in