2014-08-31, 16:20
Medlem
Klartos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amunt
Styckpris för 0,5mg xanor? Alltså inte online och nej jag är inte intresserad av att varken sälja till eller köpa av er.

>10kr typ.
Citera
2014-08-31, 16:30
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amunt
Styckpris för 0,5mg xanor? Alltså inte online och nej jag är inte intresserad av att varken sälja till eller köpa av er.
https://www.flashback.org/t749718p99!
Citera
2014-08-31, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stone..
https://www.flashback.org/t749718p99!
Ah, sorry missa den.
Citera
2014-08-31, 22:10
Medlem
Har jämfört temesta och xanor några dagar nu och kan säga att xanor är helt klart bäst av dom två.

Inget slår Xanor :P

Mvh
Citera
2014-09-01, 01:12
Medlem
Ballaurigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hero.
Har jämfört temesta och xanor några dagar nu och kan säga att xanor är helt klart bäst av dom två.

Inget slår Xanor :P

Mvh
jo atn på xanor slår det mesta med råge..inget att rekommendera,ät inte regelbundet,ta lite uppehäll, ett gott råd bara
Citera
2014-09-01, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ballaurigen
jo atn på xanor slår det mesta med råge..inget att rekommendera,ät inte regelbundet,ta lite uppehäll, ett gott råd bara

Har tagit xanor i 3 år regelbundet. 10mg vissa dagar. Har aldrig upplevt någon jobbig AT. Det är ju individuellt.
Citera
2014-09-01, 02:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hero.
Har tagit xanor i 3 år regelbundet. 10mg vissa dagar. Har aldrig upplevt någon jobbig AT. Det är ju individuellt.

Hur bra psyke har du? svar på vitt om du vill
Citera
2014-09-01, 03:22
Medlem
Är det farligt att käka benzo(xanor, imovane)i typ 2 veckor och sen ha uppehåll i 3-4 veckor, varje månad? En person på ett annat forum påstår att något som kallas Kindling som gör att avtändningarna blir värre och längre varje gång man gör CT? Jag har kanske hållt på såhär i nåt år, alltså käkar upp mina xanor och imovane på 2 veckor och sen haft uppehåll ett par veckor och sen förnyat receptet och sen börjat igen.

Hur menar hon att avtändningarna skulle bli längre för att man slutar fler gånger? Mer intensiva, det kan jag gå i god för det har jag faktiskt märkt. Men längre? Är det inte så att ju längre man äter ju längre tar det för kroppen att detoxa?

Det tar ungefär 2 veckor för mig att tända av från benzo om jag käkat i 2-4 veckor, 1-2mg xanor och 7,5-30mg imovane. Detta varje gång, aldrig längre än så. En gång käkade jag däremot under en 6 månaders period, då var det ungefär en avtändning på 1 månad.

Edit: Ska tillägga att detta inte är att rekommendera, det är fan inte kul att variera mellan normal och benzombie varje månad, det är INTE kul att tänd av. Ska ta ett uppehåll på 2 månader nu sen ta de max 3 gånger per vecka, vid behov, jobbar just nu med en terapeut och förhoppningsvis kanske jag inte ens behöver ta skiten mer alls.
Senast redigerad av Revolutionz 2014-09-01 kl. 03:27.
Citera
2014-09-01, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mister.
Hur bra psyke har du? svar på vitt om du vill

Relativt ostabil. Dock när jag bestämt mig för något (ex hoppa av xanor), går det bra som fan. Gick direkt från 10mg + 2mg ikto dagligen till 0 mg per dag och det gick bra. Ingen jobbig AT.
Citera
2014-09-01, 22:35
Medlem
Michael-ScarNs avatar
Har börjat bygga upp lite resistans emot diazepam efter
lite knapprade nu i sommar, Funderar på att köra lite alprazolam " kasol" ett tag för att få
bättre rus, skulle det fungera? är mina receptorer nya och färska för alprazolam?..
Citera
2014-09-01, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Michael-ScarN
lite knapprade nu i sommar, Funderar på att köra lite alprazolam " kasol" ett tag för att få
bättre rus, skulle det fungera? är mina receptorer nya och färska för alprazolam?..

Alprazolam är mycket starkare än diazepam så du får nog bra effekt av xanor.
Citera
2014-09-01, 23:27
Medlem
telepatis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Michael-ScarN

Råder korstolerans mellan olika bensodiazepiner. Du kommer alltså behöva en större dos än om du var helt novis på bensofronten. Alprazolam har avsevärt kortare halveringstid än diazepam (som förövrigt har sjukt lång) vilket kan påverka hur snabbt du behöver höja dosen för att uppnå önskat resultat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in