2021-01-14, 12:14
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motorola80
VIT grapeffrukt direkt pressad ska det vara,INTE gul, sluta skriv osanningar tack!

Funkar ej röd? isf varför inte?
Pressade 3 hela frukter ett tag sedan, röda. Fanns tyvärr inga andra i affären.
Gör det stor skilllnad? hur är det med färdig juice? vilken sort?
Citera
2021-01-14, 20:13
Medlem
Skillnad på märke o kvalitet på olika xnor. Dom billiga bären en bra tag sen ja löste så slutar det med minneslucka 2 dagar och 100pack förbrukat..

Pfizer är dyrare men inte testat mängder då dom e väldigt dyra.

Så vad ska man ta för några för o kunna bli skön
Citera
2021-01-14, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid

köp tropicana Golden graprfruit. 100% frukt utan koncentrat. finns på hemköp, Ica..
Citera
2021-01-14, 23:18
Medlem
Motorola80s avatar
Citat:

Nej, VIT ska det vara, visst röd är bättre än ingen grape, men det är VIT som boostar tabletter mm...

Röd har bara strax under 10% av de ämnen som jag menar! VIT har över 50% och är alltså enormt bra, men de drog in den, den kan finnas på nån utländsk affär eller du kan be dem ta hem det, de svenska affärerna är så jäkla PK så det lyssnar till 100% på direktiven, de utländska affärerna, en del av dem struntar i det o tar hem den om du ligger på lite, VIT finns dock lite i multijouice, så kolla innehållet på multijuicen, jag vet på rak arm ingen sort som har det men här på flashback är många så duktiga så nån annan kanske kan hjälpa dej i denna fråga!

Jag hittade VIT på en ica affär ute på landet hos en kompis för några år sen och köpte på mej alla de hadee , men de drog in den efter det, likaså har alla affärer gjort idag bara för att just vit boostar men är förträffligt bra i sej själv också!

MVH M80
Citera
2021-01-14, 23:21
Medlem
Motorola80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abcukm
köp tropicana Golden graprfruit. 100% frukt utan koncentrat. finns på hemköp, Ica..

Finns det inte vit i den?

Annars är den absolut värd att testa!!!!

Tackar för ditt förslag

MVH M80
Citera
2021-01-14, 23:28
Medlem
Motorola80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deux2
Skillnad på märke o kvalitet på olika xnor. Dom billiga bären en bra tag sen ja löste så slutar det med minneslucka 2 dagar och 100pack förbrukat..

Pfizer är dyrare men inte testat mängder då dom e väldigt dyra.

Så vad ska man ta för några för o kunna bli skön

Kan kolla upp vad den bästa är, just nu köper jag ÄKTA stavar som är labbtestade mot allt annat dessutom, det var enbart 2mg alprazolam i dem jag köper, dock är de påväg att
ta slut hos min mailkran, så jag försöker köpa upp alla han har, till framtida bruk!

Alla andra stavar på marknaden idag innehåller etizolam!!!

Vet detta genom säljare som är störst i sverige på xanor!!!

Ska kolla upp de bästa åt dej, återkommer....

MVH M80
Citera
2021-01-15, 07:27
Medlem
STABILO99s avatar
Citat:
vilka opiater körde du och hur länge? är själv en "junkie" eller vad man ska säga

Tram är det jag brukar köra. Går i perioder men när jag väl har tillgång så blir det start med 400mg första dagen och sedan 600-1000mg 2-4ggr/veckan men försökt hålla mig nere på 400-600 och köra en gång i veckan max eftersom toleransen byggs upp jävligt snabbt.
Citera
2021-01-15, 19:04
Medlem
Vad händer när man byter benzo preparat efter man använt ett preparat i typ 5-6 år?

jag har använt ett annat preparat i cirka 5-6 år varje dag men fick slut på det och började använda några APZM 1 tabletter i typ 13 dagar, sen nu kör jag på Xanor 0.5mg som jag fick utskrivet. Undrar om de ter sig nått speciellt i kroppen efter man avslutar använda ett visst preparat efter så många år i några veckor endå fast att de är samma substans i dem andre preparaten?

Någon erfaren?
Citera
2021-01-15, 20:39
Medlem
avsmakens avatar
Har gått på diazepam i 1.5 års tid men överväger ett byte nu pga toleransökningen och då står alprazolam näst på tur gissar jag. Skulle jag som egentligen gillar diazepam bli besviken om jag bytte bort det mot alprazolam i.o.m att den verkar en kortare tid eller vad säger ni? Det är apoteksvaror med restriktiva uttag vi pratar om.
Citera
2021-01-16, 19:11
Medlem
Hur är ksalolen nu för tiden?
Citera
2021-01-17, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avsmaken
Har gått på diazepam i 1.5 års tid men överväger ett byte nu pga toleransökningen och då står alprazolam näst på tur gissar jag. Skulle jag som egentligen gillar diazepam bli besviken om jag bytte bort det mot alprazolam i.o.m att den verkar en kortare tid eller vad säger ni? Det är apoteksvaror med restriktiva uttag vi pratar om.

svårt att säga eftersom du endå gått endast diazepam i 1.5 år, men om du bara kan använda diazepam så är de bättre tror jag. alprazolam verkar kortare och kanske blir jobbigt eller jätte kontsigt när du börjar ta det.
Citera
2021-01-18, 01:43
Medlem
Någon som hört om alprazolam i pez form? Alltså 1mg alprazolam som ska vara tryckta i pez tablett form? Det ska vara exakt samma som blåbär (ksalol)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in