2015-02-13, 01:06
Medlem
När jag var 17 så låg jag med min fars dåvarande thai flickvän som var 24 år. Och han själv var då 42år
Citera
2015-02-13, 09:12
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrutalSten
När jag var 17 så låg jag med min fars dåvarande thai flickvän som var 24 år. Och han själv var då 42år

Den var oväntad. Vem tog initiativet?
Citera
2015-02-13, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hermann666
Den var oväntad. Vem tog initiativet?

Well, När farsan var borta på jobb så var jag och thai tjejen alltid själva. Och jag fick alltid den känslan av att hon var intresserad av mig. Så en dag så skulle jag duscha och jag visste att hon var där men hon låste aldrig dörren. Så jag gick in och låssades som jag inte visst att hon var där. Och sen så hände det bara. Dåligt förklarat med allt var så jävla konstigt
Citera
2015-02-13, 15:01
Medlem
Hände det flera gånger? Är de fortfarande tillsammans?

Citat:
Ursprungligen postat av BrutalSten
Well, När farsan var borta på jobb så var jag och thai tjejen alltid själva. Och jag fick alltid den känslan av att hon var intresserad av mig. Så en dag så skulle jag duscha och jag visste att hon var där men hon låste aldrig dörren. Så jag gick in och låssades som jag inte visst att hon var där. Och sen så hände det bara. Dåligt förklarat med allt var så jävla konstigt
Citera
2015-02-14, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fellowmate
Hände det flera gånger? Är de fortfarande tillsammans?

Hände bara en gång. Han är inte tillsammans med dom för kärlekens skull. Han har haft över ett 20 tal dom senaste 10 åren. Dom är bara här för att städa, laga mat och sex. Sen när han tröttnar så skickar han hem dom och hittar en ny. En riktig gris med andra ord.
Citera
2015-02-27, 13:45
Medlem
pratat i telf m sambon samtidigt som jag hade en annan mans hårda lem inuti mig. i baksätet av en bil.
Citera
2015-02-27, 16:18
Medlem
BobbyBuses avatar
Knullat en tjej samtidigt som hon pratade i telefon med sin kille...
Citera
2015-02-27, 19:07
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BobbyBuse
Knullat en tjej samtidigt som hon pratade i telefon med sin kille...

+1 på den! =) Var en härlig känsla haha
Citera
2015-02-27, 22:02
Awaiting Email Confirmation
Fick kontakt med en 13 år äldre man på nätet. Träffade han på ett hotell. Riktigt snygg var han, och när kläderna var av så såg jag att han hade en rätt stor också. Bara haft sex med min kille innan, som ja fortfarande va tillsammans med. Han hade tjej också.

Han var riktigt skön och väldigt intim, visste hur han skulle göra för att jag skulle få det skönt.

och vi träffades 3 gånger till efter det. Tänker firtfarande på honom och hans kuk ibland, även fast jag har lite skuldkänslor över det som hände.
Citera
2015-02-27, 22:17
Medlem
WordWarriors avatar
Har träffat ett par dussin prostituerade i Sverige och utomlands. Inte tycker jag det är omoraliskt, men i Sverige är det av oförklarlig anledning tabu.
Citera
2015-02-28, 07:37
Medlem
jabberwoks avatar
Hade sex med min guddotter kvällen innan hon skulle fylla 18.
Jag är nära vän till familjen (självklart därför jag fick det hedervärda uppdraget att vara gudfar) och hennes mor och far är två av mina närmaste vänner.

Familjen är, tvärtemot mig, ganska religiös av sig så jag fick bära flickebarnet i samband med dopet i kyrkan när hon var nybakad. Har sedan följt henne hela livet och varit med på födelsedagar och så.

Har aldrig betraktat henne som en sexuell varelse över huvud taget, förrän i samband med konfirmationen när hon var 15, då hon gjorde en del överraskande närmanden mot mig som jag bestämde mig för att tolka som allmän kelighet och vänskap bara. För vi har varit vänner på riktigt och hon har ofta anförtrott mig hennes "tonårsproblem" och då sådant hon kanske inte pratat med sina föräldrar om, som kontakt med killar och hennes upplevda dragning till tjejer, alltså bisexualitet.

Ja hursomhelst, jag var bjuden till familjen i samband med min guddotters 18-årsdag. Eftersom de bor 40 mil från mig åkte jag dit på fredagen innan hon skulle fylla, på lördagen. Hennes föräldrar åkte iväg på fredageftermiddagen för att hämta hennes bil som hon skulle få i present och de skulle inte komma tillbaka förrän vid 23-tiden. Jag hade uppgift att vara hundvakt och invänta guddottern som skulle komma hem efter sin simträning, vid 19-tiden.

Jag var litet trött och utarbetad så efter hundpromenaden vid 18-tiden satte jag mig i soffan och slözappade på teven och somnade. Vaknade av att guddottern låg med sitt huvud i mitt knä. När jag vaknade till rufsade hon mig i håret och lyfte sitt huvud mot mitt och gav mig en kyss. Inte en vänskaplig puss som vanligt utan en riktig jävla tungkyss. Det formligen exploderade i grenen på mig när jag blev stenhård och hon blev också rejält upphetsad av kyssen.

Innan vi visste ordet av låg vi på mattan på golvet och jag tänker inte gå in på detaljer men vi hade helt underbart sex som avslutades i hennes säng bland teddybjörnar och plyschkatter. En bisarr händelse som avslutades med att vi duschade tillsammans.

Hon höll masken förvånansvärt väl när föräldrarna (mina vänner) kom hem. Men jag har nog aldrig känt maken till ångest. Fy fan vad det var svårt att se dem i ögonen.

Det här inträffade för två år sedan, då jag var 47 år. Vi har träffats flera gånger sedan dess, både allihop och bara guddottern och jag. Hon har gjort inviter även efter den där kvällen men jag har bestämt avvisat dem och vänligt bett henne hålla sig till killar i sin egen ålder. Vi har dock fortfarande en väldigt "kärleksfull" vänskapsrelation - utan sex!
Senast redigerad av jabberwok 2015-02-28 kl. 07:41.
Citera
2015-02-28, 16:37
Medlem
rejmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sthlmsgirl94
Fick kontakt med en 13 år äldre man på nätet. Träffade han på ett hotell. Riktigt snygg var han, och när kläderna var av så såg jag att han hade en rätt stor också. Bara haft sex med min kille innan, som ja fortfarande va tillsammans med. Han hade tjej också.

Han var riktigt skön och väldigt intim, visste hur han skulle göra för att jag skulle få det skönt.

och vi träffades 3 gånger till efter det. Tänker firtfarande på honom och hans kuk ibland, även fast jag har lite skuldkänslor över det som hände.

Är ni fortfarande tillsammans?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in