2025-03-13, 10:35
Citat:
Ursprungligen postat av RS89
Jag har inte någonstans påstått att vi "inte visste" vad vi höll på med i det senare skedet. Klart mot slutet att vi båda förstod vad vi gjorde och att det var sex, även om det tog lång tid för oss att förstå det och det via att jag dels hade "snacket" med mamma om hormoner, känslor, intimitet, kön etc samt att vi hade "blommor och bin" ämnet i skolan.

Så om du har missförstått mig som att jag menat att vi ALDRIG förstod vad vi höll på med så ber jag om ursäkt, eller vänta, varför ska jag be om ursäkt för att du har missförstått mig, jag tar tillbaka ursäkten. Men nu kanske du har lite mer klarhet.

Bodde ni på landet?
Citera
2025-03-13, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RS89
Jag har inte någonstans påstått att vi "inte visste" vad vi höll på med i det senare skedet. Klart mot slutet att vi båda förstod vad vi gjorde och att det var sex, även om det tog lång tid för oss att förstå det och det via att jag dels hade "snacket" med mamma om hormoner, känslor, intimitet, kön etc samt att vi hade "blommor och bin" ämnet i skolan.

Så om du har missförstått mig som att jag menat att vi ALDRIG förstod vad vi höll på med så ber jag om ursäkt, eller vänta, varför ska jag be om ursäkt för att du har missförstått mig, jag tar tillbaka ursäkten. Men nu kanske du har lite mer klarhet.

Nota bene, dömer ingen och är ingen moralpolis (helt fel tråd för det) men jag är intresserad av psykologin bakom incest.
Citera
2025-03-13, 10:54
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
Red en äldre kille i mina sena tonår på trampolinen i Germaniaparken i Djursholm en blond juninatt. Några skrålande berusade tonåringar kom förbi, såg oss, vände och gick knäpptysta därifrån.😂

Hur gammal var killen?
Citera
2025-03-13, 10:58
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Hur gammal var killen?

23. Skulle det spela någon roll?
Citera
2025-03-13, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olofzzon
Nota bene, dömer ingen och är ingen moralpolis (helt fel tråd för det) men jag är intresserad av psykologin bakom incest.

Då förstår jag
Citera
2025-03-13, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inkapslad
Bodde ni på landet?

I ett litet samhälle utanför Göteborg.
Citera
2025-03-13, 11:05
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
23. Skulle det spela någon roll?

Du i dina sena tonår, och han 23. Du kallar han äldre kille. Ingen direkt omoralisk ålderskillnad.

Möjligtvis offentligt sexande var det omoraliska.
Citera
2025-03-13, 11:07
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Du i dina sena tonår, och han 23. Du kallar han äldre kille. Ingen direkt omoralisk ålderskillnad.

Möjligtvis offentligt sexande var det omoraliska.

Ja, inte bara det, utan just bli påkommen.
Senast redigerad av Lill-Ann 2025-03-13 kl. 11:23.
Citera
2025-03-13, 11:39
Medlem
Jag har en kusin som jag stod väldigt nära som barn. Vi var sammanlagt 11 kusiner med bara 3-4 års åldersskillnad som tillbringade barndomens somrar hos mina morföräldrar när våra föräldrar jobbade. De bodde i ett jättestort hus på landet och vi var rätt så isolerade där (inte lätt att få med sig 11 ungar för att åka någonstans). Ibland lekte alla tillsammans men min favoritkusin var en ett år yngre tjej och vi lekte ofta själva. Hon var lite av ”pojkflicka” så det var mycket brottning när vi träffades. Trots att hon var ett år yngre så var hon starkare och oftast hamnade jag på rygg med henne grensle över mig och handlederna fasthållna tills jag gav mig. Ibland när hon satt där så gnuggade hon sig fram och tillbaka på min erigerade pojksnopp tills jag kom i byxorna. Hon måste ju ha förstått vad som hände och efter att jag kommit så släppte hon mig med ett fniss och jag skämdes jättemycket (tills nästa brottningsmatch)..
Om jag skall analysera så är det förmodligen därför jag än idag, drygt 40 år senare, föredrar att kvinnan rider mig och håller mina händer ☺️
Vi var väl 9-13 när det hände sommartid.
Senast redigerad av knickedick108 2025-03-13 kl. 11:43. Anledning: Edit
Citera
2025-03-13, 14:28
Medlem
Jag jobbade som taxislusk. Fick en körning från krogen till en hemadress. Kvinna kommer utifrån krogen och var ganska salongsberusad. Såg direkt att det var en av våra mer kända politiker i sverige. Når vi kom fram så tar hon upp sitt riksdagskort och ska betala. Jag frågar om det är verkligen skattebetalarna som ska betala hennes fylleresor hem från krogen??? Hon säger ooops... Fel kort... Nä nä... säger jag...
Undra vad pressen ska säga om detta??? Hon började vrida på sig... Hon tar fram sitt privatakort... Och det kommer upp medges ej...
Ja ha vad gör vi nu då??? säger jag... Hon klämmer ur sig att om vi inte kunde lösa det på något annat sätt... Ja visst
Det är väl värt en avsugning säger jag...Okej... men inte här kläcker hon ur sig...
V åker ner en bit och stannar... jag tar ut kuken och säger varsegod... Hon böjer ner och börjar suga...
efter en stund så sprutar jag henne i munnen... Och hon gladeligen sväljer...
Jag kör henne tillbaka... Hon frågar efter mitt nr och jag ger henne det... sen dess kör vi på en till två gånger i månaden... Både sex och avsugningar.... Hon betalar även resorna nu mer också....
Citera
2025-04-11, 11:03
Medlem
SissyRoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torteras78
Jag har svårt att tro på att det finns män som vill vara andra mäns moneyslaves även om dom är bögar.

Jag älskar att bli förnedrad och andvänd som andra mäns moneyslave. Få min stjärt fylld med kuk innan man blir sprutad i munnen. Säg plats och tid så finns jag där om möjligheten finns. Så nog finns vi allt och för min del är det sjukt skönt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in