Fan, den här tråden var ju fantastisk, många guldklimpar! Synd bara att det förekommer såpass många påhittade historier där det verkligen lyser igenom till hundra procent att det är lögn... Men men, alla historietrådar har sina troll och mytomaner, sådana är universums lagar. I alla fall, jag känner att jag ligger i lä i jämförelse med många här inne, men några snaskiga saker har det blivit under åren.
1) När jag var 16 så var jag och min dåvarande flickvän, plus en god vän till mig och hans ragg, på en riktigt förskräckligt dekadent nyårsfest; det söps utav bara helvete, alla drack från den mest suspekta dunk hembränt jag någonsin skådat och stämningen var smått vansinnig. Jag blev pissfull, även så resterande personer i sällskapet, och jag bråkade av någon anledning med min flickvän. Efter en stund låg hon i duschen, skrek och spydde om vartannat, och däckade därefter i tvättkorgen. Rätt åt henne, tänkte jag, efter att hon kastade en tvål i huvudet på mig när jag försökte hjälpa henne. Detta öppnade möjligheter för en kåt och ambitiös Ulbricht! Min polares ragg som jag nämnde var även mycket god vän med min flickvän, och dessutom något snyggare, så hon tycktes vara ett perfekt projekt för aftonen. Raggade på henne med överväxeln i, och till sist hamnade vi i en av husets sovrum. Jag fingrade henne samtidigt som vi hånglande, medan hon till och från stönade "nej, vi kan inte göra så här, det är fel", och jag svarade "jodå, det är lugnt, klart det är OK". Hon sade så klart aldrig nej rakt av, men situationen var ändå jävligt upphetsande! Tyvärr så stack hon efter ett tag och lämnade mig med dödens blue balls. Flickvännen var fortfarande avdäckad, så där fick man inte doppa heller. Stack hem till en annan polare och sov, långt bort från kaoset, och antar i efterhand att min tjej knullade med personen som hade festen. Fair deal, antar jag, eftersom hon sannolikt fick veta vad jag gjort, men vi pratade inte om det igen.
2) Samma tjej har jag även knullat några gånger när hon sov, både i fittan och i röven. Dock var det inte helt okänd terräng, för då hade jag dragit mig från att göra det. Det hade hänt några gånger att jag vaknade av att hon sög min kuk, och även av att hon red mig en eller annan gång, samt att hon var extremt kinky av sig, så det kändes OK med omständigheterna i beaktande. Jag berättade det för henne sedermera, hon skrattade mest och tyckte det var roligt.
3) Den här damen var som sagt ganska kinky och allmänt depraverad. När vi var på semester med hennes föräldrar knullade vi i princip varje natt trots att hennes föräldrar låg i en pyttesäng precis bredvid oss. Hennes far var en snarkare av rang, vilket gav oss ett perfekt bakgrundsljud som dolde våra aktiviteter. Värsta semestern jag någonsin varit på, för övrigt.
4) En något senare dam jag var tillsammans med var ett totalt psykfall, så henne blev man allt som oftast trött på, speciellt när sprit var involverat. Vid ett festligt tillfälle ledde denna leda till att jag och en polare hade en trekant med hennes eventuellt något slampiga tjejkompis. Det var trevligt, för medan min flickvän var ganska pryd så gjorde den här tjejen allt, och det framgick ganska tydligt att en del av hennes nöje i det hela låg i just att jag valde henne framför min tjej. Sen var dock min flickvän en lika god kålsupare och företog sig liknande projekt - så, återigen, det fick väl vara.
5) Under gymnasiets senare del var jag ute med några i klassen en kulen fredagsnatt, och det resulterade naturligtvis i kopiösa mängder sprit. Vi blev allt färre i takt med att klockan gick, men de som blev kvar blev allt mer berusade. När allting stängde drog vi tillbaka till en klasskamrats lägenhet, där vi bekvämt placerade oss i vardagsrummet och fortsatte dricka öl. Vi var fyra-fem killar och två stycken tjejer. Efter ett tag föreslog jag att vi skulle köra nakenfest, vilket alla utom en tjej och en kille tyckte var en utmärkt idé! Sagt och gjort, kläderna åkte av, och hålligånget var ett faktum! Efter ett tag urartade detta ännu mer, och det slutade med att jag och en polare satt och sög på den nakna tjejens bröst och fingrade hennes fitta båda två, medan en snubbe sitter bredvid med stånd, garvar och spelar blockflöjt, och den påklädda tjejen skriker och lämnar lägenheten i full karriär. Det lär ha talats en del om detta i klassen efteråt, speciellt eftersom att tjejen vi fingrade hade kille och dessutom satt och grät dagen efter... Men ja, hon verkade ha lika roligt som oss, så den ångesten var nog mer en efterkonstruktion än något som framgick medan det hände!
Tilläggas bör att de här grejerna skedde för många år sedan när man var tonåring, då sprit hade en betydligt mer oberäknelig effekt och ens moraliska gränser var något mer flytande. Jag gör fortfarande depraverade saker i dag, men inte på bekostnad av andra.
Sen har jag på tumanhand gjort en hel del andra saker som jag sett nämnas i tråden, men som jag egentligen har svårt att se skulle vara omoraliska; runkat en del när jag kört bil långa sträckor, runkat på bussen, runkat på jobbet, osv. Gamla tanter skulle säkerligen bli djupt bedrövade om de fick reda på att han, det där jävla drägget längst bak i bussen, banne mig sitter och runkar för kung och fosterland, men så länge man inte är på andra människor (som blottaren i början av tråden t.ex.) har jag svårt att se det som omoraliskt.