2013-04-03, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gizen
Wow! Det där känner jag verkligen igen. Allt ska vara så spontant och att tala om det förstör hela nöjet. På ett sätt förstår jag tänket, men i slutänden dödade det effektivt sexlivet och relationen. Vi är bra vänner idag.

Jag förstår det lite också, men det känns som att man borde prata om det först och sen kanske göra det spontant någon annan dag.
Citera
2013-04-03, 19:02
Medlem
Gizens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av v96137
Jag förstår det lite också, men det känns som att man borde prata om det först och sen kanske göra det spontant någon annan dag.
Jag är helt inne på din linje.
Citera
2013-04-13, 19:35
Bannlyst
shit har massa saker att berätta här känns det som!

va en helg hos min pojkvän och när jag skulle åka med tåget hem så hade vi några timmar på oss i stan innan jag skulle dra. vi båda var kåta av någon anledning och gick till ett obemannat solarium och hade sex, haha!

har haft sex en gång framför en grupp med människor, vi va alla i samma rum och det va jätteskumt. var dock väldigt berusad, men ja. det hände iallafall.

har en massa saker att skriva här men det känns som att det kommer bli en bibel då, så 2 får räcka
Citera
2013-04-14, 19:21
Medlem
När jag var 14 åkte jag utomlands med min dåvarande kille. Jag runkade av honom på flygplanet med en filt över men väldigt odiskret ändå. Hans familj ma+Pa+lillebror satt snett framför oss och det satt en random kvinna bredvid mig som självklart fattade vad vi höll på med. Tycker så synd om stackars kvinnan nu i efterhand, vi höll på till och från i 8 timmar.
Citera
2013-04-22, 22:41
Medlem
ananaskids avatar
Sicken skön tråd! Man är tydligen rätt normal ändå...tror jag...

1.Pullat och försökt knulla min syster när vi var typ 10 (hon är tre år yngre).
2. Jag och polaren visade kukarna och tvingade hans lillasyrra och hennes kompisar (fyra år yngre) "känna på" på dom styva när vi var 12-13.
3. Runkat en annan kompis och låtit honom runka mig ett par gånger för att prova när vi var en 15-16 nånting. Dock inget omoraliskt i det.
4. Runkat och sprutat i min syrras otvättade underkläder. Samma sak med min mors otvättade trosor och bh'ar. Även kladdat ner min mors tvättade trosor och sedan njutit av tanken att hon är på jobbet med min sperma i trosorna.
5. Runkat till ljudet av att min mor har sex med nån random gubbe från hennes jobb (hon var skild från min far). Minns än idag hur det slafsade!
6. Låtit min styvsyrra hålla i kuken när jag skulle pissa vid nån pisspaus på väg till krogen. Kalasdragen lyckades jag få stånd när jag pissat klart eftersom hon envisades med att vilja runka min kuk. Hennes tjejpolare skällde som fan på henne. Inte jag.
När vi var trettio bodde vi typ 40 mil ifrån varandra och enda gången jag var hemma hos henne snodde jag ett par skitiga stringtrosor från tvättkorgen och spermade ner ett annat par (vanliga bomullstrosor vill jag minnas).
7. Även lyckats få min styvsyrra att ta kort på sina bröst och mmsa bilderna till mig när jag jobbade så jag kunde gå och runka (då var vi också runt 30).
8. Jag har runkat och sniffat i stort sett hela min bekantskapskrets fruars, flickvänners, syrror och mammors använda trosor.
9. I sju års tid sprutat ner min f d svärmors trosor, nylonstrumpor, bh'ar och skor.
10. Varit otrogen mot alla jag levt med utom min exfru. Som ironiskt nog var otrogen.
11. Så fort jag blir redigt full och pratar med andra fyllon av motsatt kön envisas jag med att prata om deras bröstvårtor. Storlek, färg och hur styva dom blir. Och de flesta delar med sig av informationen.
12. Låtit kvarterets fyllkärring nummer ett ta mig på kuken så jag fick ståkuk på villaföreningens årsfest. Förra året. Hon blev å andra sidan så dragen så hon stod upp och pissade med nerdragna byxor när jag allena hjälpte henne hem. Kommer att fantisera om det resten av mitt liv.
13. Lagt upp knullbilder på ett annat ex på internet. Bilder som jag heligt lovat att jag raderat då hon har ett "fint jobb" och tycker att hon kommer från en "fin familj".
14. Blev uppraggad av ett gift par på finlandsfärjan en gång men lyckades slarva bort dom och i rena ilskan fick jag nöja mig med en 60-årig kärring från Kramfors. Inte dåligt på något sätt, tvärtom. Dock var polarna lite tjuriga då dom inte kunde med att se på förstörelsen. Hon satt på golvet och sög kuk med kompisarna som satt i hyttsängarna och drack Minttu och öl. Sen gick dom när det började spåra ur och hon ville knullas. Fick lite skäll för det...inte heller omoraliskt egentligen.
15. Satt på två stycken från jobbet. Den ena som är gift tog med sig använda trosor till mig till jobbet
16. Givetvis runkat och sniffat i min nuvarande sambos syrras använda trosor och sprutat på diverse tjusiga skor.

Är tydligen rätt besatt av använda trosor och sån skit. Men är ingen dålig person för det, möjligen lite sjuk.
Citera
2013-04-23, 00:08
Medlem
Har en del tvivelaktiga saker på min meritlista men jag har bland annat:

- Sugit av ganska många okända män genom glory holes samtidigt som jag varit i ett förhållande med en ovetande tjej.

- Betalat en fet och ganska äcklig 50+ kärring för att hänga upp mig med armarna fastbundna i en krok i taket och sen tortera mig med piskor, stearin, klädnypor etc. Efter det knullade hon mig med en dildo och avslutade med att sitta på mitt ansikte och fylla min mun med piss.

- Sugit ut sperma ur en transas rövhål (hon var för övrigt jävligt het så det är väl en lite förmildrande omständighet ) efter att hennes pojkvän sprutat i henne.
Citera
2013-04-23, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av detfarinteplats

- Betalat en fet och ganska äcklig 50+ kärring för att hänga upp mig med armarna fastbundna i en krok i taket och sen tortera mig med piskor, stearin, klädnypor etc. Efter det knullade hon mig med en dildo och avslutade med att sitta på mitt ansikte och fylla min mun med piss.

Gillade hon att tortera dig eller gjorde hon det endast för pengarna?
Citera
2013-04-23, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torteras78
Gillade hon att tortera dig eller gjorde hon det endast för pengarna?

Tror inte hon ogillade det men hon hade definitivt inte gjort det om det inte var någon betalning inblandad. Men att hon gjorde det mest för mina pengar förhöjde bara känslan av förnedring så jag klagar inte, det var en kul upplevelse!
Citera
2013-04-23, 02:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av detfarinteplats

- Sugit av ganska många okända män genom glory holes samtidigt som jag varit i ett förhållande med en ovetande tjej.

Vet inte tjejen att ni är tillsammans?

OnT:

Det värsta är nog när jag och tre kompisar knullade på en 16-åring tillsammans - och filmade hela kalaset. Hade aldrig träffat människan tidigare och visste inte vad hon hette eller någonting. Det hindrade inte oss fyra att knulla henne rejält i alla hål. Hon sprack i analen men fick fortsätta suga och bli tagen i tvåan samtidigt som blodet rann.
Hon fick senare duscha bort det, men kom ut för en andra akt senare när vi fortsatte.
Hon hade för övrigt pojkvän.

Annars är det värsta att jag knullat en kompis lillasyrra ett antal gånger.
Citera
2013-04-23, 02:51
Medlem
Att ligga med kuken fri och låtsas sova när hunden kommer till sängen. Det är jävligt omoraliskt och fel...men gud så skönt
Citera
2013-04-23, 09:55
Medlem
Humm

Var väl när jag var på g med en brud..
Först knullade jag en riktigt söt tjej på fredagen. 16år
Sen 2 timmar senare åkte jag hem till mitt ex, knullade på henne. Och senare på kvällen åkte jag hem till min blivande flickvän, och kom även i henne.

3st brudar, utan kondom, på mindre än 12 timmar.

De va lite omoraliskt tycker jag.
Citera
2013-04-23, 10:13
Medlem
Fyller på lite, inte så grova saker men endå.

Fick en tjej att börja med knark, som jag sedan tjänade en bra slant på.
Denna tjej träffade via mig, en kompis till mig som med va torsk på det jag sålde.
Tillslut så började hon ha sex me honom för att få gratis knark.
Resultat = Money
Idag är hon självmordsbenägen och sitter inne på psyk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in