2014-09-30, 10:50
Medlem
Vintern 2014

En hemma fest med mina kill kompisar och ett tjej kompis gäng som ja väl känner .
Klockan gick in på små timmarna och alla samlades utanför huset och rökte (då jag bor hemma)

Uppe i vardagsrummet sitter jag min kompis mattias och en nära tjej kompis till mig alla 3 riktigt packade ,

Då min ganska nyblivne vän mattias som är den där blyga förhållande killen får se mig ställa mig i soffan mitt i mot honom i gränsle över tjejen, står hukandes i gränsle över tjejen (har i detta läget bara kalsongerna på) drar ner dom smäller in kuken i hennes mun för visa min kompis mattias att ja kan och tjejen börja suga och gillar det som ja visste hon skulle för ja har knullat henne från och till i något år , vi avslutar efter någon minut då alla som var ute börja rulla upp för trappan glömmer aldrig min kompis mattias min efter den händelsen
Citera
2014-09-30, 21:50
Medlem
diannos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missbluu
Var grymt bra kompis med kille i min klass på gymnasiet. Han var oskuld och ville så gärna ligga, och jag brukade sova över hos honom men aldrig göra något med honom. Han var rätt friendzonad så att säga, dock teasades en del från min sida (dessutom otaliga försök att wingmana honom, alla utan resultat). En vecka efter studenten, vi var på fest tillsammans. Vi gick hem till honom och knullade i hans pojkrum. Sexet var extremt dåligt och jag försökte verkligen få det bra, men hans minimala kuk och osexiga beteende gjorde det hela jobbigt och tråkigt.

Dagen efter smsade han mig, men jag svarade inte. Har ignorerat honom sedan dess, trots försök från hans sida att kontakta mig. Det hela var för awkward och jag ville inte ha sex med honom igen, och jag kände vår vänskap var över pga det misslyckade ligget!
sexuellt omoraliskt var det väl knappast, snarare ganska bussigt kan jag tycka.

att däremot dumpa honom som vän är ju helt vedervärdigt gjort. var ni tvungna att ligga med varandra igen? tappade han all respekt även som vän på grund av att han var dålig i sängen?
Citera
2014-10-01, 20:50
Medlem
uluus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TetrisNinja
Jag och min kusin sög av hans lillebror när han hade däckat på fyllan. Var min första fylla förresten, på ett bröllop.

Var du attraherad av din kusins lillebror? Men varför deltog storebror?
Citera
2014-10-01, 23:26
Medlem
Körde 68an med en tjej, Jag slickade hennes fitta tills jag tröttnade. (fick kramp i tungan)
och 68an innebär att man slickar fittan, sen säger man åt tjejen att nu är du skyldig mig en avsugning..
Citera
2014-10-02, 00:41
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoberDay
Körde 68an med en tjej, Jag slickade hennes fitta tills jag tröttnade. (fick kramp i tungan)
och 68an innebär att man slickar fittan, sen säger man åt tjejen att nu är du skyldig mig en avsugning..

Den var ny.

För hundra år sedan satte jag på en av min tjejs vänninor i rökan på nedervåningen lite hastigt och lustigt, sen gick jag lite nervöst upp och gjorde sammaledes med med min flickvän. Inte snyggt. Så här i efterhand tycker jag det var onödigt men klarade mig utan vidare problem gällande just den incidenten.
Citera
2014-10-02, 09:43
Medlem
TetrisNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uluu
Var du attraherad av din kusins lillebror? Men varför deltog storebror?
Nej, det var mest en kul grej bara. Varför deltog storebror? Han var väl också lite rubbad han.
Citera
2014-10-02, 19:22
Medlem
CherryOnTops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SockerMumsMums
När jag är förbannad på min pojkvän går jag och träffar någon killkompis i smyg och suger av honom. Sen går jag hem och är gullig mot mig pojkvän, kanske lagar mat och tittar på film medans jag skrattar inombords ägd din jävla idiot.

OMG har inga ord. HAAHAHAH!! E du seriös kvinna?! Hur fan kan du omg.
....inte schysst...inte schysst
Citera
2014-10-02, 22:52
Medlem
Unniis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missbluu
Jag skulle ju anse att knulla sin bästa kompis för att sedan aldrig mer höra av sig är ganska omoraliskt? Jag känner mig i allafal rätt taskig. Har varit otrogen/knullat andras pojkvänner men det anser jag vara mindre omoraliskt.
Har också råkat legat med en bästa kompis å han å jag har aldrig pratat sen dess men har aldrig tänkt tanken på att de skulle va omoraliskt. Jag hörde aldrig av mej till honom igen å han försökte inte heller kontakta mej. Inget omoraliskt å de skulle väl va de mest korkade jag gjort när de gäller sex, men bara korkat.
Senast redigerad av Unnii 2014-10-02 kl. 22:55.
Citera
2014-10-02, 22:54
Medlem
Loxuss avatar
Varför bryter man kontakten bara för att man legat? Låter onödigt. Som att man ska göra bryta bara för att.
Citera
2014-10-02, 23:03
Medlem
Unniis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loxus
Varför bryter man kontakten bara för att man legat? Låter onödigt. Som att man ska göra bryta bara för att.
Jag tyckte varkem han såg bra ut eller hade snygg kropp. Han lyckades övertala mej, men jag ville inte egentligen, men tänkte "varför inte" men ångrade det efter så åkte direkt efter. Å jag gillade inte att han hade sett min kropp.
Det är nog se enda jag önskat att de aldrig nånsin hade hänt!!! Kan ju ångra eller tycka ett ligg va korkat, men de här vill jag verkligen få ogjort å inte ens minnas att de hände. De va så korkat gjort å jag vet verkligen inte varför de hände heller..
Dröjde flera månader innan jag berättade för en barndomskompis.
Citera
2014-10-03, 12:01
Medlem
Godlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unnii
Har också råkat legat med en bästa kompis å han å jag har aldrig pratat sen dess men har aldrig tänkt tanken på att de skulle va omoraliskt. Jag hörde aldrig av mej till honom igen å han försökte inte heller kontakta mej. Inget omoraliskt å de skulle väl va de mest korkade jag gjort när de gäller sex, men bara korkat.

Visst, kanske inte en "sexuellt omoralisk" handling i sig, men nog finns det fog för att se det som en omoralisk handling i ett större socialt/etiskt perspektiv. Och eftersom det skedde som en direkt konsekvens av en sexuell handling, så tycker jag nog att man kan se det så.
Utan att på något vis moralisera över det skedda!
Citera
2014-10-04, 10:14
Medlem
Jag har runkat och sprutat hemma hos nästan alla mina släktingar.

När jag var yngre brukade jag suga av typ 5 killar i min klass efter idrotten (samtliga är straighta idag dock inte jag )

När jag var 10 så stod jag på knä framför teven och en väns hund började jucka på mig, jag sa inte ifrån. Vet inte varför, idag tycker jag tidelag är vedervärdigt.

Jag jobbar på ett gruppboende för handikappade och vi i personalen turas om att ha sovande jour. I våran gemensamma säng har jag runkat och sprutat ner madrassen och täcket.

En gång fantiserade jag om min pappa när jag runkade.

När jag var 18 var jag kk med en kille jag hatade men hade bra sex med. En gång när han satte på mig drog jag satc-repliken "dra ut kuken innan jag skiter på den" i hans face.

Jag har en moster jag verkligen AVSKYR. Jag och min kompis brukar faceswappa in hennes ansikte på shemale-porr och Gore. Funderar på att skicka bilderna till hennes son, min kusin som jag hatar ännu mer än henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in