2023-10-04, 07:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bdsmslutforsex
Var hon precis under 18 eller typ under 15?

Hon var "byxmyndig", det vill säga över 15. Men enligt svensk lag så anses det vara ett värre brott att köpa sex av någon som är under 18, än över.
Citera
2023-10-07, 19:22
Medlem
Tack för intressant läsning!
Citera
2023-10-14, 14:00
Medlem
Har en tjejkusin som är 2 år äldre.

När vi var små,utan att jag riktigt fattade vad det skulle vara bra för så ville hon se min snopp,jag fick då se hennes snippa.

Åren gick och hon ville titta i porrtidningar med mig,hon hade en kudde mellan sina lår,liggande på mage som hon gned sig emot,inget jag fattade,tyckte mest det var "äckligt" vad som var i tidningarna,var väl 7-8 år gammal då...

Men minns när jag var 10 år,hon ville göra som i tidningen då,att jag skulle slicka på hennes "fiffi.

Hon tog av sig på underkroppen,jag kollade i tidningen och försökte härma vad jag såg.
Smaken och doften av ett otvättat kvinnligt kön gjorde inte saken lättare,men måste ha gjort nå rätt då min kusin började låta konstigt efter ett tag..efter det så blev det inget mer på några år.

Men när jag var fyllda 13 fick jag en mopped att ha i vår sommarstuga,min kusin bodde några kilometer därifrån,så jag började hälsa på henne mer och mer för att bara umgås.

Vi var ofta ute och åkte på moppen ofta,och då jag var för ung för att köra lagligt så var det bara skogsvägar vi färdades efter.

Kan väl säga att när vi hade umgåtts flitigt ett tag så väcktes hennes nyfikenhet till liv igen,även min då också.

Så när hon körde så passade jag på att utforska hennes kropp,klämde på brösten,smekte hennes kön,gick väl sådär,men väldigt spännande och upphetsande.

Och när jag körde efter dom mest avlägsna skogsvägarna så var kuken min framme och hennes hand runkandes den,minns fortfarande hur härligt det kändes med fartvinden och hennes varma hand runt kuken,satsen hamnade på tanken/mina lår,så var ett jäkla kladd att ta hand om efteråt.

Helt sjukt igentligen när man tänker efter,men är nog tack vare henne man har en förkärlek till att ge oralsex, konstig nog hade vi aldrig sex med varandra,eller att hon sög min kuk,var nog att vi var kusiner som satte stopp för det.
Citera
2023-10-29, 13:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kopenhamnlover
Jag och en tjejkompis brukade nästan alltid ha sex när vi träffades (hon hade flyttat till södra Sverige så vi kunde inte träffas så ofta). Hon brukade ha spiral som skydd, men denna gång hade hon på sin läkares inrådan gjort ett uppehåll. Jag visste inte om det så jag hade inga kondomer med. Hur det än var så kunde vi ändå inte hålla oss från varandra och vi började knulla helt oskyddat. Först var hennes reaktion lite eftertänksamt "vad gör vi?!" och det bestämdes att jag skulle dra mig ur när det blev dags. Men när min orgasm närmade sig så närmade sig även hennes – när jag försökte dra mig ur så skrek hon "NEJ!" och hindrade mig handgripligen med resultat att jag sprutade i hennes fitta. Vi knullade en gång till oskyddat den helgen utan något försök till avbrutet samlag den gången.

Det omoraliska är väl att hon hade pojkvän (som enligt hennes utsaga var tvungen att använda kondom) och jag var gift.
Åhh, du gick på det gamla sliddjurs knepet. Lurad
Citera
2023-11-06, 06:42
Medlem
Nu har jag läst igenom hela tråden och blev stundtals eggad och ibland lite äcklad.
Men kul läsning!

Tänkte dela med mig av mina, vissa kanske är omoraliska och andra inte. Avgör själv.

1. När jag var 5 skulle jag sova över hos en kusin (tjej) som var 7 eller 8, vi har aldrig träffats efter denna natt men det har att göra med osämja i familjen.
Vi skulle bada efter skola och förskola, eftersom vi var så små tyckte hennes föräldrar vi kunde göra det ihop. Tänkte inte alls på allt naket och vi plaskade och grejade. Men hon började fråga om min snopp, varför den inte stod upp sa bara att jag vet inte, är inte kissnödig. Hon började ta på den då hon tyckte den såg rolig ut i vattnet och helt plötsligt var den hård, inga känslor vaknade inom mig.
Nästa sekund ville hon testa mamma pappa, barn för det har hennes föräldrar gjort. Minns det som att snoppen åkte in några gånger och hon fnittrade bara, sedan kom hennes föräldrar in men tror inte dom uppfattade vad som föregick. Märklig upplevelse så här i efterhand.

2. Min första flickvän när jag var 9, vi sågs varje dag efter skolan och hånglade, smekte varandra utanpå kläderna men inget mer än så. Hennes bästa kompis hade ett crush på mig och vi sågs 1 gång i veckan under några veckor där det tafsades hej vilt,sedan blev vi påkomna då vännen berättade och det var slutet på den historien.

3. En annan kvinnlig kusin, hon är het , rödhårig och tränade mycket. Vi skulle ses för att kolla vm i fotboll, jag hade precis tagit körkort och hon var 17.
Tog mig dit, drack några öl, hejade på fotbollen. Efter matchen stängde hon av tvn och vi snackade flera timmar, drack mer och mer öl tills det började bli ljust ute, ingen vuxen hemma.
När det är läggdags och vi gäspar som fan säger hon att jag kan sova i hennes säng, het som hon var/är tackade jag inte nej i förhoppning att få se något naket åtminstone.
Jag lägger mig ner,hon tar av sig i gryningen och jag ser dom mest välsvarvade skinkorna jag sett i sina svarta stringtrosor , bhn åker av och nattlinnet på,jag ser inte brösten. Hon har bara ett täcke och frågar om hon ska hämta ett till, självklart säger jag nej och hon svarar bara "bra" och rumpan gnider hon mot mig. Tankarna far iväg kuken växer. Jag omfamnar henne som en flickvän och sen är det kört, knullar som små kaniner, alla ställningar testas, fick inte köra analt dock. Kom ett rejält sprut och hon kom nästan samtidigt. Somnade i skeden.
Båda var genererade när vi vaknade, märktes tydligt då hon undvek ögonkontakt. Jag frågade om vi skulle glömma allt och gå vidare eller ta en dusch och fortsätta. Det blev en dusch och avslut i munnen på henne. Har fortfarande kontakt men inget mer har hänt, är snart 20 år sedan.

3. Ex flickvän, från Turkiet som var strängt emot analt. Hade riktigt bra sex och hon var drottning på att suga.
En kväll när vi druckit snackade vi om analsex, hon sa aldrig i hela mitt liv. Min enda tanke var bara att det blev en utmaning, jag måste rövknulla henne.
Vi blev fyllekåta, tog oss hem från festen med taxi och redan i hallen var vi igång, sug, runk, pullande tills vi tog oss till sängen.
Hon hade svårt för att bli våt så det fanns alltid glidmedel i närheten, som alla andra gånger smetade jag in hennes rakade turkfitta, pullade tills hon knappt kunde ta mer för att sedan vända på henne, där for djävulen i mig , såg min chans att ta hennes förmodligen anala oskuld. Tog en klick glid, smorde in kuken och hon bad mig ta henne, hårt.
Körde lite i fittan men sedan drog jag ut, tog sikte på analen och körde in den, sakta men ändå bestämt. Hon gnydde till, med händerna försökte hon stoppa mig men sedan slappnade hon av, jag började smeka klitoris samtidigt och hon började stöna (sa aldrig stopp). Hon kom aldrig men jag la satsen i hennes stjärt. Somnade sedan, sa nästan ingenting. På morgonen sa hon bara "detta kommer aldrig hända igen,fattar du det" ,det gjorde det inte heller, skäms lite för det men ändå inte.

Har några fler men får fylla på senare om jag orkar.
Citera
2023-11-09, 10:07
Medlem
KingHisss avatar
Knarkat ner två 15 åringar och knullat de i över 24 timmar
Citera
2023-11-09, 10:10
Bannlyst
En kompis moder. Bara för att jag kunde.

Är ett lauder.
Citera
2023-11-12, 12:32
Medlem
😳

Utveckla hur det här gick till och hur det gick?
Citat:
Ursprungligen postat av Cuck-make
Lyssnat i telefon när min fru haft sex med sin svärfar (min farsa).
Citera
2023-12-11, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asdman123
En kompis moder. Bara för att jag kunde.

Är ett lauder.
Du eller hon?
Citera
2023-12-13, 13:12
Medlem
Man som inte ville använda kondom och jag gick med på det.

Precis när han kommit i mig så sa jag att jag inte använder något preventivmedel.

Han gick och var nojig i flera veckor. Jag kan inte bli gravid men det vet inte han.
Citera
2023-12-13, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nilivn

Precis när han kommit i mig så sa jag att jag inte använder något preventivmedel.

Han gick och var nojig i flera veckor. Jag kan inte bli gravid men det vet inte han.
Märklig människa som ej vill används kondom med alla sjukdomar som finns i dagens samhälle tycker jag och vill ingen bli gravid så är det extra dumt .
Jag brukar alltid säga till folk som fått drypande eller vilken könis som helst tsndom människapå stan använd kondom så slipper du så skit . Bättre att
ta en ensamseglare då ! Serru !!
Citera
2023-12-13, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nilivn

Stackars sate! Vad hade han gjort för att förtjäna detta? Var du sur på honom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in