Nu har jag läst igenom hela tråden och blev stundtals eggad och ibland lite äcklad.
Men kul läsning!
Tänkte dela med mig av mina, vissa kanske är omoraliska och andra inte. Avgör själv.
1. När jag var 5 skulle jag sova över hos en kusin (tjej) som var 7 eller 8, vi har aldrig träffats efter denna natt men det har att göra med osämja i familjen.
Vi skulle bada efter skola och förskola, eftersom vi var så små tyckte hennes föräldrar vi kunde göra det ihop. Tänkte inte alls på allt naket och vi plaskade och grejade. Men hon började fråga om min snopp, varför den inte stod upp sa bara att jag vet inte, är inte kissnödig. Hon började ta på den då hon tyckte den såg rolig ut i vattnet och helt plötsligt var den hård, inga känslor vaknade inom mig.
Nästa sekund ville hon testa mamma pappa, barn för det har hennes föräldrar gjort. Minns det som att snoppen åkte in några gånger och hon fnittrade bara, sedan kom hennes föräldrar in men tror inte dom uppfattade vad som föregick. Märklig upplevelse så här i efterhand.
2. Min första flickvän när jag var 9, vi sågs varje dag efter skolan och hånglade, smekte varandra utanpå kläderna men inget mer än så. Hennes bästa kompis hade ett crush på mig och vi sågs 1 gång i veckan under några veckor där det tafsades hej vilt,sedan blev vi påkomna då vännen berättade och det var slutet på den historien.
3. En annan kvinnlig kusin, hon är het , rödhårig och tränade mycket. Vi skulle ses för att kolla vm i fotboll, jag hade precis tagit körkort och hon var 17.
Tog mig dit, drack några öl, hejade på fotbollen. Efter matchen stängde hon av tvn och vi snackade flera timmar, drack mer och mer öl tills det började bli ljust ute, ingen vuxen hemma.
När det är läggdags och vi gäspar som fan säger hon att jag kan sova i hennes säng, het som hon var/är tackade jag inte nej i förhoppning att få se något naket åtminstone.
Jag lägger mig ner,hon tar av sig i gryningen och jag ser dom mest välsvarvade skinkorna jag sett i sina svarta stringtrosor , bhn åker av och nattlinnet på,jag ser inte brösten. Hon har bara ett täcke och frågar om hon ska hämta ett till, självklart säger jag nej och hon svarar bara "bra" och rumpan gnider hon mot mig. Tankarna far iväg kuken växer. Jag omfamnar henne som en flickvän och sen är det kört, knullar som små kaniner, alla ställningar testas, fick inte köra analt dock. Kom ett rejält sprut och hon kom nästan samtidigt. Somnade i skeden.
Båda var genererade när vi vaknade, märktes tydligt då hon undvek ögonkontakt. Jag frågade om vi skulle glömma allt och gå vidare eller ta en dusch och fortsätta. Det blev en dusch och avslut i munnen på henne. Har fortfarande kontakt men inget mer har hänt, är snart 20 år sedan.
3. Ex flickvän, från Turkiet som var strängt emot analt. Hade riktigt bra sex och hon var drottning på att suga.
En kväll när vi druckit snackade vi om analsex, hon sa aldrig i hela mitt liv. Min enda tanke var bara att det blev en utmaning, jag måste rövknulla henne.
Vi blev fyllekåta, tog oss hem från festen med taxi och redan i hallen var vi igång, sug, runk, pullande tills vi tog oss till sängen.
Hon hade svårt för att bli våt så det fanns alltid glidmedel i närheten, som alla andra gånger smetade jag in hennes rakade turkfitta, pullade tills hon knappt kunde ta mer för att sedan vända på henne, där for djävulen i mig , såg min chans att ta hennes förmodligen anala oskuld. Tog en klick glid, smorde in kuken och hon bad mig ta henne, hårt.
Körde lite i fittan men sedan drog jag ut, tog sikte på analen och körde in den, sakta men ändå bestämt. Hon gnydde till, med händerna försökte hon stoppa mig men sedan slappnade hon av, jag började smeka klitoris samtidigt och hon började stöna (sa aldrig stopp). Hon kom aldrig men jag la satsen i hennes stjärt. Somnade sedan, sa nästan ingenting. På morgonen sa hon bara "detta kommer aldrig hända igen,fattar du det" ,det gjorde det inte heller, skäms lite för det men ändå inte.
Har några fler men får fylla på senare om jag orkar.