2016-01-31, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loxus
Baksug är en myt...
Har inga vetenskapliga argument här men för länge sedan var jag ihop med en brud som verkligen älskade när jag knullade henne i röven. Och vid ETT tillfälle, så klart helt jävla FEL tillfälle också, när vi hade lånat hennes brorsas lägenhet i en helt annan stad, så hände det där jobbiga. Jag knullade henne brutalt efter en utekväll, doggy vill jag minnas och skiten fullkomligt sprutade ur röven på henne. Blev lite...jobbigt ett tag där, men jag bestämde mig för att vara gentleman i det läget så jag skyndade mig att vika ihop sängkläderna och dra in henne på toan och fixa till allt.

I såna lägen får man bara agera blixtsnabbt och lösa problemet. Annars kan det bli ett permanent trauma tror jag.

Nån dag senare var allt glömt och jag fortsatte knulla henne.
Citera
2016-01-31, 22:48
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av discoHITLER
Har inga vetenskapliga argument här men för länge sedan var jag ihop med en brud som verkligen älskade när jag knullade henne i röven. Och vid ETT tillfälle, så klart helt jävla FEL tillfälle också, när vi hade lånat hennes brorsas lägenhet i en helt annan stad, så hände det där jobbiga. Jag knullade henne brutalt efter en utekväll, doggy vill jag minnas och skiten fullkomligt sprutade ur röven på henne. Blev lite...jobbigt ett tag där, men jag bestämde mig för att vara gentleman i det läget så jag skyndade mig att vika ihop sängkläderna och dra in henne på toan och fixa till allt.

I såna lägen får man bara agera blixtsnabbt och lösa problemet. Annars kan det bli ett permanent trauma tror jag.

Nån dag senare var allt glömt och jag fortsatte knulla henne.

En sann gentleman
Antar att det var värt det
Citera
2016-01-31, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
En sann gentleman
Antar att det var värt det
Vad ska man göra i det läget liksom.

Kommer dock ej ihåg vad vi gjorde med alla sängkläder om de "försvann" eller vad.
Citera
2016-02-02, 11:26
Medlem
Räknas våldtäkt?
Citera
2016-02-02, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Outandrunning
Räknas våldtäkt?

Är ju omoraliskt så ja.
Citera
2016-02-05, 16:35
Medlem
Haft sex med min mors tvillingsyster ett flertal gånger, "lekt" med en tjej i 8-9 års åldern på en kampingplats, haft sex med kuratorn på hennes kontor under skoltid. Hade en jävla tur en gång och fick knullat en poliskvinna på huven av polisbilen, hade inte blivit arresterad, hon stannade till och undrade vad jag gjorde i diket. Sen ledde det ena till det andra. Är 24 år ny
Citera
2016-02-05, 17:11
Medlem
TheOnlyYodas avatar
Låg med en annan kille på födelsedagen till killen jag seriöst dejtade(vi blev officiellt ett par mindre än en månad senare). Gick hem till "pojkvännen" senare och myste. Hade tänkt ha sex med honom också men var alldeles för öm hehe.
Citera
2016-02-05, 19:10
Medlem
VelvetReds avatar
När jag var i yngre tonåren så runkade jag i en utomhusbassäng mitt ebland en massa andra människor.

Jag inbillade mig då, i min naivitet att ingen såg det. Men nu förstår jag att det lär ha varit uppenbart för de flesta vad jag gjorde med handen innanför min baddräkt där i hörnet av bassängen...

Tror även att min far kom på mig en gång när jag hade sex med en docka, men han sade aldrig något, utan stängde bara dörren...
Citera
2016-02-05, 19:17
Medlem
Krille.the.Pettersons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VelvetRed
När jag var i yngre tonåren så runkade jag i en utomhusbassäng mitt ebland en massa andra människor.

Jag inbillade mig då, i min naivitet att ingen såg det. Men nu förstår jag att det lär ha varit uppenbart för de flesta vad jag gjorde med handen innanför min baddräkt där i hörnet av bassängen...

Tror även att min far kom på mig en gång när jag hade sex med en docka, men han sade aldrig något, utan stängde bara dörren...

Hade du baddräkt och runkade blev förmodligen inte så många förvånade.
Citera
2016-02-05, 19:20
Medlem
VelvetReds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krille.the.Petterson
Hade du baddräkt och runkade blev förmodligen inte så många förvånade.

Really? Jag var i poolen med en massa andra människor, försöker gömma mig i hörnet och tillfredställer mig själv, märkbart.

Varför skulle inte detta förvåna andra?

Jag skäms som en skurk över detta än idag.

Jag kom.
Citera
2016-02-05, 21:11
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VelvetRed
Really? Jag var i poolen med en massa andra människor, försöker gömma mig i hörnet och tillfredställer mig själv, märkbart.

Varför skulle inte detta förvåna andra?

Jag skäms som en skurk över detta än idag.

Jag kom.

Hade du verkligen baddräkt?
Citera
2016-02-05, 21:15
Medlem
VelvetReds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loxus
Hade du verkligen baddräkt?

Nej, såklart jag inte hade, jag var naken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in