Citat:
Ursprungligen postat av
MeanME
På samma sätt som alla dokusåpor med namnet "Real housewives of" har ett totalt besöksförbud på TVn när jag tittar så har denna människa det i detta forumet. Jag saknar allt intresse av att se dylika program och väljer konsekvent bort dem det lilla jag nu ser på TV på samma sätt som jag väljer bort denna personen i detta forumet och andra människor i det dagliga livet.
Det finns ingen rättighet för alla som evt vill påkalla min uppmärksamhet att få den.
Min familj och mina närmsta vänner har det men där tar det stopp.
Så varför skulle jag vilja läsa något av en människa som inte har haft en vettig rad att skriva från dag ett. Med din logik skulle man tvinga igenom sig alla pissiga TV program bara för att?
Lyssna på alla a-lagare som vill förklara vad livet handlar om dyngraka redan kl 10.00?
Jag tror inte det.
Jag har en begränsad tid och den vill jag inte slänga bort på det jag finner menlöst.
Att läsa denna personens inlägg är en sådan sak, det är bara ett intellektuellt självskadebeteende att göra det som jag skrev tidigare. På samma sätt som att titta på valfri reality såpa imho.
Vill folk ha min uppmärksamhet får de faktiskt argumentera lite rationellt och ha lite på det torra i annat fall skiter jag i dem helt och hållet. Varför argumentera mot döva öron? Vill folk inte debattera utan bara ägna sig åt mission eller bara är fulla av sig själva, varför bry sig? Jag respekterar deras val att inte lyssna och lämnar dem ifred. Är de helt stolliga lämnar jag dem helt och hållet och ignorerar dem. Varför skulle det vara så svårt att acceptera menar du?
Ja Real wives of new york är inget för mig heller! Rika stay at home moms som bränner pengar..
Nej det är tur för tvdosan så man enkelt kan byta kanal.
Det är bara att byta kanal. Och ofta sätter man sig framför tvn för att se på det man blir erbuden.
Finns den typen också.
Ursäkta.. Förstår inte denna?
Med din logik skulle man tvinga igenom sig alla pissiga TV program bara för att?
Lyssna på alla a-lagare som vill förklara vad livet handlar om dyngraka redan kl 10.00?
Nej inte alls!
DET ÄR BARA ATT BYTA KANAL!
Med din logik så ställer du alltså in samtliga tider då kanalerna väljer att sända det du finner vara skit?
Du frågar :
Citat:
Varför skulle det vara så svårt att acceptera menar du?
Vi pratar om helt olika saker du och jag.
Jag blir bara att tänka på Scotts tråd:
(FB) Män är mer känslostyrda än kvinnor..
Sen Jim Carrey i Grinchen!
Tror du debatterar någonting helt annat nu.
Du får göra som du vill hemma, du och din fru!
Ska det vara falukorv med mos på onsdagar så är det så!!
Du glor på vad fan du vill och jag förstår varför
DU sätter på IGNORE