Citat:
Ursprungligen postat av
bjursa
"Högtravande ordbajseri av sämsta sort, ignorerar frågor, ämnet och anser att kvinnor bör domineras, hunsas och sättas på plats inom alla områden."
Intressant att du uppfattar mig på det sättet. Då vill jag även be att du:
"Eftersom det här ämnet lätt blir infekterat förväntar vi oss att ni underbygger era påståenden, gärna med exempel. Lösa anklagelser kommer att raderas och eventuellt varnas."
Högtravande kan jag förstå, men att jag skulle ignorera frågor, jag anstränger mig för att svara på frågor, och att jag anser att kvinnan ska sättas på plats inom alla områden har jag svårt att känna igen mig själv i särskilt när det beskrivs på ett så extremt sätt. Men jag kanske har dålig självinsikt? Som sagt var, underbygg dina påståenden!
Hehe, viktigpettern Bjursa går i taket när någon kritiserar hans oklanderliga debattstil. Jag trodde du var C faktiskt. Även om jag inte ordagrant sett dig be någon hålla käften.
Min debattstil är ibland medvetet dålig och raljant, ex när jag får nog av ordvrängningar och offtopic, blir sur för att jag håller på att bli överkörd, eller för att jag tror jag är rolig. Och ibland har jag tyvärr omedvetet en skitdålig debattstil därför att jag inte kan läsa skriven svenska ordentligt.
En egenskap som jag till min tröst ändå tycks dela med rätt många här, kvinnor, feminister, män och annat löst folk.