2015-03-02, 17:11
Medlem
PKJuristens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thorodensson
Anledningen till att SW blir stalkad på detta forumet är för att hon är extremt provocerande i sin naiva världsbild och är ungefär 1 av 5 feminister på detta forumet, samt att hon skriver över 10'000 inlägg på 1års tid.

Okej du är svensk. Jag är egyptier, var där en gång och såg på pyramiderna så jag är arab och egyptier nu.

Jag säger inte emot,för jag visste att du var babbe
Salam Aleikum!
2015-03-02, 17:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PKJuristen
Salam Aleikum!

Vet när mina polare försökte få mig att bli muslim, ey bryshan det passar dig bättre du kommer hitta din tro. FU jag är kristen.
2015-03-02, 19:36
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Anledningen till att SW blir stalkad på detta forumet är för att hon är extremt provocerande i sin naiva världsbild och är ungefär 1 av 5 feminister på detta forumet, samt att hon skriver över 10'000 inlägg på 1års tid.

Okej du är svensk. Jag är egyptier, var där en gång och såg på pyramiderna så jag är arab och egyptier nu.

Om det är någon som knappast har en naiv världsbild så är det ju Scott. Hon uppvisar verkligen en komplex och mogen syn på omvärlden skulle jag säga.
2015-03-02, 20:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Om det är någon som knappast har en naiv världsbild så är det ju Scott. Hon uppvisar verkligen en komplex och mogen syn på omvärlden skulle jag säga.

Du snackar bara skit och det vet du också.
2015-03-02, 20:12
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Du snackar bara skit och det vet du också.

Haha! Det var den sämsta comeback jag hört.
2015-03-02, 20:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Haha! Det var den sämsta comeback jag hört.

Du får tro vad du vill det är ingen idé att försöka övertyga fanatiker endå.
2015-03-02, 20:20
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Du får tro vad du vill det är ingen idé att försöka övertyga fanatiker endå.

Om du tror att jag (eller Scott) skulle vara fanatiker så har du nog aldrig träffat på en fanatiker i hela ditt liv.
2015-03-02, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PKJuristen
Salam Aleikum!
Det förklarar hans dåliga kvinnosyn.
2015-03-04, 12:41
Medlem
BenQuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScottWalter

Här försöker du förklara för mig…att snubbarna på detta forum jättesällan, nästan aldrig du, skriver förklenande om kvinnor.. troll eller inte bryr jag mig faktiskt inte om, varför har alla dessa troll sånt otroligt behov sitta och skriva skit om kvinnor?
ne just handlar ju om "proportioner" du.

Ja det handlar om proportioner, du vet väl åtminstone vad det betyder hoppas jag? Även på detta forum där man får "hata" hur mycket man vill och vara anonym så finns det faktiskt inte så mycket hat. Men jag vet mycket väl att ni feminister har svårt att skilja på kvinnohat och kritik.

Citat:
ne just lite sexslaveri, våldtäkt livet ut, kidnappning, inlåsning är ju att skona kvinnor och barn, rena rama lyxlivet. Titta bara bara på hur väl kvinnorna blir behandlade av IS. Fantastiskt trevligt och sååå skonsamt! inga kvinnor som hellre skär halsen av sig där inte.
Krig är i huvudsak ett manligt påfund, är män som tagit dessa beslut att knalla ut och klubba ihjäl andra för att ta deras mark, resurser i anspråk (där alltså kvinnor ingick/ ingår) Hade män unisont seriöst velat skona sina kvinnor och barn (och andra män) hade man låtit bli detta. För nej varken kvinnor eller barn undkommer krig och annan våldsverkan speciellt skonsamt.

Sådana där företeelser förekommer inte i så stor utsträckning som du ständigt basunerar ut, och det är fortfarande MÄN som råkar ut för mest brott - även våldsam sådan. Även i krig är det männen som råkar värst ut. Men du är väl som Hillary Clinton kan jag tro som sa att det var mest synd om kvinnor vid konflikter för att deras män dör..

Och när kvinnor suttit vid makten har ni verkligen inte varit bättre med att inte kriga. Och ISIS är fan inte snällare mot män heller, men du ser väl bara till kvinnorna som vanligt.

Citat:
Just…självklart är det likställt att tvingas leva och mastubera utan förhud, jämfört med att inte ens kunna komma åt sitt kön, få sin känsligaste punkt bortskuren, bli uppklippt med sax eller kniv före samlag eller utföra sitt första samlag i något som motsvarar ett öppet sår. Är ju supersexigt!
(babianens tolkning)
Går självklart att jämföra som lika jävliga företeelser och förhindrande av individers sexualitet.
Jajamensan.
Behöver du mer exempel på dina urbota korkade svar? Eller menar du seriöst att jag ska sitta snällt och bemöta sånt trams?

Det innebär mer än så knäppskalle. Ayaan Hirsi Ali - en beundransvärd kvinna till skillnad från er galningar - är någon som själv har genomgått könsstympning. Till och med hon ser problemen med manligt sådan, och hon ser - till skillnad från dig - båda könen:

https://www.youtube.com/watch?v=NaEoQVZnN8I

Tillägg:
Efter man läst en del av dina trådar kan man enkelt konstatera att ni som feminister som vanligt värdesätter kvinnor till en mycket större grad än män. Vad det beror på kan man ju fundera. Men ditt mansförakt väcktes väl i tidig ålder när du fick oönskad manlig uppmärksamhet som du berättat i en annan tråd, och "myndigheterna" gjorde inget åt det och därefter väcktes föraktet. Du är tydligt färgad av dina egna erfarenheter.

Och din debatteknik består mycket av halmdockor och halvsanningar(när du då säger något sanningshaltigt) för att måla upp kvinnor som oskyldiga offer, det är typiskt för feminister att göra så. Fast med dina halmdockor ser det ofta ut som att du argumenterar mot dig själv. Och mycket av kritiken till dina inlägg bemöter du inte alls heller. Nej din intellektuella hederlighet är inte mycket värd faktiskt.

Man ser tydligt genom dina inlägg att feminister värdesätter kvinnor högre helt enkelt som sagt, och en del män gör det också - de flesta till och med - men det är verkligen inte jämlikt även fast det är naturligt. Fast eftersom det inte är jämlikt så vill vissa av oss inte ställa upp på det längre.

Ironiskt nog är jag "antifeminist"(ett epitet som bara vänsterdårar skulle kalla mig för) för att jag är emot klassamhället, för idag verkar det mest bestå av att man ska "ge plats" och "backa" för kvinnor som om de vore någon slags ny överklass..
2015-03-04, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BenQul
Ja det handlar om proportioner, du vet väl åtminstone vad det betyder hoppas jag? Även på detta forum där man får "hata" hur mycket man vill och vara anonym så finns det faktiskt inte så mycket hat. Men jag vet mycket väl att ni feminister har svårt att skilja på kvinnohat och kritik.

hat= nevärdering, obefogad "kritik" av modellen:
(FB) Dags att överge svenska kvinnor!
(FB) Varför Är Svenska Kvinnor Så Dumma I Huvudet?
(FB) Svenska kvinnor borde skämmas, män betraktas som förbrukningsvara.
(FB) Den oerhört feta kakan hermansson
(FB) Svenska radikalfeministiska bloggare
(FB) Varför har kvinnor blivit fascister

alla trådrubriker enkom tagna från den första sidan som ligger framme. Vänligen finn motsvarande trådstarter som handlar om män på motsvarande sätt, du kan få 3 sidor på dig.
Vassegod.

Citat:
Sådana där företeelser förekommer inte i så stor utsträckning som du ständigt basunerar ut, och det är fortfarande MÄN som råkar ut för mest brott - även våldsam sådan. Även i krig är det männen som råkar värst ut. Men du är väl som Hillary Clinton kan jag tro som sa att det var mest synd om kvinnor vid konflikter för att deras män dör..

Och när kvinnor suttit vid makten har ni verkligen inte varit bättre med att inte kriga. Och ISIS är fan inte snällare mot män heller, men du ser väl bara till kvinnorna som vanligt.

Snälla du, var 5:e kvinna i världen beräknas bli eller ha varit våldtäktsutsatt nån gång under sitt liv.
Och syftar man på moderna krig så stämmer inte längre bilden av att soldaterna råkar värst ut, detta är inte längre en sanning eftersom dagens krig specifikt riktar in sig på oskyddade civila mål.
Ligger i modern krigstaktik. Så även massvåldtäkt. Och detta är inget jag bara tar från luften utan ett av forskare erkänt fenomen. över 80% av de dödade i moderna krig (efter andra världskriget) är civila offer där kvinnor och barn är i majoritet. Om du inte tror mig så googla i saken så lär du finna en del.
Säg mig vad hade du valt om du kunde välja? IS kommer vid dörren och kidnappar dig..vill du:
1. Tvingas bli soldat 2. Tvingats bli sexslav/ tvångsgiftas ? Vad hade känts som det "trevligaste" alternativet?

Citat:
Det innebär mer än så knäppskalle. Ayaan Hirsi Ali - en beundransvärd kvinna till skillnad från er galningar - är någon som själv har genomgått könsstympning. Till och med hon ser problemen med manligt sådan, och hon ser - till skillnad från dig - båda könen:

https://www.youtube.com/watch?v=NaEoQVZnN8I

Har aldrig sagt ett pip om att det skulle var bra eller trevligt med manlig omskärelse (det är inte frågan om en könstympning)
Det jag säger att det faktiskt inte går att jämföras med vad de värsta sorterna av kvinnlig könstympning faktiskt innebär i form av plåga och sexuell begränsning. Motsvarande vore att skära av toppen av ollonet samt sy fast kuken vid låret….men visst, du kan ju göra den varianten också om du nu tycker att det är precis samma sak.
För övrigt så fanns det en manlig motsvarighet utövat i australien som jag helst inte vill se nån bild på igen. Där kan jag hålla med om att det är samma nivå. Men den gruppen män som genomgått detta kommer nog inte i närheten av de miljoner kvinnor i världen idag som är ex. faraoniskt omskurna.

Citat:
Tillägg:
Efter man läst en del av dina trådar kan man enkelt konstatera att ni som feminister som vanligt värdesätter kvinnor till en mycket större grad än män. Vad det beror på kan man ju fundera. Men ditt mansförakt väcktes väl i tidig ålder när du fick oönskad manlig uppmärksamhet som du berättat i en annan tråd, och "myndigheterna" gjorde inget åt det och därefter väcktes föraktet. Du är tydligt färgad av dina egna erfarenheter.

Och din debatteknik består mycket av halmdockor och halvsanningar(när du då säger något sanningshaltigt) för att måla upp kvinnor som oskyldiga offer, det är typiskt för feminister att göra så. Fast med dina halmdockor ser det ofta ut som att du argumenterar mot dig själv. Och mycket av kritiken till dina inlägg bemöter du inte alls heller. Nej din intellektuella hederlighet är inte mycket värd faktiskt.

Man ser tydligt genom dina inlägg att feminister värdesätter kvinnor högre helt enkelt som sagt, och en del män gör det också - de flesta till och med - men det är verkligen inte jämlikt även fast det är naturligt. Fast eftersom det inte är jämlikt så vill vissa av oss inte ställa upp på det längre.

Ironiskt nog är jag "antifeminist"(ett epitet som bara vänsterdårar skulle kalla mig för) för att jag är emot klassamhället, för idag verkar det mest bestå av att man ska "ge plats" och "backa" för kvinnor som om de vore någon slags ny överklass..

jösses säger jag bara, orkar faktiskt inte svara på detta.
2015-03-04, 23:39
Medlem
Det finns många oseriösa debattörer kan jag lova

Men man blir glad att det finns några bra som orkar med deras tjaffs
Jag lägger märke till att dom dåligaste inte blir kvar så länge antagligen är det deras personlig frustration om kvinnor som dom vill ha utlopp för sen tröttnar dom på att förlora alla diskussioner
2015-03-08, 20:45
Medlem
Disciplina är verkligen en fars. Det enda som inte är en tragedi med dig är att du insett att föräldraskapet inte passar dig. Sjukdomsinsikt. Hela du är en ordtirad av kejsarens nya kläder. Lycka till i tornet autisten.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in