Citat:
Ursprungligen postat av
slaktabruden
Såg det på unibett annars att man kunde spela.
Floyd tar det. Kan verkligen inte se nåt annat scenario. Paciao är både för liten, och för långsam. Kanske inte jämfört med Floyds striking. Men med hans defence. Även fast Floyd är äldre är det inte han som e gubben här.
Det sägs bli största matchen på mycket mycket länge. Tror dock det kommer bli en besvikelse så den dels är några år för sent och deras stilar inte heller bäddar för en bra och intressant match. Ett sömnpiller är vad det kommer bli då båda har mycketatt förlora och ingen direkt är någon offensiv slugger.
Håller verkligen inte med! Tycker de olika stilarna bäddar för en grym fight och om, och jag säger OM, Floyd tappat lite av sina reflexer så tror jag Manny har en bra chans. Jag har alltid tyckt att Floyd är den bättre fighten men jag har svårt att se hur Floyd ska vinna ronderna mot en aktiv Pacman.
Jag tror det blir en grym fight där Floyd kommer behöva låta händerna gå mer än han gjort på många år.
Jag har enorma förväntningar på fighten även om man bortser från all hype. Jag tycker det är MAX 60-40 fördel Floyd. Hur många gånger har man kunnat säga det?
Men det är aldrig för sent för Floyd och Manny att fucka upp fighten med nog löjligt krav.