2015-01-28, 23:07
  #6481
Medlem
Överste-Rövhåls avatar
http://www.espn.co.uk/boxing/sport/story/395335.html

*suck*...
Citera
2015-01-30, 21:23
  #6482
Medlem
EnglishJohnnys avatar
Skulle en person som blivit erbjuden 40 milj dollar av någon för en fight inte ha dennes nummer?

Kom igen, det hela är scensatt för promotion inför kommande fight och pappren skrivs inom kort.
Citera
2015-01-31, 19:23
  #6483
Bannlyst
För övrigt är det officiellt nu med mayweather-pacciao. 5 maj Är datumet
Citera
2015-01-31, 21:44
  #6484
Medlem
jirlows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slaktabruden
För övrigt är det officiellt nu med mayweather-pacciao. 5 maj Är datumet

hittar ingenting om att det är officiellt, har du någon källa.
Citera
2015-02-01, 01:08
  #6485
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jirlow
hittar ingenting om att det är officiellt, har du någon källa.

http://www.kimura.se/manny-pacquiao-och-floyd-mayweather-jr-klar/

Källan är alltså TMZ.
Citera
2015-02-01, 03:08
  #6486
Medlem
jirlows avatar
floyd säger på twitter att matchen inte är färdig än, tror jag litar på honom mer än tmz
Citera
2015-02-01, 03:11
  #6487
Medlem
Godzilla3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jirlow
floyd säger på twitter att matchen inte är färdig än, tror jag litar på honom mer än tmz
Jo, TMZ har ju haft fel mer än en gång tidigare.

När Floyd twittrar det är det official, så det brukar annonseras inför hans fighter. Men det känns ganska spikat att fighten kommer ske. Skulle den inte ske nu så tror jag det skulle skada både Pacquiao och Mayweather enormt, folk skulle sluta bry sig helt om deras fighter.
Citera
2015-02-01, 05:22
  #6488
Bannlyst
Såg det på unibett annars att man kunde spela.

Floyd tar det. Kan verkligen inte se nåt annat scenario. Paciao är både för liten, och för långsam. Kanske inte jämfört med Floyds striking. Men med hans defence. Även fast Floyd är äldre är det inte han som e gubben här.

Det sägs bli största matchen på mycket mycket länge. Tror dock det kommer bli en besvikelse så den dels är några år för sent och deras stilar inte heller bäddar för en bra och intressant match. Ett sömnpiller är vad det kommer bli då båda har mycketatt förlora och ingen direkt är någon offensiv slugger.
__________________
Senast redigerad av slaktabruden 2015-02-01 kl. 05:40.
Citera
2015-02-01, 11:34
  #6489
Medlem
nickoruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slaktabruden
Såg det på unibett annars att man kunde spela.

Floyd tar det. Kan verkligen inte se nåt annat scenario. Paciao är både för liten, och för långsam. Kanske inte jämfört med Floyds striking. Men med hans defence. Även fast Floyd är äldre är det inte han som e gubben här.

Det sägs bli största matchen på mycket mycket länge. Tror dock det kommer bli en besvikelse så den dels är några år för sent och deras stilar inte heller bäddar för en bra och intressant match. Ett sömnpiller är vad det kommer bli då båda har mycketatt förlora och ingen direkt är någon offensiv slugger.

Håller verkligen inte med! Tycker de olika stilarna bäddar för en grym fight och om, och jag säger OM, Floyd tappat lite av sina reflexer så tror jag Manny har en bra chans. Jag har alltid tyckt att Floyd är den bättre fighten men jag har svårt att se hur Floyd ska vinna ronderna mot en aktiv Pacman.

Jag tror det blir en grym fight där Floyd kommer behöva låta händerna gå mer än han gjort på många år.

Jag har enorma förväntningar på fighten även om man bortser från all hype. Jag tycker det är MAX 60-40 fördel Floyd. Hur många gånger har man kunnat säga det?

Men det är aldrig för sent för Floyd och Manny att fucka upp fighten med nog löjligt krav.
Citera
2015-02-02, 11:16
  #6490
Medlem
EnglishJohnnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slaktabruden
Såg det på unibett annars att man kunde spela.

Floyd tar det. Kan verkligen inte se nåt annat scenario. Paciao är både för liten,
Yes blir att lägga ett spel.

Tror oxå Pac e för liten.
Håller på Floyd.
Citera
2015-02-02, 19:27
  #6491
Medlem
challiss avatar
Pacman är bara 2" kortare än Money. Det är inte särskilt mycket. Storlek har också visat sig vara mer av en nackdel mot Floyd. Tror det krävs en mindre motståndare för att han ska bli testad rejält. Canelo, Baldomir, Corrales var alla betydligt större än honom. Nyckeln att vinna mot Floyd är snabbhet och aktivitet. Pacman är högst intressant och har nog en god chans att vinna. Man kan titta mycket på hans fight mot Bradley, som också är en fantastisk boxare. Hans boxning blev ganska neutraliserad av Pacmans aggressivitet och aktivitet. Tror Floyd tar det dock, men det blir nog en jämn tillställning.


För övrigt tror jag nu mer än någonsin att fighten kommer hända. Floyd har postat hur mycket skit som helst på IG och Twitter om att han är runt och semestrar och "enjoying life". Förmodligen bara för att sedan kunna announca fighten när alla skriker om den som absolut mest. Annars är han bara dum i huvudet.
Citera
2015-02-02, 20:01
  #6492
Medlem
Lite OT, men vet någon om tv10 lagt Boxningen på is helt ?

Var ganska skönt när dom sände, då man slapp hålla på med stream som kunde krångla dom gångerna man tittade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in