2009-05-06, 00:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av schabo-labo
Tyson dokumentär? Var det några träningsklipp som inte redan figurerar på youtube?
Fick den igår från england ,e du tyson fan så är den ett måste

trailern:http://www.youtube.com/watch?v=-mKf4k8VLi8
Citera
2009-05-06, 01:10
Medlem
camejos avatar
jag såg bara tills dess att cuz dog i tysons dokumentär. resten behöver jag inte se, gör mig bara deprimerad..

tyckte den var lite dåligt klippt men det var jävligt äg att höra tyson snacka om sin karriär. otroligt underskattad människa.
Citera
2009-05-06, 01:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av camejo
jag såg bara tills dess att cuz dog i tysons dokumentär. resten behöver jag inte se, gör mig bara deprimerad..

tyckte den var lite dåligt klippt men det var jävligt äg att höra tyson snacka om sin karriär. otroligt underskattad människa.
håller med dig ,kul att höra hans egna ord om allt som hänt ,gråter i vissa scener osv. också bra att se att han e av sina mediciner ser riktigt trimmad o glad ut med livet

roligaste avslöjandet i filmen var ju när han skulle gå mot trevor berbick för titeln ,och tyson hade vart med nåt luder som gett honom gonorrè ,sved som fan ....men man måste ha disceplin
Citera
2009-05-06, 13:42
Medlem
schabo-labos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pacquiao
Fick den igår från england ,e du tyson fan så är den ett måste

trailern:http://www.youtube.com/watch?v=-mKf4k8VLi8
Fanns det några träningsklipp som inte redan finns på youtube?
Citera
2009-05-06, 16:13
Medlem
camejos avatar
Citat:
Fanns det några träningsklipp som inte redan finns på youtube?

men vad har du för träningsklippsfetisch? kolla på dokumentären och lär dig om hans liv istället
Citera
2009-05-06, 19:50
Medlem
schabo-labos avatar
Citat:
men vad har du för träningsklippsfetisch? kolla på dokumentären och lär dig om hans liv istället
Träningsklipp är inspirerande och jag behöver inspiration.
Citera
2009-05-06, 20:52
Medlem
camejos avatar
Citat:
Träningsklipp är inspirerande och jag behöver inspiration.

kolla klipp med Lakai Mayweather, Seniors yngsta son.
Citera
2009-05-07, 00:58
Medlem
fugus avatar
Citat:
kolla klipp med Lakai Mayweather, Seniors yngsta son.
Är ju Rogers son.
Citera
2009-05-07, 03:38
Medlem
fugus avatar
Tittat på Mayweather De La Hoya igen och herregud, vad tänkte domarna med? Nu ska det betonas att jag är ett hardcore DLH fan och hejade på honom extremt mycket i denna fight, men hur snäll jag än är så kan jag absolut inte ge DLH mer än 4 ronder. Ska man vara rättvis är det 9-3 till mayweather.
Citera
2009-05-07, 11:38
Medlem
camejos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fugu
Är ju Rogers son.

jupp my bad.

Citat:
Tittat på Mayweather De La Hoya igen och herregud, vad tänkte domarna med? Nu ska det betonas att jag är ett hardcore DLH fan och hejade på honom extremt mycket i denna fight, men hur snäll jag än är så kan jag absolut inte ge DLH mer än 4 ronder. Ska man vara rättvis är det 9-3 till mayweather.

domarna måste ha varit väldigt orutinerade och/eller dlh biased.. det kanske såg ut som dlh pressade mayweather ibland men.. may var ju aldrig i trubbel, inte för att han fick dlh skakad heller men DET KAN JU BERO på att dlh inte slogs på 147 utan 154 och var enormt mkt större än mot pac..

det är ett expempel på saker som folk också förbiser när dom hyller pac och dissar pbf.
Citera
2009-05-07, 11:47
Medlem
fugus avatar
Lite lustig kuriosa. Hittade på morgonen ett gammalt vhs band med en gala från 2001 med Castillejo mot Delahoya på tv1000. På samma gala fanns Manny PAcquiao med där han bjöd på en gigantisk upset då han knockade Ledwaba och tog titeln. Kan ju lätt säga att han vuxit gigantiskt som fighter från den ensidiga punchern han var då.
Citera
2009-05-07, 11:50
Medlem
fugus avatar
Citat:
domarna måste ha varit väldigt orutinerade och/eller dlh biased.. det kanske såg ut som dlh pressade mayweather ibland men.. may var ju aldrig i trubbel, inte för att han fick dlh skakad heller men DET KAN JU BERO på att dlh inte slogs på 147 utan 154 och var enormt mkt större än mot pac..

det är ett expempel på saker som folk också förbiser när dom hyller pac och dissar pbf.
Mja. Jag tror också att det är svårt för domarna att göra bedömningar beroende på vilken sida av ringen de sitter på. Allt de ser är att DLH slår sina flurries (som inte träffar) och publikens jubel. Något annat kan jag inte tänka mig.
Jo den DLH som Mayweather fightades mot i lätt mellanvikt går inte ens att jämföra med den som Pacquiao mötte. Som jag sagt tidigare, till och med Roach har sagt att han såg märken på oscar där hans camp försökt ge honom vätska men misslyckats.
Jag står fast vid att Pacquiao inte skulle vunnit mot en Game oscar de la hoya.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in