2015-01-29, 23:50
Medlem
OneUps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foool13
Jonna verkar vara ett riktigt spån, man skriver ju för fan inte det offentligt på Facebook.
Det är hon. Marcus är ett lika stort spån som svarar på Facebook. En vuxen människa hade ringt henne, bett henne ta bort det och pratat ut.
Citera
2015-01-29, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LVX156
På vilket sätt är det surrealistiskt? Det är ju typiskt Birromanér. Det finns INGEN som det är så synd om som Marcus Birro. Svältande AIDS-barn med ebola har ett liv som är som en dans på rosor jämfört med Marcus Birro, som tvingas stå ut med att alla inte håller med honom om allting, och ibland får han inte betalt för att göra precis det han vill! Fattar du vilket trauma det måste vara för honom?

Jo, att offerkoftan hans är väl nött har även jag sett. Tycker bara hela Birrofenomenet är..lustigt. Tragikomiskt. Fast mest tragiskt. Fast egentligen är det vi som är tragiska.
Citera
2015-01-29, 23:59
Medlem
Golonkas avatar
Om man kollar Ivar Arpis twitter (kan ej länka) så får man intryck av att folk i Birros närhet larmat ut polis till hans bostad på grund av förmodad suicid-risk/tillbud.

Vad fan är det som sker? Drevet mobbar en man in i självmord?
Citera
2015-01-30, 00:05
Medlem
NovaOculuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golonka
Om man kollar Ivar Arpis twitter (kan ej länka) så får man intryck av att folk i Birros närhet larmat ut polis till hans bostad på grund av förmodad suicid-risk/tillbud.

2017, självmordet är ett faktum.

Hedrar media? Tar de sitt ansvar? Gömmer och glömmer de?
Citera
2015-01-30, 00:06
Medlem
foool13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneUp
Det är hon. Marcus är ett lika stort spån som svarar på Facebook. En vuxen människa hade ringt henne, bett henne ta bort det och pratat ut.

Att Marcus är ett spån finns det inga tvivel om.. men då får ju någon ibland ta hand om spånet..

Men lika barn leka "bäst" antar jag.
Citera
2015-01-30, 00:12
Medlem
Calogeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blärk
Marcus Birro rasar samman inför öppen ridå. Linus Bylund ringer och kollar att allt är ok och meddelar på Twitter att så är fallet. Jag vet inte jag men hela grejen känns helt surrealistisk.

Skönt att höra att han mår okej. Blev uppriktigt orolig.
Citera
2015-01-30, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Golonka

Som Winnerbäck sjöng i Mareld:

Citat:
"Jag läser en tidning, jag ser vad det står
Men det är inget jag bryr mig om, ingenting jag förstår
Dom som skriver ljuger, allt är tvärtom
Dom skulle mörda för pengar, skandalen är dom
Jag såg ett dreglande lejon, stod på toppen och sa:
"Jag ger bara folket vad folket vill ha"
Citera
2015-01-30, 01:12
Medlem
T.J.Jacksons avatar
Hmm...tragiskt nog verkar han ha tagit ett återfall. Nyktra folk spammar inte sina favoritlåtar på facebook. Hans ömma hustru verkar inte orka finnas i hans närhet. Mycket tragiskt detta. En offentlig meltdown som heter duga. Olustigt.
Citera
2015-01-30, 01:16
Medlem
Drevet mot Birro äcklar mig, det gör min själ ont och förpestar den redan unkna tillvaro vi lever i. När den skitblaska som inte förtjänar att nämnas kör megamaximerade rubriker som täcker halva löpet kring denna "nyhet" frågar jag mig om inte detta är bananlandets höjdpunkt av pk-fierad idioti. Att de hjärntvättade massorna, styrda av politiska kommissarier, ofta kallade journalister, nu får lite mer att cirkelrunka över. Det är som ett bränsle som driver västmarxismen, valboskapet och materialistiska skithögar. Dagens bild kan göda dessa godhetens apostlar i veckor.

I dessa politiska kommissariers ögon är Birros möte med SD-topparna en sensation; att självaste Hitler hade kunnat vara där och skakat hand med den utstötte parian till kulturperson ter sig som en självklarhet både på löpet och i social media. Arnstad anser att det är en historisk bild, det är bevis på att fascismen söker efter att omfamna och lägga beslag på kultur. Fascister är experter på detta. Och vem får på några minuter brännmärkningen av att vara SD:are, att vara nazist, fascist, rasist och en usel människa? Utan att vi ens vet vad som sades eller vad som tycktes? Jo, detta svarta får, som förvisso saknar konsekvenstänkande, men som likt förbannat ska kritiseras för sina åsikter och inte vem han lunchar med. Självklarheter för de som fortfarande har kvar sin integritet, men för hatets massor, för flocken av idiotiska medlöpare, har denna förmåga sakta förtvinat.

Birro har på många sätt grävt sin egen grav, men hatet, förföljelsen, idiotin, m.m. förtjänar han inte. Jag hoppas innerligen att han återhämtar sig och kan fortsätta vara en röst som sticker ut. En röst som inte viker sig när västmarxismens hyenor fått vittring. Birro lever i fel land, tyvärr. Jante, pk-ism och blind idioti vill utrota sådana som inte rättar sig i ledet.
Citera
2015-01-30, 01:24
Medlem
T.J.Jacksons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Logique
Drevet mot Birro äcklar mig, det gör min själ ont och förpestar den redan unkna tillvaro vi lever i. När den skitblaska som inte förtjänar att nämnas kör megamaximerade rubriker som täcker halva löpet kring denna "nyhet" frågar jag mig om inte detta är bananlandets höjdpunkt av pk-fierad idioti. Att de hjärntvättade massorna, styrda av politiska kommissarier, ofta kallade journalister, nu får lite mer att cirkelrunka över. Det är som ett bränsle som driver västmarxismen, valboskapet och materialistiska skithögar. Dagens bild kan göda dessa godhetens apostlar i veckor.

I dessa politiska kommissariers ögon är Birros möte med SD-topparna en sensation; att självaste Hitler hade kunnat vara där och skakat hand med den utstötte parian till kulturperson ter sig som en självklarhet både på löpet och i social media. Arnstad anser att det är en historisk bild, det är bevis på att fascismen söker efter att omfamna och lägga beslag på kultur. Fascister är experter på detta. Och vem får på några minuter brännmärkningen av att vara SD:are, att vara nazist, fascist, rasist och en usel människa? Utan att vi ens vet vad som sades eller vad som tycktes? Jo, detta svarta får, som förvisso saknar konsekvenstänkande, men som likt förbannat ska kritiseras för sina åsikter och inte vem han lunchar med. Självklarheter för de som fortfarande har kvar sin integritet, men för hatets massor, för flocken av idiotiska medlöpare, har denna förmåga sakta förtvinat.

Birro har på många sätt grävt sin egen grav, men hatet, förföljelsen, idiotin, m.m. förtjänar han inte. Jag hoppas innerligen att han återhämtar sig och kan fortsätta vara en röst som sticker ut. En röst som inte viker sig när västmarxismens hyenor fått vittring. Birro lever i fel land, tyvärr. Jante, pk-ism och blind idioti vill utrota sådana som inte rättar sig i ledet.

Bra skrivet. Det märkliga är Birro inte är rasist. Han är kristenkonservativ och har aldrig givit uttryck för något annat. Det här kan sluta illa.
Citera
2015-01-30, 01:31
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T.J.Jackson
Hmm...tragiskt nog verkar han ha tagit ett återfall.

Ja, så tolkade jag det också snarare än att han gick i genuina självmordstankar.

Men nu ringde folk polisen så man får väl hoppas att han slipper spendera natten i en fyllecell...
Citera
2015-01-30, 01:57
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blärk
Jo, att offerkoftan hans är väl nött har även jag sett. Tycker bara hela Birrofenomenet är..lustigt. Tragikomiskt. Fast mest tragiskt. Fast egentligen är det vi som är tragiska.
Okej... Alla som valt att avsluta sina liv p.g.a mobbning är... offerkoftor?

Kan du ge exempel på en enda jävla annan människa som fått utstå denna hets och mobbning som Birro fått stå ut med senaste tiden? Allt hat i media, alla mordhot mot både han och familjen via twitter och i övrig media? Arbeten som han fått sparken ifrån.
Det är inte lite saker vi pratar om, det är en jävla mobbning och förföljelse som pågått ända sedan uttalandet om Islam.

Är det okej att mobba någon bara för att de inte tycker och tänker precis som du? Eller det kanske inte räknas som mobbning när man ger sig på en "oliktänkande"?
Är det okej att mordhota en person och hela familjen? Hur mycket skit ska man behöva stå ut med?

Det är du som är en jävligt tragisk människa! Fy fan för er! Vidriga avskum!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in