2015-01-29, 21:23
Medlem
Wajis avatar
Tror herr Birro gör mer skada än nytta för SD.
Citera
2015-01-29, 22:48
Medlem
simonvps avatar
Undrar om inte Solo Calcio är den största förloraren här. Snacka om fullständigt jävla genomusel rekrytering. Det var väl knappast okänt att Birro är politiskt aktiv och är väldigt högerinriktad? Patetiskt att man måste avskeda honom efter inte ens en vecka, det ser ju inte så jävla snyggt ut. Självklart är det ju genomklantigt av Birro att inte hålla sig kall när han fått sin typ tusende nya chans, men allra klantigast var nog Solo Calcio som ens anställde honom från första början. Nu får man dessutom en massa Birro-sympatisörer emot sig, det är ju knappast bra för hemsidan heller.
Citera
2015-01-29, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
Undrar om inte Solo Calcio är den största förloraren här. Snacka om fullständigt jävla genomusel rekrytering. Det var väl knappast okänt att Birro är politiskt aktiv och är väldigt högerinriktad? Patetiskt att man måste avskeda honom efter inte ens en vecka, det ser ju inte så jävla snyggt ut. Självklart är det ju genomklantigt av Birro att inte hålla sig kall när han fått sin typ tusende nya chans, men allra klantigast var nog Solo Calcio som ens anställde honom från första början. Nu får man dessutom en massa Birro-sympatisörer emot sig, det är ju knappast bra för hemsidan heller.

Väldigt klantigt ja. Blandade reaktioner på deras facebook, men många som är upprörda och säger sig inte vilja besöka sidan igen o.s.v.

https://sv-se.facebook.com/solocalci...07693625968591
Citera
2015-01-29, 22:59
Medlem
simonvps avatar
Nu blir man orolig på riktigt, det här är hans senaste två statusuppdateringar på Facebook

Inte för att ni förtjänar det.
Men det här blir mitt hej då.
(länk till Thåströms Långtbort)

Var nu väldigt varsamma med detta.
Här har ni testamentet
(länk till Thåströms Beväpna dig med vingar)

Låter som självmordstankar på fullaste allvar!?
Citera
2015-01-29, 23:14
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
Nu blir man orolig på riktigt, det här är hans senaste två statusuppdateringar på Facebook

Inte för att ni förtjänar det.
Men det här blir mitt hej då.
(länk till Thåströms Långtbort)

Var nu väldigt varsamma med detta.
Här har ni testamentet
(länk till Thåströms Beväpna dig med vingar)

Låter som självmordstankar på fullaste allvar!?

Polis är tydligen redan tillkallad och ska vara på väg till honom. Var många som blev oroliga, bland annat på Twitter.
Citera
2015-01-29, 23:17
Medlem
OneUps avatar
https://www.facebook.com/19307140332...e=1&permPage=1. Hittar ingen annan källa. Herregud vilka fjortisar. Frun kanske dock verkligen har försökt att prata med honom IRL och har ingen bättre lösning.
Citera
2015-01-29, 23:26
Medlem
von Hindenburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneUp
https://www.facebook.com/19307140332...e=1&permPage=1. Hittar ingen annan källa. Herregud vilka fjortisar. Frun kanske dock verkligen har försökt att prata med honom IRL och har ingen bättre lösning.

Tror du att frun fortfarande bor tillsammans med Marcus Birro? Det tror inte jag.

Sånt där skriver man inte offentligt om man kan säga det privat istället.
Citera
2015-01-29, 23:30
Medlem
Calogeros avatar
Hoppas att allt är okej med Marcus.
Någon som vet?
Citera
2015-01-29, 23:31
Medlem
Tror inte Birro skulle ta livet av sig. Däremot skulle han nog mycket väl kunna "misslyckas" med det för att sen få njuta av all uppmärksamhet och gnälla över hur Expressen och alla andra drev honom mot självmordet.

Magnus Ugglas albumtitel "Va ska man ta livet av sig för när man ändå inte får höra snacket efteråt" stämmer nog in ganska bra på honom. Gärna något tragiskt som ett misslyckat självmord så att alla flockas kring hans sida och han får sin upprättelse men att gå hela vägen gör han nog inte då han missar det bästa av allt vilket är all uppmärksamhet.
Citera
2015-01-29, 23:39
Medlem
Marcus Birro rasar samman inför öppen ridå. Linus Bylund ringer och kollar att allt är ok och meddelar på Twitter att så är fallet. Jag vet inte jag men hela grejen känns helt surrealistisk.
Citera
2015-01-29, 23:44
Medlem
LVX156s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blärk
Marcus Birro rasar samman inför öppen ridå. Linus Bylund ringer och kollar att allt är ok och meddelar på Twitter att så är fallet. Jag vet inte jag men hela grejen känns helt surrealistisk.
På vilket sätt är det surrealistiskt? Det är ju typiskt Birromanér. Det finns INGEN som det är så synd om som Marcus Birro. Svältande AIDS-barn med ebola har ett liv som är som en dans på rosor jämfört med Marcus Birro, som tvingas stå ut med att alla inte håller med honom om allting, och ibland får han inte betalt för att göra precis det han vill! Fattar du vilket trauma det måste vara för honom?
Citera
2015-01-29, 23:49
Medlem
foool13s avatar
Jonna verkar vara ett riktigt spån, man skriver ju för fan inte det offentligt på Facebook.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in