2015-02-01, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Palkranen
Exakt min åsikt! Han får fan tåla bli emotsagd! Han är en jävla gnällspik! Han får gärna ta livet av sig. Det är ingen annans fel än hans eget i så fall. Birro är en jävla sopa som grinar så fort inte folk håller med honom.
exakt! birro vill va me i media på sina villkor gnäller om de skrivs skit om han vilken jävla pajas!!
Citera
2015-02-01, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kahled
jag sag birro idag vid hornstull
bra spanat fick du me han på bild?
Citera
2015-02-01, 15:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av meniskel
bra spanat fick du me han på bild?
nej da hade jag outat mig men jag följde efter honom ned mot verkstadsgatan
Citera
2015-02-01, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kahled
nej da hade jag outat mig men jag följde efter honom ned mot verkstadsgatan

Outat dig? Du är ju inte årets paparazzi kan vi ju konstatera. Gott så, ingen förtjänar att smygfotograferas. Trolleri på låg nivå.
Citera
2015-02-01, 16:01
Bannlyst
Tror ni att han blivit någon jävla alkozombie med död blick, trasiga kläder och bajs hängande och droppande ut från röven över natt eller? Marcus sjabblar ordentligt för sig själv nu men att jaga runt med kameror i högsta hugg känns ju lite överdrivet. Vi vet redan hur han ser ut.
Citera
2015-02-02, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EternalGlory
Tror ni att han blivit någon jävla alkozombie med död blick, trasiga kläder och bajs hängande och droppande ut från röven över natt eller?

Nej, det tog ju ett antal år för honom att bli akis. Nu är han en alkis (ej nykter längre) som ljuger, vänder kappan efter vinden, bedrar, stjäl och anklagar allt och alla för sina problem. Hur vore det om han istället för att hålla på såhär tog tag i sitt liv och betedde sej som folk?
Citera
2015-02-02, 10:03
Medlem
William Hainess avatar
Är Marcus Birro verkligen en alkoholist eller är det mest en grej som han byggt upp kring sig själv för att romantisera bilden av sig själv som en "poet"?

Han drack Baileys på morgonen.
Citera
2015-02-02, 10:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Är Marcus Birro verkligen en alkoholist eller är det mest en grej som han byggt upp kring sig själv för att romantisera bilden av sig själv som en "poet"?

Han drack Baileys på morgonen.

Tror han är alkis på riktigt, Men han har utnyttjat det förr för att precis som du säger romantisera bilden av sig som poet. Nu när han blivit djupt troende använder han den bilden istället för alkoholen för att romantisera sig och bygga sitt varumärke så nu ljuger han istället om att han är nykter och fylld med guds ande.
Citera
2015-02-02, 18:22
Citat:
Ursprungligen postat av Dynami
Nej, det tog ju ett antal år för honom att bli akis. Nu är han en alkis (ej nykter längre) som ljuger, vänder kappan efter vinden, bedrar, stjäl och anklagar allt och alla för sina problem. Hur vore det om han istället för att hålla på såhär tog tag i sitt liv och betedde sej som folk?

Jag har bara läst en massa påståenden om hans drickande, och inget skvaller med mer substans, hur är det med den saken egentligen?
Citera
2015-02-02, 23:25
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Jag har bara läst en massa påståenden om hans drickande, och inget skvaller med mer substans, hur är det med den saken egentligen?

Han är alkoholist, idag kanske han är mer nykter än förut men han är definitivt en alkoholist. Under 90-talet var det extremt välkänt hur mycket han krökade.
Citera
2015-02-02, 23:35
Medlem
otukts avatar
På 90-talet var han i tidiga 20 års åldern. Inget konstigt att kröka hårt den perioden i livet. Studenter, musik, kultur bohemer osv är alkisar jämfört med svenssons som ska upp och jobba 7 på morgonen 5 dagar i veckan.
Med tanke på Marcus gnäll och offer personlighet så är det med all rätt att ifrågasätta han alkis epitet.
Citera
2015-02-03, 00:21
Medlem
snillet_1s avatar
Nej, Birro var givetvis aldrig alkoholist...

Känner ni er smarta när ni ifrågasätter saker på det viset, utan något att gripa efter i luften? Ni faller. Som idioter.

Fanns en bild på Birros twitter där han var tjock och rödbrusig, som bara en alkoholist är. Hittar dock inte bilden nu.

Edit: bilden jag tänkte på: http://instagram.com/p/oxccr7raUG/?modal=true
Senast redigerad av snillet_1 2015-02-03 kl. 00:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in