2024-09-30, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Tycker Birro verkar vara ur balans om man lyssnar på Studio Allsvenskan. Han verkar ha tröttnat på att driva den podden. Nåt som inte nämnts i tråden, vad jag sett, är att han har börjat snusa (vitt snus antar jag) som +50.

Misstänker att Birro inte är en morgonmänniska.

Han pallar inte med alla inspelningar så ofta, så "tidigt" på dagarna helt enkelt.

Tycker han är speciell, men kul när han brinner till ibland, underhållande. Bryter mönstret lite.

Jävligt självgod dock tror jag.
Citera
2024-09-30, 17:28
Medlem
sebastian_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Tycker Birro verkar vara ur balans om man lyssnar på Studio Allsvenskan. Han verkar ha tröttnat på att driva den podden. Nåt som inte nämnts i tråden, vad jag sett, är att han har börjat snusa (vitt snus antar jag) som +50.
När Birro verkar vara ur balans så är han ur balans. Jag minns hur det var uppenbart att han var hög under Club calcio på slutet.

Det har nog mycket att göra med den självdestruktiva poeten . Och i det här fallet att han sålt ut sig fullständigt. Han brydde sig inte ett skit om allsvenskan för 10 år sen och innerst inne så tär det nog på en sån som Birro.
Citera
2024-11-25, 20:54
Medlem
Nu är Birro kär och har gift sig.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...exandra-glahns
Citera
2024-12-10, 11:53
Medlem
Birro gifter sig alltså 1 år efter att han första gången träffat kvinnan ifråga. De bor inte ens ihop, och han har två kraschade, stormiga äktenskap bakom sig.

Poppar popcorn.
Citera
2024-12-10, 12:12
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charvet
Birro gifter sig alltså 1 år efter att han första gången träffat kvinnan ifråga. De bor inte ens ihop, och han har två kraschade, stormiga äktenskap bakom sig.

Poppar popcorn.
Lägg till att han var skild ett halvår innan han träffade henne. Samt att hennes exmake inte ens hunnit flytta? Han står skriven med henne fortfarande. Han verkar vara skådis/regissör, så det ska nog gå bra. Alexandra är väl för ung för att minnas alla Marcus pinsamheter. Har hon barn sedan tidigare? Annars grattis Marcusk hon är 38 och har ett par år på sig. Blir dyra droppar det där.
Citera
2024-12-12, 10:07
Medlem
SmithsonianVamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Lägg till att han var skild ett halvår innan han träffade henne. Samt att hennes exmake inte ens hunnit flytta? Han står skriven med henne fortfarande. Han verkar vara skådis/regissör, så det ska nog gå bra. Alexandra är väl för ung för att minnas alla Marcus pinsamheter. Har hon barn sedan tidigare? Annars grattis Marcusk hon är 38 och har ett par år på sig. Blir dyra droppar det där.

Exmake? Det är väl hennes bror som är skriven där?
Båda föräldrarna har ju efternamnet Alexandra bar innan bröllopet.

Är förstås inte helt hundra. Skvallerpressen är nog mer för kvinnfolk.
Citera
2025-08-25, 01:51
Medlem
snillet_1s avatar
Har Birro till slut blivit avkapad från Nyheter24-trossen? Började med att Studio Allsvenskan tackade av honom i april då han fått en sponsordeal med spelbolaget Expekt vilket inte gick ihop med poddens egna spelbolagssponsor. Inte publicerad sen slutet av maj på Nyheter 24 och podden 24 frågor där han var en av två programledare har inte publicerats på en månad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in