2015-01-16, 11:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hakro807
Nej, jag har inte talat med någon surrogatmoder som ångrat sig. Däremot har jag under flera år haft nära kontakt med en handfull kvinnor som av olika skäl (kulturella och/eller ekonomiska) tvingats lämna bort sina barn. Så, hur ser dina praktiska erfarenheter ut, ska vi mäta e-penis?

Och dom är nöjda och glada att dom tvingas lämna bort sina barn? Dom mår till slut bra av det och kommer över det helt? Försök för allt du kan lilla gubben att ha lite logik i ditt resonemang.

Citat:
Ursprungligen postat av realrecognizereal
Varför är du då här och sabboterar?

Saboterar? Vad? Är här för att det roar mig så klart, man behöver lite humor i sitt liv och då är ni kvinnohatande SD-troll en utmärkt källa.
Citera
2015-01-18, 07:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av G.Larsson
Är här för att det roar mig så klart, man behöver lite humor i sitt liv och då är ni kvinnohatande SD-troll en utmärkt källa.

Det är ungefär så jag ser feminister. 100% Åsa-Nisse retorik i varje inlägg.
Citera
2015-01-18, 08:02
Medlem
fostroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FJLG
https://twitter.com/ladydahmer/statu...73050786398210

Stackars liten..

Liten och liten... Hon får väl trösta sig med att hon välsignats med ett par gigantiska pattar, (som hon beredvilligt exponerat.) Fru Dahmer känns oinspirerad och har blivit påtagligt bitter. Vem orkar längre uppröras av hennes trötta plattityder?
Citera
2015-01-18, 08:45
Medlem
FittJannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TokenOfTime
Ja. Och såna är de. Argbiggor som slänger sig med sandlåderetorik och driver in kilen mellan könen lite mer vid varje batalj.
Radikalfeministrörelsen när mäns kvinnoförakt och vice versa och kommer så fortsätta göra. Till sist kommer vi glömma våra mänskliga instinkter och enbart lyssna till statlig konsultation gällande vår roll som kvinna/man i ett förhållande, helt enkelt för att vi är för vilsna i vår könsidentitet. Det är slutmålet.
Antifeminism är ingen ideologi utan mer ett sjukdomssymptom på samhällssjukdomen feminism.
Citera
2015-01-18, 16:58
Medlem
hakro807s avatar
Citat:
Och dom är nöjda och glada att dom tvingas lämna bort sina barn? Dom mår till slut bra av det och kommer över det helt? Försök för allt du kan lilla gubben att ha lite logik i ditt resonemang.
Alla utom en verkar ha tagit det med jämnmod. Och undantaget är allt annat än knäckt, har bara uttryckt viss saknad. På det sättet speglar mina personliga erfarenheter den som professionella psykologer anser sig ha funnit.

Men varför berättar inte du om dina erfarenheter? Hur många surrogatmödrar har du haft in på bara skinnet? En, två, tio? Vilka grunder fanns bakom att de lämnade bort sina barn?
Senast redigerad av hakro807 2015-01-18 kl. 17:08.
Citera
2015-01-18, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fostrom
Liten och liten... Hon får väl trösta sig med att hon välsignats med ett par gigantiska pattar, (som hon beredvilligt exponerat.) Fru Dahmer känns oinspirerad och har blivit påtagligt bitter. Vem orkar längre uppröras av hennes trötta plattityder?

Hehe håller med. Känns som att luften gått ur dessa bloggare. Dom har inget att skriva om längre utan verkar gå på sparlåga.
Citera
2015-01-18, 17:40
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fostrom

Ingen, och det vet hon om. Det är därför hon attackerar sådant som är omöjligt att förändra, nu det här med samhällets syn på övervikt/överviktiga. Det viktigare är att få bråka/diskutera/problematisera något än att faktiskt åstadkomma en förändring. Jämför gärna med hur ofta radikalfeminister säger saker som "vi måste prata om XXX" eller "asså, det här med XXX".
Citera
2015-01-19, 09:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TokenOfTime

Finns inget "ungefär" i mitt fall.

Citat:
Alla utom en verkar ha tagit det med jämnmod. Och undantaget är allt annat än knäckt, har bara uttryckt viss saknad. På det sättet speglar mina personliga erfarenheter den som professionella psykologer anser sig ha funnit.

Men varför berättar inte du om dina erfarenheter? Hur många surrogatmödrar har du haft in på bara skinnet? En, två, tio? Vilka grunder fanns bakom att de lämnade bort sina barn?

Så du sitter på fullt allvar och jämför med psykopater? Dom har inget känsloliv till att börja med så klart att dom inte påverkas, jag pratar om normala friska kvinnor.
Citera
2015-01-19, 21:15
Medlem
hakro807s avatar
Citat:
Så du sitter på fullt allvar och jämför med psykopater? Dom har inget känsloliv till att börja med så klart att dom inte påverkas, jag pratar om normala friska kvinnor.
Men hur läser du egentligen? I vilket läge har jag talar om psykopater? Jag börjar seriöst misstänka att du är ett troll.
Citera
2015-01-19, 21:44
Bannlyst
Citat:
Men hur läser du egentligen? I vilket läge har jag talar om psykopater? Jag börjar seriöst misstänka att du är ett troll.

Ja kvinnor som inte bryr sig om sina barn är psykopater. Lilla vännen alltså, vad har du haft för en barndom egentligen?
Citera
2015-01-19, 23:08
Medlem
hakro807s avatar
Citat:
Ja kvinnor som inte bryr sig om sina barn är psykopater. Lilla vännen alltså, vad har du haft för en barndom egentligen?
För 200 år sedan dog 60-80 procent av alla barn. Tror du att den tidens kvinnor knäcktes av detta? Vi är biologiskt anpassade till att handskas med förlust, även förlusten av ett barn.
Citera
2015-01-19, 23:21
Bannlyst
Citat:
För 200 år sedan dog 60-80 procent av alla barn. Tror du att den tidens kvinnor knäcktes av detta? Vi är biologiskt anpassade till att handskas med förlust, även förlusten av ett barn.

Ja. Livslängden var inte ens 40 år och det var pga sorg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in