Citat:
Ursprungligen postat av
Luzur
Är väl nån spinkig liten hipster som används mer som levande dildo än pojkvän gissar jag.
mitt i prick, han är en liten kuf som jobbar med dataspel på avalanche. snubblade över en bild för ett tag sedan, minns att han hade en ring i näsan och ovårdat skägg. rätt säker på att han rockade rullmössan.
levande dildo är nog lite överdrivet, snarare återkommande sexköpare. hon jobbar inte alls (normkritiskt, tror jag hon säger att det är) utan lever gott av hans lön och de bidrag som kvinnan gladeligen tar emot. oddsen för att han får ligga vågar jag inte spekulera i, men jag menar, snubben har barn med ladydahmer.
snubben.
har.
barn.
med.
lady.
dahmer.
mer sannolikt att han får ta emot stora portioner psykisk/fysisk misshandel. kan inte tänka mig någonting annat, hon hatar ju honom och verkar ju inte direkt som en sund människa kapabel till intima relationer. någon borde ringa socialen för deras barns skull, helt jävla allvarligt. inte för att göra henne illa, sak samma att hon har en blogg där hon skriver saker man inte håller med om, men hon har fan barn. däribland en son vill jag minnas. undrar hur ofta sonen kommer till dagis och sitter själv i ett hörn och är ledsen. ger mig fan på att han ofta "ramlar i trappen".
edit: stavefl