2015-01-20, 10:54
Medlem
hakro807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G.Larsson
Ja. Livslängden var inte ens 40 år och det var pga sorg.
Nu vet jag att du är ett troll.
Citera
2015-01-20, 11:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hakro807
Nu vet jag att du är ett troll.

Troll? Trodde inte någon var dum nog att tro att livslängden var längre för 200 år sen men den siste idioten är långt ifrån född tydligen.
Citera
2015-01-20, 12:01
Medlem
hakro807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G.Larsson
Troll? Trodde inte någon var dum nog att tro att livslängden var längre för 200 år sen men den siste idioten är långt ifrån född tydligen.
Finns ingen som påstått att livslängden var längre 200 år sedan. Vad jag givetvis vände mig emot var att du antog att den kortare livslängden var kopplad till förlusten av barn samtidigt som du ignorerar alla andra potentiella förklaringar till dagens livslängd som bättre sjukvård, bättre boende, bättre mat, mindre slitsamma jobb osv..

Men återigen - jag tror helt enkelt att du är ett troll. Annars svagbegåvad. Välj själv. Jag lämnar den här diskussionen nu helt enkelt.
Citera
2015-01-20, 12:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hakro807
Finns ingen som påstått att livslängden var längre 200 år sedan. Vad jag givetvis vände mig emot var att du antog att den kortare livslängden var kopplad till förlusten av barn samtidigt som du ignorerar alla andra potentiella förklaringar till dagens livslängd som bättre sjukvård, bättre boende, bättre mat, mindre slitsamma jobb osv..

Men återigen - jag tror helt enkelt att du är ett troll. Annars svagbegåvad. Välj själv. Jag lämnar den här diskussionen nu helt enkelt.

Du tror att sorg och stress inte påverkar en människans livslängd? Det är givetvis enorma faktorer.
Nej du gjorde bort dig och nu blir det svårt för dig att komma tillbaka så byebye!
Citera
2015-01-21, 19:11
Medlem
Heliopoliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fostrom
Liten och liten... Hon får väl trösta sig med att hon välsignats med ett par gigantiska pattar, (som hon beredvilligt exponerat.) Fru Dahmer känns oinspirerad och har blivit påtagligt bitter. Vem orkar längre uppröras av hennes trötta plattityder?

Hon är tjockis så det räknas inte. Magrutor på spinkiga killar är samma sak.
Citera
2015-01-27, 22:31
Medlem
FJLGs avatar
https://twitter.com/ladydahmer/statu...49341525262339

Antar att hennes karl inte har något att säga till om i frågan??
Citera
2015-01-28, 02:00
Medlem
Muertosans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FJLG

"dåligt skick"... hon borde sluta fatshamea sig själv.
Citera
2015-01-28, 02:48
Medlem
Luzurs avatar
Citat:

Är väl nån spinkig liten hipster som används mer som levande dildo än pojkvän gissar jag.
Citera
2015-01-28, 03:03
Medlem
Gubbskems avatar
Citat:

http://cruxn.com/wp-content/uploads/2011/06/Magnus.jpg

Efter let's dance-succen när strålkastarljuset så sakteliga slocknat ser vi här på bilden ovan Magnus Samuelsson, på sitt nya jobb, i full färd att packa LD:s nya knipkulor så hon får fason på fitteriet. Vilket vi alla som tog del av denna allmänviktiga tweet, som inte alls enbart hade kunnat berättas för närmast sörjande som måste komma nära skräckgrottan, jublar över!
Citera
2015-01-30, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzur
Är väl nån spinkig liten hipster som används mer som levande dildo än pojkvän gissar jag.

mitt i prick, han är en liten kuf som jobbar med dataspel på avalanche. snubblade över en bild för ett tag sedan, minns att han hade en ring i näsan och ovårdat skägg. rätt säker på att han rockade rullmössan.

levande dildo är nog lite överdrivet, snarare återkommande sexköpare. hon jobbar inte alls (normkritiskt, tror jag hon säger att det är) utan lever gott av hans lön och de bidrag som kvinnan gladeligen tar emot. oddsen för att han får ligga vågar jag inte spekulera i, men jag menar, snubben har barn med ladydahmer.

snubben.
har.
barn.
med.
lady.
dahmer.

mer sannolikt att han får ta emot stora portioner psykisk/fysisk misshandel. kan inte tänka mig någonting annat, hon hatar ju honom och verkar ju inte direkt som en sund människa kapabel till intima relationer. någon borde ringa socialen för deras barns skull, helt jävla allvarligt. inte för att göra henne illa, sak samma att hon har en blogg där hon skriver saker man inte håller med om, men hon har fan barn. däribland en son vill jag minnas. undrar hur ofta sonen kommer till dagis och sitter själv i ett hörn och är ledsen. ger mig fan på att han ofta "ramlar i trappen".

edit: stavefl
Citera
2015-01-31, 10:33
Medlem
imperatrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jakeiswasted
hon jobbar inte alls (normkritiskt, tror jag hon säger att det är) utan lever gott av hans lön och de bidrag som kvinnan gladeligen tar emot.
Vad menar du? Hon har egen inkomst via sin blogg och skriver för olika tidningar. Tror hon varit med i något radioprogram/panelprogram också. Och vet att hon åtminstone förut målade och sålde tavlor. Och pluggade. Förstår dock inte hur detta är relevant?

Alla föds inte med samma förmåga att själv skaffa sig ett ekonomiskt kapital som överstiger existensminimum hur mycket de än jobbar för det. Så ditt inlägg är rätt innehållsfattigt i sakfrågan.
Citera
2015-01-31, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jugdish
Ja, såhär har det alltså blivit, tack vare allt mjäkande från den svenska mannen. Finns känns det upphetsande? Nej nu är det dags att sätta ner foten och kräva den feminina kvinnan tillbaka.

http://ladydahmer.alltforforaldrar.s...a.html#comment

"Kräva den feminina kvinnan tillbaka." Ni skall alltså tvinga folk att vara på ett sätt de inte vill vara?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in