Citat:
Ursprungligen postat av
flashdownssyndrom
Nej, jag anser att du är en motvalls kärring eftersom du är en motvalls kärring. Varför tror du att oerhört många på Flashback delar min bild av dig? Oavsett om det är män eller kvinnor, feminister eller antifeminister, så anser i stort sett alla att du är en jobbig jävel och att du sällan har något vettigt att säga, vad beror det på ...
En motvalls kärring är jag - absolut, eftersom jag inte tänker foga mig, vara ödmjuk och följsam som kvinnor skall vara ..
Däremot är jag inte feminist - vare sig radikal eller annan ..
Citat:
Varför finner du sådant nöje i att ständigt provocera folk? Vore det inte bättre att skriva något vettigt som gör att du istället får respekt?
Vore det inte bättre att skriva sådant som andra applåderar istället för det man tycker för att få "respekt" = godkännande ..
Nej -- jag tycker det är mycket trevligare att skriva vad jag tycker än att anpassa mig ...
Du själv - har du funderat på att uttrycka dig och tänka så att jag gillar det du säger så du kan få min "respekt" .. eller tänker du att dina tankar och åsikter är dina och de vill du framföra .. ?
Varför skulle jag vara mer följsam än dig .. varför ställer du den frågan till mig när du själv vägrar anpassa dig och var "behaglig".