Och mer kommentarer : 
carolinestrandh@karinhaglund hahahaha 😂
cajpattarFan då är jag inte lika speciell längre 

@william_bjurstrom
juliaeksJag blir besviken när du inte kan bete dig som en ansvarsfull vuxen Anna. Ett privat svar till Hanna skulle väl ändå räckt? Förstår inte ditt behov av att hänga ut andra människor.
eyylenHänder det här ? 🙈🍷
currisch@andrechristenson hennes konto blev nog hackat 

! 🌹~
moajulias@hannatillberg detta är det bästa som hänt, TACK hahaha🙏🙏
honestyfox@heykwanongoma
kastrull@hannatillberg OMG NEJ HON KOMMER BLI ARG HON DRICKER INTE COLA!!!! D e iste. Nu blir det ett nytt inlägg, it's all starting over 

jesperhedstroem@hannatillberg är min nya idol
jjennys@saralillstrimma 😱😂
sandracrosengren@doffedoffe
aidaranjkeshanMEN VEM E DU ENS @annatoledanobook
ialtino@ankieli helt ärligt att du ens har mage att kalla en okänd tjej för jävla fjortis? den enda som är pinsam är duuuuuuuuu
mirandaviktoriaVilken patetisk människa du är Anna. Du är en vuxen kvinna och borde veta bättre, stackars flicka. Känner du dig som en bättre människa nu? Nu har du lagt upp många bilder där du blir helt galen över kommentarer som inte ens är menat i illa syften. Hoppas ingen beter sig som dig mot din dotter eller son. Respektlöst är att hänga ut den här flickan inför 10.000 människor. DET är vad jag kallar NÄTHAT.
sofialundberggSikka människor de finns! @xsariva @johannauppman @elinhnilsson
tjaludwigHAHAHHAHAHAHAHH
simonludvigbergAnna, 100 💞 till sig 👋
stinaklingsVilken underhållning 😂😂 @selmakling
aliceodby@l0vis4
currisch@transfrans ~🌹
vestluundJag ska poppa lite popcorn nu, tar ett glas vin eller två. Välkommen!! @hannatillberg
josefinelaarssoon@almskoldqvist alltså vad händer hahahaha
elinberglundd@vilmsandersson 😂
matiloedahahaha alltsååååååååå..
revolterarOjsan! Detta såg inte så roligt ut, eller vad tycker du? @cosmologist stackars Anna!!!! 😰😰😰 HUR kan ngn tro att de va vin!!!???
majahoglundFinns i chatten <3
cajpattar@mirandaviktoria iof näthat att kalla någon patetiskt människa men aja
danielredgertSå tråkigt att det ska bli så @rebbhan 

mollylindgrenHahahah alltså no chill verkligen 😂@vestluund
mattiasbarmanoDu kanske kan börja med att polisanmäla alla som ens vill följa dig ~~ 😍👌😘
elinn__hOm nu hon började varför skulle du va tvungen att avsluta det på ett sånt här vis? Hon har till och med varit mogen och bett om förlåtelse✋ @annatoledanobook
mylisenJag är nykterist pga att en förälder var alkoholist. Den lever tyvärr inte längre till följd av detta. MEN jag dricker andra drycker ur vinglas för att....jag kan. Jag förstår till fullo att du inte uppskattade det sk skämtet. Som jag för övrigt inte såg det minsta roliga i. Blir så himla glad och tacksam att du faktiskt ryter ifrån åt folk. Många tror att man kan komma undan med "a mäh jag skojade ju bara". VAD i det de sagt som gjort en annan människa illa till mods var skojigt undrar jag då? Fortsätt och säg ifrån, om ingen gör det tillåter man ju att sånt får fortgå. Jag är stolt över att få följa dig och jag tycker du är en underbar människa som inte tillåter skit från andra. Du har min respekt och fulla brundran @annatoledanobook 👏👍👌💗
mollylindgrenHahaha ja verkligen!! @vestluund
tonielejon@stockholmhairmakeup sjukaste
revolterarJA alltså Anna måste ha det JÄTTESVÅRT nu!!! @annatoledanobook vi finns om du vill prata ❤️❤️❤️ @cosmologist
emelieleskela@kaajsazeijlon
l0vis4Hon e fan on fire @aliceodby
jonatankarl@nicolinaaak
vilmsandersson@elinberglundd hhahahahaha
apskaft@henkebelke
Helt plötsligt försvann alla komentarer och dessa här dök upp -
irisjohansson
Okeeeeeeeej
alvina_j
@malintoashes 😁😁😁
lovisasofia
#annabooklagarmat #annabookdukarfint @hannatillberg du borde VETA bättre än att ta miste på ett glas iste
heykwanongoma
Ser fram emot morgondagens #hanapeepod @hanapee @martinhuss 🍷
tiildatornqvist
@theaolivia hon påminner lite om gunilla persson <333 älskar detta
ida_larssoon
@moaaswenssoon
william_bjurstrom
the tea is exceptionally good today
hannatillberg
jag ska bättra mig!! snälla!! ge mig en chans!! @lovisasofia @annatoledanobook
revolterar
Anna ❤️❤️❤️❤️ vart är du??? @cosmologist ❤️❤️❤️
idahlund
@hanapee @martinhuss Hanapeepod!!
pontusaxenfalk
Hahaha men vem är du ens 😂😂
frumoberg2
@monikahultqvist vi är nobodys i jämförelse med detta. #attgåigång
_linneajohansson
@zallyjunger @majaanderssoonn skååål 🍷
joelispoelis
@tja_cool_tyra blev blockad på min officiella hatar livet
lincolnkarlsson
Herrejävlar @oscarlinnander @samuel_bengtsson
sannaagnas
Oh herregud vilket långt försvarstal för att nån trodde det var vin! 😱
lovisasofia
@hannatillberg vet ej.. det kan vara försent för dig!! det du gjorde var oförlåtligt
william_bjurstrom
same @joelispoelis
cosmologist
@joelispoelis omg HEJ JOEL tänk att springa in i dig här
gussiboii
Helt rätt Anna !! Stå på dig !! Låt dom inte få stampa ner på dig hur dom vill stå upp för din #integritet . Jag #stöttar dig !! #alkohol ska inte tas vind för våg .
Ser ni andra några mer kommentarer ? Huvuden kommer att ryka nu efter detta utspel