2015-01-17, 12:49
Citat:
Ursprungligen postat av Discolampan
Brost är en uppblåst pajas och Anna Book är betydligt trevligare.
Fast det är Anna Book som framstår som en uppblåst pajas.
Citera
2015-01-17, 14:36
Medlem
Minkybabys avatar
Är Anna Book och Annika "Rednex" Ljungberg att döma av denna bild kompisar igen?
http://instagram.com/p/x9MW-cje9A/?modal=true
Jag menar med tanke på flodhästbråket för några år sedan
http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle13448346.ab
Citera
2015-01-17, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diar84
Läste Johannes Brost bok "Dö inte nyfiken!" där nämns Anna Book. De var båda med i teveprogrammet "Hjälp! Jag är med i en japansk tv-show".

Anna Book tog på sig en säldräkt inför ett tävlingsmoment. Brost skämtade: "Fan, vilken fin dräkt. Du borde behålla den, för den klär dig verkligen."

Brost skriver s.212: Hon blev förbannad. Redan på Arlanda hade hon varit mycket noga med att påpeka att hon varken svor eller drack, men efter mitt skämt blev hon samma kväll asberusad och raglade omkring i hotellkorridoren och skrek: "Den där jävla Johannes Brost kan fan ta och knulla sig själv i röven". Hon skrek en hel del andra oförskämdheter också. Jag fick se eländet dagen därpå, eftersom en i teveteamet filmat med sin mobilkamera

Det klippet vore kul att se

Det måste ju vara en fullkomligt vidrig upplevelse att se Tunnan rulla fram på fyllan, den synen kan man väl få mardrömmar av en längre tid, stackars Johannes!
Citera
2015-01-18, 21:43
Medlem
Clean-Cut-Kids avatar
Nu är hon vansinnig igen! En ung tjej har inte visat tillräckligt mycket ~~respekt och ~~~ ödmjukhet så Anna är galet arg och hänger ut tjejen!

Och hon har öppen Instagram igen så in och gotta er i galenskaperna, om ni är lika små människor som mig.
Citera
2015-01-18, 22:30
Medlem
ebba112s avatar
Och här är kvällen psykbryt !

annatoledanobook

För 1 timme sedan

mathildaaanilssson, bjorgsbrorsa, ellenenstroom and 200 others like this.

annatoledanobookSååååå ärligt INTE KUL!!!! @hannatillberg du är förmodligen ung. Men jag anser att man inte skämtar på det sättet. För det FATTAR INGEN förutom dom som KÄNNER dig & vet din humor. VI två känner inte varandra & jag var 30 år när jag smakade på alkohol 1a gången ~ Har alkoholism i min släkt & har sett på nära håll vad det gör mot & med människor & JAG dricker kanske 3-5ggr per år nu dom senaste 3 åren så jag uppskattar inte sådana "skämt" & som du skrev så var det mer ett rent påstående & sen är det så lätt att säga - jag skämtade....... Jag uppskattade inte det skämtet & jag fattar faktiskt inte varför man ens tror att det är okej & hålla på så här på sociala medier?!? Om man undrar? Så frågar man väl bara vänligt & respektfullt?! Fattar faktiskt inte varför folk i alla åldrar tror att det är okej 😳 jag dricker som sagt var i princip inte mer än vid nått enstaka speciellt tillfälle & drar mer åt att inte dricka överhuvudtaget faktiskt, var på middag i fredags & då smuttade jag på ett halvt glas vitt hela kvällen, och läsk dricker jag inte alls. För det mesta dricker jag vatten & egna juicer & sen tycker jag väldigt mycket om denna Persiko IceTea från Freeway & den finns bara på Lidl ( vad jag vet ) Och jag struntar faktiskt HÖGAKTNINGSFULLT i om nån tycker att jag överreagerar. För den/du VET INTE OM MINA ERFARENHETER av alkohol & vet inte vad jag har för personliga åsikter överhuvudtaget om när & var, vilka tider på dygnet man bör dricka alkohol eller vilken dag i veckan det är. Så lägg ner!!! JAG dömmer ingen annan alla får göra som dom vill. Men jag går heller aldrig in på någon annans Instagram & "skämtar" om något överhuvudtaget ~ För jag besitter alldeles för mycket respekt & har fått lära mig bättre. Punkt slut!!!! Gillar man inte mig & upplägget eller nolltoleransen på min IG?!? Så vet man nog själv vad man bör göra. Har sagt det förr & säger det igen ~ För mig är kvalité viktigare än kvantitet & passar inte det?! Så är inte det mitt problem. Gud vad jag önskar mer respekt, vänlighet & ödmjukhet ! All denna ironi, "skämt", driv, hån, förlöjligande & behovet av att göra sig lustiga över saker & ting är inte okej!!

robertaslundHerregud... #mörkrädd

joelgryffindorherregud anna Lugna ner dig !!

nathaliefadulelmula@hannatillberg du är min idol #bowdown 🙏

adamagerbrink@hannatillberg vilken kung du är! blir kär

lindsens@adrianazer 😂😂😂 jag dör!! Skrattar på mig.. Hur sjuk?

aidaranjkeshanhahahhahaha lol kolla detta @philipgelin

ebjorneforsDet här kan vara det sjukaste jag läst på instagram någonsin... 😂 Vilken vuxen kvinna hänger ut folk så inför 10k+ användare?

idabitarNu har jag inte läst vad hon skrivit, men om meningen var att svara henne så kunde det ju ha gjorts på ett mycket snyggare sätt. Till exempel i kommentarsfältet eller i pm. Och om det är människor i största allmänhet som ofta skriver en elak sak och sen "bara skoja" så skriv en generell bildtext då istället för att hänga ut en person som exempel.

matildasunnert@vilmahilll förebild

ankieli@hannatillberg du gör dig till åtlöje, blott ett barn? Jävla fjortis, kan jag tycka, så pinsamt

rebbhanHahaha dör @danielredgert

joelgryffindorAnna Saviour and God <3

nilssonlina91Väldigt moget av dig och hoppa på henne sådär också 👏 @ankieli

timm00Du är visst lite upprörd Anna.... 😂

asaenarssonVarför köpa Läckbergs böcker när man istället kan läsa Annas instagram? Spännande så jag dööör nu. När ska Anna be om ursäkt? Spänningen stiger....

emmasundsteedtHahahahah @hannatillberg

josefokashaSkäms Anna !!!! 👎👎😡 vad är det för fasoner?!???!!

william_bjurstromily anna due queen

michellebodenTrodde bättre om dig Anna!😢 för mycket drama för mitt tycke! Tack för denna tid Anna! Nu sätter jag ner min fot.

klaraskoghKlockrent hahaha 👌 @asaenarsson

michelleboden(Är fortfarande ditt störta fan)

zzaniooAnna, it's time to have some respekt för sig själv och TA BORT INLÄGGET,

hannatillbergjag ogillar starkt att bli tillskriven nedlåtande epitetet såsom "jävla" och "fjortis" och ber dig hålla debatten på en högre nivå

mimihoyerMan hänger inte ut folk såhär. Punkt.

andreasjohanssonnHahah vad i hela helvete hände här?

natanaelswagHur vågar någon säga att du dricker vin 😡😡😡😡👎👎👎👎👎 hemska människa som säger det 😡😡😡😡😡

oliviaschelin@julianordqvist detta är guld

cajpattarDet roligaste här måste ju ändå vara alla vuxna människor som ba "hahah Anna du är patetisk du är faktiskt vuxen get your shit together" like wow dubbelmoral??

pernilllas@relleeller

g.lekander00@hannatillberg bad ju om ursäkt så varför hänga ut henne på detta sett..?

feliciagrape@rasmusholmbom haha????

selmaklingHahahah @balkongida @stinaklings hämtar popcornen

andrea_01aOmg...

denendapelleVi har fått klartecken från Anna Book, hon kommer ställa upp som värd i Kanal 5s nya serie "Arga Instagramaren"

vilmahilll@matildasunnert Hahaha helt klart. Kärlek och respekt 🌹

ankieliMen sluta följ då, läs inläggen en gång till så förstår ni säkert vad jag menar...tycker att om nu hon har bett om ursäkt sluta då skriva nya inlägg, barnsligt#

nathaliefadulelmula@ankieli bättre fjortis än sjuttis

misspiggy57Detta borde komma ut i media

zzaniooHon känner att hon inte får respekt så hon hänger ut en tjej under 18 år på sin insta där hon har över 10k för att visa att hon är bättre och mer mogen.

currischKEEP CALM ANNA

rockeysteen@nyheter24

magganklmTycker oxå det är lite väl att hänga ut ett flickebarn så som du gjort, tänk om det hade varit ditt eget barn.. Svårt för en ung tjej se skillnad på vin och iste 😡 hon bad om faktiskt om ursäkt

goddagi#spänningivardagen

bengtssonninaHaha jag och @slickekatt följer också med spänning. Söndagsnöje! 😂 @pernilllas @relleeller

ssjonssonHerregud, ta bort bilden och sluta skämma ut dig kvinna

currisch@hannatillberg hanna you go görl~🌹 du har många som supportar

mathilda_nilsson@martinextor vad gör anna book nuförtiden..?

emmasveamatilda@hanapee @martinhuss

joelgryffindorAnna ja kan kalla på instapoliser!! @instapoliser @instapoliser @instapoliser

agnesbostromTack för kvällsunderhållningen❤️❤️ @hannatillberg

fannyyearman@wass42

fredrikarnessonDet här är inte legit.

hannatillbergjag är ung och oerfaren och har svårt att se skillnad på vin och cola

cajpattar@joelgryffindor funkar som allra bäst på privata konton💁

ankieliÄr man så mogen att man kan skriva det man tycker på Insta så får man väl ta att personen säger ifrån men detta blir ju bara större och större. Då har man inte förstått vidden av att be om ursäkt

jonssonssandraNu sjönk du som en sten i mina ögon @annatoledanobook Jag har verkligen älskat dina personliga inlägg. Men detta förstår jag inte? Vilken reaktion på en sådan skitsak. Tackar även jag för mig.

elinn__hNej nu får de fan vara bra! Att hänga ut någon, de kvittar hur gammal är de värsta man kan göra! @annatoledanobook vill du bli en sån som hänger ut folk eller? Nu vet jag nt vad @hannatillberg är för tjej men vissa människor skulle kanske ta självmord för att ha blivit uthängd! Vill du vara orsak till en sån sak? Om du nu reagerade så starkt på dem kommentarerna så kunde du visa att du va mogen och ta personlig kontakt till henne. Hon har till och med sagt förlåt till dig, men de är inte hon som borde säga förlåt utan du! Istället för att ta de som en vuxen människa hänger du ut tjejen? Visst häng ut mig också jag bryr mig inte. Tycker att detta var riktigt onödigt och omoget sätt av dig! Hon menade inget illa med de! Tack och hej, hoppas du lär dig en läxa!!✋✋ @annatoledanobook

apskaftHoppas du tycker de e okej nästa gång hänger ut dig också.

william_bjurstromhon e nt privat längre 💁 @cajpattar

annatoledanobookSäger det igen vad har ålder med dåliga respektlösa påståenden & antaganden att göra?! Det är ju på grund av UNGA människors trakasserier mobbing & oeftertänksamma beteende som andra UNGA människor tar livet av sig?!? För det finns ingen respekt!!!!! Som sagt Hanna hängde ut SIG själv när hon skrev öppet i mitt kommentarsfält! Detta är MIN sida & jag har upprepade gånger sagt att det är NOLLTOLERANS!!!! Hur kan ni få det till att JAG MOBBAR HENNE?? Tillåt mig att skratta ärligt!!! Wow! Bara för att man är ung, så ska man inte få bete sig hur som helst eller menar ni verkligen det?!? Jag är fan världens snällaste mö människa & jag har stått ut med mobbing i 30 år på alla jäkla sätt & vis, så kalla för fan inte MIG för mobbare!!!!! Jag har upplevt det själv & inte velat leva jag heller & har andra NÄRSTÅENDE som levt/lever med daglig mobbing i vardagen & på nätet ~ så lägg ner nu. Hanna får gärna fortsätta följa mig OM hon vill även framöver 🙏 men några av hennes vänner är inte önskvärda & därmed åtgärdade. Och som sagt inget följatvång här tvärt om alla har en fri vilja. Må så fint & all lycka i livet alla medmänniskor. Men kastar man sten när man sitter i ett glashus?! Ja då kanske det inte blir så bra. Frågor svarar jag gärna på & riktiga skämt kan jag ta utan problem det vet alla som känner mig & borde förstå det utifrån min IG med. Så alla gör som dom vill inga problem eller sorg för nån av oss. Men ålder har inget med saken att göra. Jag är mamma till 3 barn i olika åldrar & jag vurmar alltid för barn & ungdomar så att kalla mig för mobbare är dumt. Men som sagt många tål inte att få svar på tal & då ska man ta och tänka sig för vad & hur man kommenterar på sociala medier.
Citera
2015-01-18, 22:36
Medlem
ebba112s avatar
Och mer kommentarer :

carolinestrandh@karinhaglund hahahaha 😂

cajpattarFan då är jag inte lika speciell längre @william_bjurstrom

juliaeksJag blir besviken när du inte kan bete dig som en ansvarsfull vuxen Anna. Ett privat svar till Hanna skulle väl ändå räckt? Förstår inte ditt behov av att hänga ut andra människor.

eyylenHänder det här ? 🙈🍷

currisch@andrechristenson hennes konto blev nog hackat ! 🌹~

moajulias@hannatillberg detta är det bästa som hänt, TACK hahaha🙏🙏

honestyfox@heykwanongoma

kastrull@hannatillberg OMG NEJ HON KOMMER BLI ARG HON DRICKER INTE COLA!!!! D e iste. Nu blir det ett nytt inlägg, it's all starting over

jesperhedstroem@hannatillberg är min nya idol

jjennys@saralillstrimma 😱😂

sandracrosengren@doffedoffe

aidaranjkeshanMEN VEM E DU ENS @annatoledanobook

ialtino@ankieli helt ärligt att du ens har mage att kalla en okänd tjej för jävla fjortis? den enda som är pinsam är duuuuuuuuu

mirandaviktoriaVilken patetisk människa du är Anna. Du är en vuxen kvinna och borde veta bättre, stackars flicka. Känner du dig som en bättre människa nu? Nu har du lagt upp många bilder där du blir helt galen över kommentarer som inte ens är menat i illa syften. Hoppas ingen beter sig som dig mot din dotter eller son. Respektlöst är att hänga ut den här flickan inför 10.000 människor. DET är vad jag kallar NÄTHAT.

sofialundberggSikka människor de finns! @xsariva @johannauppman @elinhnilsson

tjaludwigHAHAHHAHAHAHAHH

simonludvigbergAnna, 100 💞 till sig 👋

stinaklingsVilken underhållning 😂😂 @selmakling

aliceodby@l0vis4

currisch@transfrans ~🌹

vestluundJag ska poppa lite popcorn nu, tar ett glas vin eller två. Välkommen!! @hannatillberg

josefinelaarssoon@almskoldqvist alltså vad händer hahahaha

elinberglundd@vilmsandersson 😂

matiloedahahaha alltsååååååååå..

revolterarOjsan! Detta såg inte så roligt ut, eller vad tycker du? @cosmologist stackars Anna!!!! 😰😰😰 HUR kan ngn tro att de va vin!!!???

majahoglundFinns i chatten <3

cajpattar@mirandaviktoria iof näthat att kalla någon patetiskt människa men aja

danielredgertSå tråkigt att det ska bli så @rebbhan

mollylindgrenHahahah alltså no chill verkligen 😂@vestluund

mattiasbarmanoDu kanske kan börja med att polisanmäla alla som ens vill följa dig ~~ 😍👌😘

elinn__hOm nu hon började varför skulle du va tvungen att avsluta det på ett sånt här vis? Hon har till och med varit mogen och bett om förlåtelse✋ @annatoledanobook

mylisenJag är nykterist pga att en förälder var alkoholist. Den lever tyvärr inte längre till följd av detta. MEN jag dricker andra drycker ur vinglas för att....jag kan. Jag förstår till fullo att du inte uppskattade det sk skämtet. Som jag för övrigt inte såg det minsta roliga i. Blir så himla glad och tacksam att du faktiskt ryter ifrån åt folk. Många tror att man kan komma undan med "a mäh jag skojade ju bara". VAD i det de sagt som gjort en annan människa illa till mods var skojigt undrar jag då? Fortsätt och säg ifrån, om ingen gör det tillåter man ju att sånt får fortgå. Jag är stolt över att få följa dig och jag tycker du är en underbar människa som inte tillåter skit från andra. Du har min respekt och fulla brundran @annatoledanobook 👏👍👌💗

mollylindgrenHahaha ja verkligen!! @vestluund

tonielejon@stockholmhairmakeup sjukaste

revolterarJA alltså Anna måste ha det JÄTTESVÅRT nu!!! @annatoledanobook vi finns om du vill prata ❤️❤️❤️ @cosmologist

emelieleskela@kaajsazeijlon

l0vis4Hon e fan on fire @aliceodby

jonatankarl@nicolinaaak

vilmsandersson@elinberglundd hhahahahaha

apskaft@henkebelke

Helt plötsligt försvann alla komentarer och dessa här dök upp -

irisjohansson
Okeeeeeeeej

alvina_j
@malintoashes 😁😁😁

lovisasofia
#annabooklagarmat #annabookdukarfint @hannatillberg du borde VETA bättre än att ta miste på ett glas iste

heykwanongoma
Ser fram emot morgondagens #hanapeepod @hanapee @martinhuss 🍷

tiildatornqvist
@theaolivia hon påminner lite om gunilla persson <333 älskar detta

ida_larssoon
@moaaswenssoon

william_bjurstrom
the tea is exceptionally good today

hannatillberg
jag ska bättra mig!! snälla!! ge mig en chans!! @lovisasofia @annatoledanobook

revolterar
Anna ❤️❤️❤️❤️ vart är du??? @cosmologist ❤️❤️❤️

idahlund
@hanapee @martinhuss Hanapeepod!!

pontusaxenfalk
Hahaha men vem är du ens 😂😂

frumoberg2
@monikahultqvist vi är nobodys i jämförelse med detta. #attgåigång

_linneajohansson
@zallyjunger @majaanderssoonn skååål 🍷

joelispoelis
@tja_cool_tyra blev blockad på min officiella hatar livet

lincolnkarlsson
Herrejävlar @oscarlinnander @samuel_bengtsson

sannaagnas
Oh herregud vilket långt försvarstal för att nån trodde det var vin! 😱

lovisasofia
@hannatillberg vet ej.. det kan vara försent för dig!! det du gjorde var oförlåtligt

william_bjurstrom
same @joelispoelis

cosmologist
@joelispoelis omg HEJ JOEL tänk att springa in i dig här

gussiboii
Helt rätt Anna !! Stå på dig !! Låt dom inte få stampa ner på dig hur dom vill stå upp för din #integritet . Jag #stöttar dig !! #alkohol ska inte tas vind för våg .

Ser ni andra några mer kommentarer ? Huvuden kommer att ryka nu efter detta utspel
Citera
2015-01-18, 22:40
Medlem
ebba112s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ebba112
Och mer kommentarer :

carolinestrandh@karinhaglund hahahaha 😂

cajpattarFan då är jag inte lika speciell längre @william_bjurstrom

juliaeksJag blir besviken när du inte kan bete dig som en ansvarsfull vuxen Anna. Ett privat svar till Hanna skulle väl ändå räckt? Förstår inte ditt behov av att hänga ut andra människor.

eyylenHänder det här ? 🙈🍷

currisch@andrechristenson hennes konto blev nog hackat ! 🌹~

moajulias@hannatillberg detta är det bästa som hänt, TACK hahaha🙏🙏

honestyfox@heykwanongoma

kastrull@hannatillberg OMG NEJ HON KOMMER BLI ARG HON DRICKER INTE COLA!!!! D e iste. Nu blir det ett nytt inlägg, it's all starting over

jesperhedstroem@hannatillberg är min nya idol

jjennys@saralillstrimma 😱😂

sandracrosengren@doffedoffe

aidaranjkeshanMEN VEM E DU ENS @annatoledanobook

ialtino@ankieli helt ärligt att du ens har mage att kalla en okänd tjej för jävla fjortis? den enda som är pinsam är duuuuuuuuu

mirandaviktoriaVilken patetisk människa du är Anna. Du är en vuxen kvinna och borde veta bättre, stackars flicka. Känner du dig som en bättre människa nu? Nu har du lagt upp många bilder där du blir helt galen över kommentarer som inte ens är menat i illa syften. Hoppas ingen beter sig som dig mot din dotter eller son. Respektlöst är att hänga ut den här flickan inför 10.000 människor. DET är vad jag kallar NÄTHAT.

sofialundberggSikka människor de finns! @xsariva @johannauppman @elinhnilsson

tjaludwigHAHAHHAHAHAHAHH

simonludvigbergAnna, 100 💞 till sig 👋

stinaklingsVilken underhållning 😂😂 @selmakling

aliceodby@l0vis4

currisch@transfrans ~🌹

vestluundJag ska poppa lite popcorn nu, tar ett glas vin eller två. Välkommen!! @hannatillberg

josefinelaarssoon@almskoldqvist alltså vad händer hahahaha

elinberglundd@vilmsandersson 😂

matiloedahahaha alltsååååååååå..

revolterarOjsan! Detta såg inte så roligt ut, eller vad tycker du? @cosmologist stackars Anna!!!! 😰😰😰 HUR kan ngn tro att de va vin!!!???

majahoglundFinns i chatten <3

cajpattar@mirandaviktoria iof näthat att kalla någon patetiskt människa men aja

danielredgertSå tråkigt att det ska bli så @rebbhan

mollylindgrenHahahah alltså no chill verkligen 😂@vestluund

mattiasbarmanoDu kanske kan börja med att polisanmäla alla som ens vill följa dig ~~ 😍👌😘

elinn__hOm nu hon började varför skulle du va tvungen att avsluta det på ett sånt här vis? Hon har till och med varit mogen och bett om förlåtelse✋ @annatoledanobook

mylisenJag är nykterist pga att en förälder var alkoholist. Den lever tyvärr inte längre till följd av detta. MEN jag dricker andra drycker ur vinglas för att....jag kan. Jag förstår till fullo att du inte uppskattade det sk skämtet. Som jag för övrigt inte såg det minsta roliga i. Blir så himla glad och tacksam att du faktiskt ryter ifrån åt folk. Många tror att man kan komma undan med "a mäh jag skojade ju bara". VAD i det de sagt som gjort en annan människa illa till mods var skojigt undrar jag då? Fortsätt och säg ifrån, om ingen gör det tillåter man ju att sånt får fortgå. Jag är stolt över att få följa dig och jag tycker du är en underbar människa som inte tillåter skit från andra. Du har min respekt och fulla brundran @annatoledanobook 👏👍👌💗

mollylindgrenHahaha ja verkligen!! @vestluund

tonielejon@stockholmhairmakeup sjukaste

revolterarJA alltså Anna måste ha det JÄTTESVÅRT nu!!! @annatoledanobook vi finns om du vill prata ❤️❤️❤️ @cosmologist

emelieleskela@kaajsazeijlon

l0vis4Hon e fan on fire @aliceodby

jonatankarl@nicolinaaak

vilmsandersson@elinberglundd hhahahahaha

apskaft@henkebelke

Helt plötsligt försvann alla komentarer och dessa här dök upp -

irisjohansson
Okeeeeeeeej

alvina_j
@malintoashes 😁😁😁

lovisasofia
#annabooklagarmat #annabookdukarfint @hannatillberg du borde VETA bättre än att ta miste på ett glas iste

heykwanongoma
Ser fram emot morgondagens #hanapeepod @hanapee @martinhuss 🍷

tiildatornqvist
@theaolivia hon påminner lite om gunilla persson <333 älskar detta

ida_larssoon
@moaaswenssoon

william_bjurstrom
the tea is exceptionally good today

hannatillberg
jag ska bättra mig!! snälla!! ge mig en chans!! @lovisasofia @annatoledanobook

revolterar
Anna ❤️❤️❤️❤️ vart är du??? @cosmologist ❤️❤️❤️

idahlund
@hanapee @martinhuss Hanapeepod!!

pontusaxenfalk
Hahaha men vem är du ens 😂😂

frumoberg2
@monikahultqvist vi är nobodys i jämförelse med detta. #attgåigång

_linneajohansson
@zallyjunger @majaanderssoonn skååål 🍷

joelispoelis
@tja_cool_tyra blev blockad på min officiella hatar livet

lincolnkarlsson
Herrejävlar @oscarlinnander @samuel_bengtsson

sannaagnas
Oh herregud vilket långt försvarstal för att nån trodde det var vin! 😱

lovisasofia
@hannatillberg vet ej.. det kan vara försent för dig!! det du gjorde var oförlåtligt

william_bjurstrom
same @joelispoelis

cosmologist
@joelispoelis omg HEJ JOEL tänk att springa in i dig här

gussiboii
Helt rätt Anna !! Stå på dig !! Låt dom inte få stampa ner på dig hur dom vill stå upp för din #integritet . Jag #stöttar dig !! #alkohol ska inte tas vind för våg .

Ser ni andra några mer kommentarer ? Huvuden kommer att ryka nu efter detta utspel

Kommer bara fram dom nya men inte resten. Folk har ett party i tråden nu

dsigurdardottir
Jag är chockad!!!

rebellla
WOW prata om överreaktion mot harmlöst skämt @hannatillberg 👌

elineliisabeth
Pod imorgon!🍷 @hanapee @mariemimmiahlberg

irisjohansson
Det här är fan den sjuuuukaste reaktionen

heykwanongoma
@karinkarolina @merinora

bjorgsbrorsa
Haha läs det här @zumiii . Guld!

perssonsprivataa
Och om det nu var så att du skulle dricka ett glas vin så vad skulle det spela alla människor här ute för roll? Det är inte ni som dricker och man måste väl f*n Kunna göra vad man vill utan att någon annan ska kommentera det.

ssofiebjork
HAHAHA 😂😂😂 @caarolinbjork @nathalieargillander

lronnstam
@mammamia1294 @lg81lg @sannah

fredrikapetzen
Hahahaha @bromanrasmus

revolterar
Men Anna!!! Varför blockar du stackars @joelispoelis 😥😥 jag och @cosmologist hoppas att vi inte hamnar på den FASANSFULLA blocklistan!!! Vi är hängivna fans ❤️❤️ vi stöttar dig i ALLT ❤️ ÄVEN detta SMAKLÖSA !!! skämt om alkohol.... 😥

hannatillberg
Anna r u ok

jesperthilander
Hahahhaha alltså du är så bra 😍 @hannatillberg

william_bjurstrom
Hon gråter SKÄMS på dig @hannatillberg

cam_mag79
@magnellan

ericsmedlund
@essarina @annipannie

eyylen
@ninakanin you better take a look at this 😂

albinalmqvistt
Ta ingen skit Anna! Head up, fake a smile and move on💕 #AnnaBookers #BookersFanclub

minnaaj
@loouieee

axel.lindstrom
@marklundelin @hannahsandstrom
Citera
2015-01-18, 22:46
Medlem
ebba112s avatar
Citat:
Kommer bara fram dom nya men inte resten. Folk har ett party i tråden nu

dsigurdardottir
Jag är chockad!!!

rebellla
WOW prata om överreaktion mot harmlöst skämt @hannatillberg 👌

elineliisabeth
Pod imorgon!🍷 @hanapee @mariemimmiahlberg

irisjohansson
Det här är fan den sjuuuukaste reaktionen

heykwanongoma
@karinkarolina @merinora

bjorgsbrorsa
Haha läs det här @zumiii . Guld!

perssonsprivataa
Och om det nu var så att du skulle dricka ett glas vin så vad skulle det spela alla människor här ute för roll? Det är inte ni som dricker och man måste väl f*n Kunna göra vad man vill utan att någon annan ska kommentera det.

ssofiebjork
HAHAHA 😂😂😂 @caarolinbjork @nathalieargillander

lronnstam
@mammamia1294 @lg81lg @sannah

fredrikapetzen
Hahahaha @bromanrasmus

revolterar
Men Anna!!! Varför blockar du stackars @joelispoelis 😥😥 jag och @cosmologist hoppas att vi inte hamnar på den FASANSFULLA blocklistan!!! Vi är hängivna fans ❤️❤️ vi stöttar dig i ALLT ❤️ ÄVEN detta SMAKLÖSA !!! skämt om alkohol.... 😥

hannatillberg
Anna r u ok

jesperthilander
Hahahhaha alltså du är så bra 😍 @hannatillberg

william_bjurstrom
Hon gråter SKÄMS på dig @hannatillberg

cam_mag79
@magnellan

ericsmedlund
@essarina @annipannie

eyylen
@ninakanin you better take a look at this 😂

albinalmqvistt
Ta ingen skit Anna! Head up, fake a smile and move on💕 #AnnaBookers #BookersFanclub

minnaaj
@loouieee

axel.lindstrom
@marklundelin @hannahsandstrom

Hahaha ! Den roligaste kvällen någonsin på hennes instagram

@scrammel psykbryt deluxe.

5barnsmamma_93
BARS

cathrinedahlstrom
@ellengibson bättre underhållning får man leta efter. Kolla kommentarerna två bilder innan och kolla den här bilden. Hon ballar ur!!!!😂😂😂😂

cosmologist
@revolterar och jag har fått så mycket STYRKA 👊👊 av dig Anna, glöm ALDRIG det!!!

felicialindberggg
Kissie, Nellie B, misslisibell, ALLA offentliga männiksor får grova hot, kränkningar, elaka kommentarer mm. Och dom gör inget åt de, bara ignorerar som man ska göra om de inte är så pass allvarligt att man ska göra en polisanmälning. Det var ett skämt tjejen skrev, och Anna spårar genast ur. Herregud hur hade de sett ut om alla offentliga människor hade agerat likadant som Anna så fort de fick minsta lilla klagomålet

revolterar
#Bookers4Life lyssna på @albinalmqvistt kloka ord Anna!!! U R STRONG, U CAN DO THIS 👑❤️

elsahammaren
@ellehaz86 @mia80ahl 👏👏

feliciasiudak
Men HERREGUD @damlayasar @victoriahelgesenn @bellakristiansson

revolterar
VI har fått så mkt STYRKA av just DIG !!!! ❤️ A N N A ❤️ @cosmologist

celinekarlsson
Jag ser dig @elsahammaren

kebabtraum
Mår du bra

albinalmqvistt
Det är i tider som denna vi #BOOKERS måste hålla ihop #Life #Sky #AnnaBook @revolterar

fredrikapetzen
Anna softa lite

ninakanin
HAHAHAHA bästa!! @eyylen

hampuslandin
Är nåt på took Anna book?

asalindholofsson, sofisaandersson, ebba_strandberg and 227 others like this.

claraabra
@hannatillberg ❤️❤️❤️❤️

magnusenglund
#JeSuisAnnaBook

malinjohanzon
@emmagrahnn jag dör 😂

nellielarssoon
Alltså hon spårar @jenniferlouisec

hannatillberg
#jesuishanna @magnusenglund

mxinea
skrattar högt

hannatillberg
#freedomofspeech

alvahellman
@simonarnehall

emmagrahnn
@malinjohanzon Jag har sett. Tycker lite synd om henne samtidigt som det är på tok för överdrivet.

ohlincecilia
Fan vad sugen jag blev på iste nu..

magnusenglund
#QueenHanna @hannatillberg

albinalmqvistt
Åhh en till har anslutit sig till #BookersFanclub vi är nu #Bröder kul att #Se 💍💌💋 @annatoledanobook @revolterar @cosmologist

ida_larssoon
jag är rädd för dig Anna

malinjohanzon
Haha synd?? 😂 jag skrattar bara @emmagrahnn

slytherinzzz
@hannatillberg 💗💗💗 Ta ej åt dig av Annas oproffsiga kritik! Hon har ingen rätt att hänga ut dig på detta sätt lol

livbrannstrom
@josefinlaestadius @fridawennbergg @idaheikkilaa hahaha alltså snälla läs bara detta. Lovar att eran dag kmr bli så mkt bättre😂

sannaborjesson
@linaborjesson 😂

agnesjosefina
Omg @emmadimander

frejaoooh
Du är så bra!!!!! 😘💪❤️❤️ KÄMPA!!! Låt inte trollen vinna!!!😘😘❤️❤️❤️💪💪💪

annatoledanobook
Inte bara folk som slutar följa ~ jag tar själv bort följare som uppenbarligen följer mig av fel anledning 😉 Så känn ingen sorg för mig @nononinonino ~ It's ALL GOOD🙏👍🙏👍 Jag står för allt & som sagt Hanna har jag inte längre nått problem med & förhoppningsvis har hon lärt sig att skriver man öppet som hon gjorde & vi alla gör när vi kommenterar nått eller någon?! Ja då får man räkna med svar. Om hon inte hade velat att nån skulle se hennes namn?! Så hade hon kunnat anta, påstå, skämta på Instadirect istället. Eller bara FRÅGAT mig vad jag drack i stället ~ Svårsre än så är det inte. Och det som pågår nu mot mig är inget annat än ren mobbing & häxjakt i dess fegaste form på sociala medier ~ sorgligt nog. Varför ska jag alltid vända andra kinden till? Hur gammal jag än är.... Det gör jag DAGLIGEN om & om igen. Men NÅN GÅNG då & då så räcker det även för MIG! Jag har också ett hjärta fast jag är gammal 🙏 Allt gott & må så fint.
Citera
2015-01-18, 23:04
Medlem
ebba112s avatar
Citat:
Hahaha ! Den roligaste kvällen någonsin på hennes instagram

@scrammel psykbryt deluxe.

5barnsmamma_93
BARS

cathrinedahlstrom
@ellengibson bättre underhållning får man leta efter. Kolla kommentarerna två bilder innan och kolla den här bilden. Hon ballar ur!!!!😂😂😂😂

cosmologist
@revolterar och jag har fått så mycket STYRKA 👊👊 av dig Anna, glöm ALDRIG det!!!

felicialindberggg
Kissie, Nellie B, misslisibell, ALLA offentliga männiksor får grova hot, kränkningar, elaka kommentarer mm. Och dom gör inget åt de, bara ignorerar som man ska göra om de inte är så pass allvarligt att man ska göra en polisanmälning. Det var ett skämt tjejen skrev, och Anna spårar genast ur. Herregud hur hade de sett ut om alla offentliga människor hade agerat likadant som Anna så fort de fick minsta lilla klagomålet

revolterar
#Bookers4Life lyssna på @albinalmqvistt kloka ord Anna!!! U R STRONG, U CAN DO THIS 👑❤️

elsahammaren
@ellehaz86 @mia80ahl 👏👏

feliciasiudak
Men HERREGUD @damlayasar @victoriahelgesenn @bellakristiansson

revolterar
VI har fått så mkt STYRKA av just DIG !!!! ❤️ A N N A ❤️ @cosmologist

celinekarlsson
Jag ser dig @elsahammaren

kebabtraum
Mår du bra

albinalmqvistt
Det är i tider som denna vi #BOOKERS måste hålla ihop #Life #Sky #AnnaBook @revolterar

fredrikapetzen
Anna softa lite

ninakanin
HAHAHAHA bästa!! @eyylen

hampuslandin
Är nåt på took Anna book?

asalindholofsson, sofisaandersson, ebba_strandberg and 227 others like this.

claraabra
@hannatillberg ❤️❤️❤️❤️

magnusenglund
#JeSuisAnnaBook

malinjohanzon
@emmagrahnn jag dör 😂

nellielarssoon
Alltså hon spårar @jenniferlouisec

hannatillberg
#jesuishanna @magnusenglund

mxinea
skrattar högt

hannatillberg
#freedomofspeech

alvahellman
@simonarnehall

emmagrahnn
@malinjohanzon Jag har sett. Tycker lite synd om henne samtidigt som det är på tok för överdrivet.

ohlincecilia
Fan vad sugen jag blev på iste nu..

magnusenglund
#QueenHanna @hannatillberg

albinalmqvistt
Åhh en till har anslutit sig till #BookersFanclub vi är nu #Bröder kul att #Se 💍💌💋 @annatoledanobook @revolterar @cosmologist

ida_larssoon
jag är rädd för dig Anna

malinjohanzon
Haha synd?? 😂 jag skrattar bara @emmagrahnn

slytherinzzz
@hannatillberg 💗💗💗 Ta ej åt dig av Annas oproffsiga kritik! Hon har ingen rätt att hänga ut dig på detta sätt lol

livbrannstrom
@josefinlaestadius @fridawennbergg @idaheikkilaa hahaha alltså snälla läs bara detta. Lovar att eran dag kmr bli så mkt bättre😂

sannaborjesson
@linaborjesson 😂

agnesjosefina
Omg @emmadimander

frejaoooh
Du är så bra!!!!! 😘💪❤️❤️ KÄMPA!!! Låt inte trollen vinna!!!😘😘❤️❤️❤️💪💪💪

annatoledanobook
Inte bara folk som slutar följa ~ jag tar själv bort följare som uppenbarligen följer mig av fel anledning 😉 Så känn ingen sorg för mig @nononinonino ~ It's ALL GOOD🙏👍🙏👍 Jag står för allt & som sagt Hanna har jag inte längre nått problem med & förhoppningsvis har hon lärt sig att skriver man öppet som hon gjorde & vi alla gör när vi kommenterar nått eller någon?! Ja då får man räkna med svar. Om hon inte hade velat att nån skulle se hennes namn?! Så hade hon kunnat anta, påstå, skämta på Instadirect istället. Eller bara FRÅGAT mig vad jag drack i stället ~ Svårsre än så är det inte. Och det som pågår nu mot mig är inget annat än ren mobbing & häxjakt i dess fegaste form på sociala medier ~ sorgligt nog. Varför ska jag alltid vända andra kinden till? Hur gammal jag än är.... Det gör jag DAGLIGEN om & om igen. Men NÅN GÅNG då & då så räcker det även för MIG! Jag har också ett hjärta fast jag är gammal 🙏 Allt gott & må så fint.

Nu får jag väl ge mig får väl en varning snart :

Sista för i kväll och vännen Susanne W har vaknat och kommenterat :

ninasthlm
😂👍 @princessvagina

revolterar
Vi är enade för ANNA ✌️❤️👍 #jeSuisAnnaBook @magnusenglund

saranorback
@alicerogblad u gotta see this gurl

amandahenriksson_
Tänkte se serier på netflix men hänger nog hellre här @andreas_soderstrom @feliciagrape @hannadegerhall @louisegranberg

albino_cool
@ialtino må änglarna vaka över detta kommentarsfält ~ sol vatten fåglar kram !! #annabookfanclub

annaterneborg
Men sluta bry er om ni tycker hon överreagerar.

aannajohanson
Haha hon skrev "vinsuget är större ser jag" 😂😂😂😂😂 shit

hoewilliam
Varför blockar du mig Anna? 😔 @annatoledanobook

klaraskogh
@currisch preach 😂🙌🙌

alicerogblad
#jesuisannabok ❤️ @saranorback

petterhanssn
hahahahahha ANNA JAG ÄLSKAR DIG

torandreasson
@martinsoneby @nissehallberg Poddinspo

samuelasander
@revolterar redan bästa taggen 2015

kaffemarish
@andrechristenson 👋👋👋

nordic_bushcraft
Ta ett glas vin och lugna ner dig

erikaalmqvist
#BACKAHANNA

elinsundqvists
Jisses..vad pågår här?! 😂

eempiz
Chilla med livet och ta ett glas rött

susannewollter
@annatoledanobook Håller med dig till miljoner procent. Man skämtar inte om sådant. .det är lågt. Och precis som du sa Anna med dina erfarenheter av alkohol förstår jag. Du vet jag är ute och nattvandrar. ...möter det varje dag. .. För guds skull alla som kommenterar bilder anta inte utan fråga istället. Respekt och omtanke ...kram finaste ♡♥

albinalmqvistt
Så lågt att #InternetSkojare ska skämta på detta vis, ta ett steg #tillbaka och låt Anna vara.. Ni är bara avundsjuka!✋ #Booker
Citera
2015-01-18, 23:08
Medlem
JBernards avatar
Vad skrev den där Hanna då? Att hon drog i sig rödtjut en söndagkväll?
Citera
2015-01-18, 23:20
Medlem
Clean-Cut-Kids avatar
Och där kom hennes största fan, S W*llter.

Anna lade upp en bild med en tallrik pasta och ett vinglas med mörk dryck i, och skrev i vanlig självömkande anda "måst försöka äta lite fast jag är för nere för att orka" eller dylikt.

Den här tjejen skrev då: "men vin-suget är det inget fel på "
Anna blev förbannad
Tjejen bad om ursäkt och sade att hon hade skämtat

CUE THE CRAZINESS
Citera
2015-01-18, 23:26
Medlem
ebba112s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JBernard
Vad skrev den där Hanna då? Att hon drog i sig rödtjut en söndagkväll?

Ser att någon var snabbare än mig

Anna la upp en bild på sin middag och skrev att det bara blev en lite portion för hon hade ingen matlust

Tjejen skrev först en kommentar att vad synd om henne och hoppas hon mådde bättre snart och sen skrev hon en ny kommentar i skämtsam ton - Men vin klarar du av att dricka ! Och Anna och hennes följare gick i taket och sen kom det en ny bild där Anna skällde ut tjejen och nu är tråden uppe över 400 kommentarer och Anna har lagt upp en ny bild där det står att alla kommentarer inte kommer att raderas utan hon står för det hon skriver...
Senast redigerad av ebba112 2015-01-18 kl. 23:29.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in