Har redan skjutit av ett 12-pack med Sveas Monster Airbombs, finfina grejer, öppnade ett nytt paket ikväll och provskjöt två, ännu finare dessa två! Glitter som sakta föll mot marken, blev riktigt förvånad vilken skillnad det var, då var jag ändå väldigt imponerad av det första paketet så att säga.