Citat:
Ursprungligen postat av
Jubileumsbomben
Haha varför sket det sig hårt? Ser inte ut som det kommer gå nöd på dig under nyårsafton endå
Blev inget utav de som vi jag hade planerat att fixa. Men detta duger väl förhoppningsvis
Citat:
Ursprungligen postat av
pyro860
Holy Sheep tyckte jag någon sa var Tempest? Och den verkar ju nice. Thors Hammer ska tydligen vara rätt klen förutom saluterna. .50 Super Monster var jag inte så mycket fan av på film iallafall, då var vikingbomberna bättre. Gold Bar är ett bra köp om man gillar guld. Även Golden Explosion, även om den är lite dyr. Raptor är bra, men lite väl dyr i år tycker jag.
Skulle väl vara några raketer som fattas, men det är en smaksak
Vet inte hur tempest är, men Holy Sheep såg riktigt schysst ut med tanke på priset. Aldrig kört några guld pjäser innan så tänkte pröva se hur det funkar! Vet inte vad jag tyckte om Thors Hammare när jag såg den, men som du säger så smällde saluterna riktigt bra. Aldrig prövat vikingbomberna innan , men tycker super monster är helt ok, en aning dyra kanske. Raptor är nice om får fin synk på dem när man tänder dem

.
Finns schyssta raketer, men alldeles för lat för det!
Ni vet inte om det finns något stort rör med en stor smäll där det blir som ett "guld(eller annan färg) regn som ligger kvar i luften och sänker sej sakta?