Citat:
Ursprungligen postat av
CrispyKreem
Jag invänder som sagt mot att nyvänsterns fotfolk är "godhetsknarkande". De är hatmaskiner, ingen godhet har någonsin kommit ur eller drivits av hat. De intalar sig själva att de är goda men den självbedrägliga fernissan är ju så tunn att de inte ens försöker framstå som kärleksfulla. Det är endast något de intalar sig själva. "Här får ni en gatsten av kärlek och medmänsklighet, hoppas den krossar era skallar", typ.
Kapat
Du tror inte att de själva tycker att de är goda? Om de nu har spenderat så mycket energi på att bryta ner den outhärdliga skärseld som Sverige var innan 1990 och i processen frigjort sitt folk till en begynnande mångfaldsbaserad framtid full av löften. Har de då inte din välsignelse att slå sig ödmjukt för bröstet och framhärda i att de har gjort gott?
Precis som
Enoch säger, det handlar om att riva ner. Om någon bombade ett gulagläger där du satt inspärrad hade det kanske drabbat några av dem man försökte hjälpa, men nog hade du instämt i att syftet varit gott?
Om jag smakar objektivt på
grupperna du ställer mot varandra så ser självklart västmarxisterna vidriga ut. Dina flumliberaler/marxistkonservativa behöver ju inte det, eftersom de har alla resurserna för att genomföra en
gatstens-lös endelösung. Med tanke på att majoriteten i båda grupperna är nyttiga idioter, som hamnar i samma värdegrundsläger som vi andra (bara dagen efter) föredrar jag nästan västmarxisterna som jobbar utifrån en större vision, medan de gatstenslösa fuckar oss för profit.