2014-12-07, 07:22
Medlem
theanthropologists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalotus
Så du tror alltså också att de verkligen KAN inducera vissa fysiska åkommor hos en TI? Jag tror att det är så, men till vilken grad eller i vilken omfattning som de sker känns ändå ganska svårt att avgöra.

Skönt att höra att du klarade dig igenom pärsen med en dödlig sjukdom och att du kom ut välbehållen på andra sidan av en sådan prövning.
Citat:
Undra varifrån behovet av att hosta kommer ifrån, som det du beskriver? Håller med dig om att det är lite lustigt i sammanhanget med tanke på dessa hostande perps som jag också stöter på ute bland folk.
Jag tror att "de" har kunnat göra människor sjuka i årtusenden, utan det man vanligen kallar för teknologi. Alla som vill andra något ont tjänar Satan oberoende av om de är (eller tror sig vara) en grupp personer som jävlas på eget initiativ eller om de tillhör någon statlig eller överstatlig institution. Evangelierna beskriver Jesus syn på detta.
En gång undervisade han i en synagoga på sabbaten. Där fanns en kvinna som hade plågats av en sjukdomsande i arton år. Hon var krokryggig och kunde inte räta på sig. När Jesus fick se henne, kallade han på henne och sade:
- Kvinna, du är fri från din sjukdom, och så lade han sina händer på henne. Genast kunde hon räta på sig, och hon prisade Gud. Men synagogföreståndaren, som förargade sig över att Jesus botade på sabbaten, sade till folket:
- Det finns sex dagar i veckan då man ska arbeta. På dem kan ni komma och bli botade, men inte under sabbaten. Herren svarade honom:
- Hycklare, finns det någon av er som inte löser sin oxe eller åsna från krubban också på sabbaten och leder ut och vattnar den? Men här är en Abrahams dotter som Satan har hållit bunden i arton år. Skulle hon inte få lösas från sin boja på sabbaten?
Lukas 13:10.
De som väljer att samverka med det onda utvecklas i en annan riktning och lever helt andra liv. Utåt sett finns likheter, men drivkrafterna är inte desamma. Utåt sett försöker vi alla anpassa oss efter normen för att smälta in. Och många förstår inte vad de gör. De tycker att de är sunda och starka och naturliga.

Vi lever alla i den behagliga verkligheten och i den obehagliga verkligheten. Alla vill ha det behagliga och ingen vill ha det obehagliga. De som bär bördorna isoleras och fördöms som pestsmittade.
2014-12-07, 09:19
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av angel0101
vem tror du att du är? att påstå att GS inte finns, du är säkert 100% gangstalkers, det finns hundratals sidor i google och mer än hundra grupper på facebook ska du veta.

Det finns liknande sidor om Yeti så det är inget argument för något.

De erfarenheter som personer beskrivit i tråden visar på att vardagliga fenomen som dessa misstar för övervakning och stalking.
2014-12-07, 09:29
Medlem
Ove Mollviks avatar
Citat:
......
Jag är övertygad om att de har teknologi så att de kan inducera tankar i TI. I mitt eget upplevelse-exempel med boken och telefonsamtalet skulle de kunna ha inducerat tankarna först och sedan ringt upp mig för att jag skulle börja tro att de läste mina tankar....
Ja så här går det till. Forskningen vill göra gällande att man inom snar framtid skall kunna styra och utläsa folks innersta tankar med tekniska hjälpmedel. Politiker, lagstiftare, nobelpristagare och deras finansiärer håller skenet uppe för varandra och allmänheten och så får en eller annan TI offras som exempel. Aningslösa GS som tränats i militär samverkan utan att fråga om meningen hjälper då gärna till.
Redan för 25 år sedan utlovades att våldsbenägenhet eller ostyriga kreativa anlag dvs kriminalitet skulle kunna avslöjas med hjärnscanner och expertisen fick då lov att färglägga som de ville.....
2014-12-07, 10:12
Medlem
Ove Mollviks avatar
Citat:
Smärtor som drabbar TI's är annorlunda än vanliga smärtor. De uppstår utan orsak och utan att man i övrigt är sjuk. Min grundhälsa har alltid varit mycket bra, och mitt naturliga tillstånd är att jag är stark i kroppen med ett väl fungerade immunförsvar. Blir nästan aldrig förkyld eller får influensa eller så. Här är bara några exempel på fysiska grejer som de har inducerat mig med under årens lopp:

- Stark tandvärk som bara dyker upp och som sedan plötsligt försvinner.

- Smärtor i bröstkorgen som gör det svårt att andas. Vid ett tillfälle höll detta på i två veckors tid. Hade stora svårigheter med att röra mig, men gick emot smärtan. Stod ut i dessa två veckor för jag förstod att de ville få mig att uppsöka läkare, men jag vägrade. Och till slut gav de upp, för smärtan försvann helt och hållet sedan.

- Förgiftning av mat som har framkallat stark yrsel och illamående. Vid ett tillfälle började allting snurra, även när jag låg ner på sängen. En mardrömsnatt då jag började tro att nu dör jag, men sedan var det plötsligt bara borta igen.

- Illamående och diarré och styrning av kroppsvätskor..
Det här känner jag precis igen men först gissar jag på psykosomatiska besvär och då försvinner de förr eller senare utan behandling. Först i efterhand berättar jag om upplevelsen för någon. Då blir det alltid tjat om att jag åtminstone för mina anhörigas skull måste uppsöka läkare eller gå till en psykolog. Vissas omtanke är då rent hyckleri. Att jag ska söka vård är tydligen målet för somliga.
I september drabbades jag akut av något som verkade som svampförgiftning men det förklarades vara en kraftig släng av vinterkräksjuka som just bara jag hade fått.
Märkligare var det att plötsligt vakna av tandvärk som jag aldrig i hela mitt liv haft tidigare. Även denna försvann lika spårlöst. Tandläkare jag sedan frågade om sådant var möjligt undrade istället vad jag jobbade med!
2014-12-07, 10:21
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittPlusPlus
my man of science lol
ta och gör lite efterforskning på framförallt underrättelse och andra myndigheter hemliga projekt, så ska du se att kameror och mikrofoner är rätt så jävla low-tech skit.

Precis, och det är ju därför man tycker att det borde vara lätt att avslöja. Många ti's verkar ju anse att de är avlyssnade och kameraövervakade, att de haft inbrott och övervakningsutrustning installerats. Då borde det ju vara rött enkelt att ta bort denna övervakningsutrustning också..

Citat:
de satte tydligen upp några gwen-towers precis dagen jag flyttade in till den här lägenhet, coincidence?
kanske för att skydda masterna så inte en massa haarp-konspiratörer saboterar dem...

Citat:
verkar ju bara vara en troll tråd eller idioter som utövar gangstalking..skiten gåt betydligt djupare än bara gangstalking, verkar ju troligt att några kodknäckare i källaren skulle knackat ihop en extremt komplex bci, rootkit, kunna modifiera firmwaret på tv'n.....eller varför inte orsaka och läka sjuka former av sjukdomar och även kunna läka de medan den almänna vården verkar ha teknik ocg medicin som är från stenåldern i jämförelse.
Såklart du tror, men du sitter ju bara och gissar, eller hur?

Citat:
kan även tillägga att jag tror att icke kemkalie sprutad weed förstör lite lite av mind-control prorgammet om jag har upfattat det rätt
Oväntat....
2014-12-07, 10:24
Medlem
Ondahamsterns avatar
Ove Mollvik

Citat:
I september drabbades jag akut av något som verkade som svampförgiftning men det förklarades vara en kraftig släng av vinterkräksjuka som just bara jag hade fått.

Ja shit happens och jag har aldrig drabbats av skiten, ibland har man bara otur och råkar ut skit.

Citat:
Märkligare var det att plötsligt vakna av tandvärk som jag aldrig i hela mitt liv haft tidigare.

Tandvärk behöver dock inte alltid handla om att tänderna i sig är skadade eller missköta, du kan dra på dig skador/irritation i muskler eller andra kroppsdelar som kan ge symptomen av tandvärk.

Ett gott exempel på liknande konstiga saker som kroppen kan göra är att ge dig huvudvärk om du har en dålig blodcirkulation i nacken tack vare nackspärr eller stela muskler.

Citat:
Även denna försvann lika spårlöst.

Vilket stödjer min teori om att det inte i sig var tandvärk utan något annat som gav biverkningen av tandvärk.

Citat:
Tandläkare jag sedan frågade om sådant var möjligt undrade istället vad jag jobbade med!

Har du någonsin hört talas om kallprat?

Det är man bara pratar om något för att kunden/patienten ska kunna slappna av det är något som används inom de flesta arbetsområden.

Jag rekommenderar att nästa gång du kommer i kontakt med en försäljare, elektriker, snickare eller en läkare så kommer de alla att i någon form fråga dig om personliga saker och det är inte för att de vill veta vem du är (förutom om de vill sälja dig något) utan det är för att få tiden att flyta på medan de skriver klart ett kontrakt eller utför sitt arbete.
2014-12-07, 10:39
Medlem
madtops avatar
Citat:
vem tror du att du är? att påstå att GS inte finns, du är säkert 100% gangstalkers, det finns hundratals sidor i google och mer än hundra grupper på facebook ska du veta.

Det är väldigt talande att du snabbt sorterar in mig som "100% gangstalkers".
Och för mig ett väldigt tydligt bevis på hur mycket substans som finns i era fabler.
2014-12-07, 11:11
Medlem
Ove Mollviks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theanthropologist
......
De som väljer att samverka med det onda utvecklas i en annan riktning och lever helt andra liv. Utåt sett finns likheter, men drivkrafterna är inte desamma. Utåt sett försöker vi alla anpassa oss efter normen för att smälta in. Och många förstår inte vad de gör....
Jag läste just Gandhis självbiografi och slogs av tanken på vilken genial enkelhet och likhet med Swedenborg där fanns. Båda var de mest naturliga barn av sin tid och sökte med alla omvärldens begrepp förklara det gemensamma goda och sanna i vårt ursprungliga väsen.
Folk som aldrig kunnat återfinna sin innersta sanning hos någon annan ger upp och sluter sig i ren självbevarelse samman kring yttre manifestationer i en konstlad värld hellre. Vi som fortfarande vill tro på heder och hederlighet måste då hållas utanför.
De omärkliga drivkrafterna går åt rakt motsatta håll för sanningssökare respektive bluffmakare och maktmänniskor fast vi fortfarande är lika beroende av varandra för att leva.
2014-12-07, 11:34
Medlem
Ove Mollviks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Ove Mollvik
Ja shit happens och jag har aldrig drabbats av skiten, ibland har man bara otur och råkar ut skit.
........
Har du någonsin hört talas om kallprat?
.....
Det märkliga är vilka problem det bli för andra så fort jag bara förklarat hur jag på enklaste vis själv kunnat klara av vad jag varit med om. Alla märkligt avledande kommentarer som istället kommer från folk som inte ens satt sig in i sammanhanget kan inte gärna avfärdas som enbart kallprat.
2014-12-07, 12:29
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ove Mollvik
Det märkliga är vilka problem det bli för andra så fort jag bara förklarat hur jag på enklaste vis själv kunnat klara av vad jag varit med om. Alla märkligt avledande kommentarer som istället kommer från folk som inte ens satt sig in i sammanhanget kan inte gärna avfärdas som enbart kallprat.

Vad är märkligt med det Ove? Om jag skulle träffa någon som började berätta att de blivit utsatta för det du påstår, eller bortförda av aliens eller att de tror på änglar så skulle jag också leda bort samtalet från ämnet - de flesta känner sig nog ytterst obekväma i mötet med någon de upplever har en helt annan uppfattning om världen. Deyt är få som kan hantera en situation där de känner att vad man än gör blir det fel - om man ber en TI berätta mer så skulle man antagligen ses som att man rotade i deras privata angelägenheter, och om man försöker prata om något annat så är man också misstänkt. Det är bara att titta lite i den här tråden så ser man ganska snart vilket uppenbart moment 22 det är att försöka diskutera med en självutnämnd ti.
2014-12-07, 12:43
Medlem
Citat:
rosalatus jag tror att du är äkta TI, bry dig inte om dessa trollar som tror inte på dig eller bara kör med dig, det finns faktisk gangstalking i alla forum, men jag tror på dig för att jag själv har varit TI sedan 2007, och du böhöver inte ta bort något, det stämmer det du postade.

Alltid en lättnad att bli trodd. Kämpa vidare du också, Angel0101. Vi får göra allt vi orkar och förmår i den här situationen och försöka tänka att - att ge upp finns bara inte.
2014-12-07, 13:21
Medlem
Ove Mollviks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Vad är märkligt med det Ove? Om jag skulle träffa någon som började berätta att de blivit utsatta för det du påstår, eller bortförda av aliens eller att de tror på änglar så skulle jag också leda bort samtalet från ämnet - de flesta känner sig nog ytterst obekväma i mötet med någon de upplever har en helt annan uppfattning om världen. Deyt är få som kan hantera en situation där de känner att vad man än gör blir det fel - om man ber en TI berätta mer så skulle man antagligen ses som att man rotade i deras privata angelägenheter, och om man försöker prata om något annat så är man också misstänkt. Det är bara att titta lite i den här tråden så ser man ganska snart vilket uppenbart moment 22 det är att försöka diskutera med en självutnämnd ti.
Märkligast av allt är hur du genast utifrån falska antaganden så tvärsäkert måste förklara för andra hur det jag berättat skall tolkas. Vad vet du om mina relationer till dem jag möter irl?
När ständigt så falska omdömen om mig sedan läggs som främsta sökträff på Google medan det jag själv skrivit göms undan så kan jag inte annat än dra vidare slutsatser av GS.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in