2014-12-06, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Även fast jag är elak mot dig så vill jag ändå ditt bästa, jag har bara lite svårt för människor som inte orkar öppna sina ögon.

Och ja, jag är fullkomligt övertygad om att allt du upplever härrör från psykiska problem.
Dina smärtor, dina känslor och dina vaneföreställningar om GS kommer enbart från att din hjärna spelar spratt med dig.

Om du verkligen vill bli bättre och känna dig mer tillfreds finns bara en lösning. Släpp dina spärrar och våga lita på dina medmänniskor. Våga sök hjälp hos människor som kan hjälpa dig.

Fint att du vill mitt bästa, om du verkligen menar det. Men jag känner inte riktigt att du är någon som jag vill ta råd ifrån. Du försöker nog få mig till att ändra uppfattning om GS och kanske påstå att jag har inbillat mig ang. det, vilket är något som jag aldrig kommer att göra. GS är verkligt och inte inbillning.

Jag anser att du har fel när du hävdar att allt som jag upplever härrör ur psykiska problem. Så är inte fallet. Jag mår dåligt ibland nu pga ett helt liv av psykisk misshandel, mobbing och annat som ingår i organized harassment. Du förnekar att detta finns, så därför befinner vi oss i nästan två olika sorts världar där det blir väldigt svårt att kunna mötas på riktigt. Önskar dig allt gott, oavsett!
2014-12-06, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theanthropologist
Självklart finns det många falska TI och GS-sidor, men det är ganska lätt att skilja agnarna från vetet om man är utsatt. Rent allmänt är internet jobbigt för hypokondriker men jag tror inte att dina listor skapar några problem.

En åkomma som jag uppfattar som inducerad hos mig är att jag får symptom som vid plötsligt fall av blodsockerhalten ibland när jag möter någon person som jag upplever som diffust obehaglig. Jag blir plötsligt kraftlös och darrhänt och känner mig enorm hungrig. Efter ett glas mjölk och några bitar knäckebröd med smör så försvinner det snabbt. Det händer att jag får svårt att ta mig hem och tillståndet håller i sig tills jag gör kuren. På 80-talet testade jag därför om jag hade diabetes, men det är inte så.

Andra liknande problem är inducerad spänningshuvudvärk och tillfällig kraftig tinnitus. Mina vanliga sjukdomar har jag inte något problem att förklara på ett normalt sätt och jag är säker på att jag inte är hypokondriker eller liknande. Jag har haft en dödlig sjukdom utan att förlora fattning eller hopp, men jag måste erkänna att jag funderade igenom ifall den kunde ha varit inducerad. Botad nu dock av svensk sjukvård.

Tillägg. En "lustig" sak är att jag vid sällsynta tillfällen får ett plötsligt och starkt behov av att hosta till just när jag passerar en person. Nu när jag är mer beredd lyckas jag mestadels kväva denna reflex, men den är mycket typisk, mycket stark och plötslig och alltid vid ett möte. Det intressanta med detta är att TI:s ofta upplever att stalkers hostar och beter sig när de möts. (Vilket också drabbar mig då och då, och det tycks som om "hostarna" vill markera något för de blänger ilsket samtidigt).

Så du tror alltså också att de verkligen KAN inducera vissa fysiska åkommor hos en TI? Jag tror att det är så, men till vilken grad eller i vilken omfattning som de sker känns ändå ganska svårt att avgöra.

Skönt att höra att du klarade dig igenom pärsen med en dödlig sjukdom och att du kom ut välbehållen på andra sidan av en sådan prövning.
2014-12-06, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theanthropologist
Självklart finns det många falska TI och GS-sidor, men det är ganska lätt att skilja agnarna från vetet om man är utsatt. Rent allmänt är internet jobbigt för hypokondriker men jag tror inte att dina listor skapar några problem.

En åkomma som jag uppfattar som inducerad hos mig är att jag får symptom som vid plötsligt fall av blodsockerhalten ibland när jag möter någon person som jag upplever som diffust obehaglig. Jag blir plötsligt kraftlös och darrhänt och känner mig enorm hungrig. Efter ett glas mjölk och några bitar knäckebröd med smör så försvinner det snabbt. Det händer att jag får svårt att ta mig hem och tillståndet håller i sig tills jag gör kuren. På 80-talet testade jag därför om jag hade diabetes, men det är inte så.

Andra liknande problem är inducerad spänningshuvudvärk och tillfällig kraftig tinnitus. Mina vanliga sjukdomar har jag inte något problem att förklara på ett normalt sätt och jag är säker på att jag inte är hypokondriker eller liknande. Jag har haft en dödlig sjukdom utan att förlora fattning eller hopp, men jag måste erkänna att jag funderade igenom ifall den kunde ha varit inducerad. Botad nu dock av svensk sjukvård.

Tillägg. En "lustig" sak är att jag vid sällsynta tillfällen får ett plötsligt och starkt behov av att hosta till just när jag passerar en person. Nu när jag är mer beredd lyckas jag mestadels kväva denna reflex, men den är mycket typisk, mycket stark och plötslig och alltid vid ett möte. Det intressanta med detta är att TI:s ofta upplever att stalkers hostar och beter sig när de möts. (Vilket också drabbar mig då och då, och det tycks som om "hostarna" vill markera något för de blänger ilsket samtidigt).

Undra varifrån behovet av att hosta kommer ifrån, som det du beskriver? Håller med dig om att det är lite lustigt i sammanhanget med tanke på dessa hostande perps som jag också stöter på ute bland folk.
2014-12-06, 23:21
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalotus
Fint att du vill mitt bästa, om du verkligen menar det. Men jag känner inte riktigt att du är någon som jag vill ta råd ifrån. Du försöker nog få mig till att ändra uppfattning om GS och kanske påstå att jag har inbillat mig ang. det, vilket är något som jag aldrig kommer att göra. GS är verkligt och inte inbillning.

Jag anser att du har fel när du hävdar att allt som jag upplever härrör ur psykiska problem. Så är inte fallet. Jag mår dåligt ibland nu pga ett helt liv av psykisk misshandel, mobbing och annat som ingår i organized harassment. Du förnekar att detta finns, så därför befinner vi oss i nästan två olika sorts världar där det blir väldigt svårt att kunna mötas på riktigt. Önskar dig allt gott, oavsett!

Ja, jag vill dig väl.
Ja, jag vill att du kommer till insikt och ändrar uppfattning.

Och nej, ledsen att göra dig besviken men GS är inte verkligt. Det du upplever finns inte i verkligheten utan det är något du hittat på. Och jo, att du mår dåligt beror endast på att du är psykiskt sjuk.

Till slut handlar det om vad du vill göra med ditt liv.
Vill du fortsätta att må dåligt, känna dig förföljd och leva kvar i dina illusioner så är det ditt val.
Vad jag försöker tala om för dig är att du faktiskt har en möjlighet förändra ditt liv till det bättre.
Snälla du, våga lita på vår medmänsklighet. Sök hjälp.
2014-12-07, 00:01
Medlem
Citat:
Ja, jag vill dig väl.

Och nej, ledsen att göra dig besviken men GS är inte verkligt. Det du upplever finns inte i verkligheten utan det är något du hittat på. Och jo, att du mår dåligt beror endast på att du är psykiskt sjuk.

Vill du fortsätta att må dåligt, känna dig förföljd och leva kvar i dina illusioner så är det ditt val.
Vad jag försöker tala om för dig är att du faktiskt har en möjlighet förändra ditt liv till det bättre.

Sök hjälp själv, om du inte har förmågan att se att de som är verkligt sjuka är de som förföljer andra, mobbar och smutskastar och förtalar andra, alla psykopater och satanister som tillhör världelit och makthavare, alla giriga bankpampar och liknande personer som går över lik och utnyttjar andra enbart för egen ekonomisk vinning, alla sk "forskare" som experimenterar på djur som får lida under tortyr - helt utan samvete över vad de gör, alla personer som medverkar i psykexperiment på människor osv ... listan kan bli lång på de som är verkligt sjuka i den här världen och som skulle behöva mycket mer hjälp i så fall.

Mitt hjärta är friskt, för jag vänder mig emot all sådan ondska och vill kämpa för frihet och sanning för mänskligheten. Mitt hjärta är samtidigt sorgset för att jag ser att det ännu inte är så. Men den sorgen kan man inte kalla för en "sjukdom", för den sorgen är sund och frisk i sammanhanget.

Det stämmer att jag kan styra min tillvaro till viss del (genom att ofta ägna mig åt sånt som jag gillar) och på så sätt hjälpa mig själv att slippa bli jättepåverkad av GS:n och därför också förändra livet till det bättre. Detta orkar man som TI ibland, men vissa dagar är man kanske inte tillräckligt stark. Det går i vågor det där.
2014-12-07, 01:26
Medlem
Citat:
Så de ord du använder för att beskriva mig har hittills varit "egotrippad" och "den värsta narcissist du någonsin har stött på". Jag har blivit medveten om många av de hemskheter som man utsätter helt oskyldiga människor för i denna värld, jag är själv drabbad, om du läste den artikeln som jag citerade så förstår du att man väljer randomiserade personer att experimentera på vilket gör att jag varken är speciell eller anser mig vara speciell ... men du verkar vilja lägga de orden i munnen på mig om och om igen. Anser du det vara egoistiskt att vilja gå ut publikt och göra folk medvetna om den här sortens tortyr som drabbar så många, att berätta om det och sprida info om det, att GÖRA något istället för att bara tiga, och dessutom när jag vet att det för min del innebär att GS och trakasserierna trappas upp varje gång som jag gör det? Är det alltså egoistiskt av mig i dina ögon?
rosalatus jag tror att du är äkta TI, bry dig inte om dessa trollar som tror inte på dig eller bara kör med dig, det finns faktisk gangstalking i alla forum, men jag tror på dig för att jag själv har varit TI sedan 2007, och du böhöver inte ta bort något, det stämmer det du postade.
2014-12-07, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Hur många drabbar det menar du? Den stora gangstalingkonferensen i Brussel (den största hittills i europa om jag förstått det rätt) med föreläsare från hela jorden (USA, Sverige, Finland! Schweiz, Holland etc etc) lyckades inte locka mer än 115 (etthundrafemton) deltagare!! Så det känns ju inte som något särskilt utbrett problem precis..
snakeplis det du säger stämmer inte alls, vi TI är tuseltals och vi finns i över 100 grupp på fb, det kom 115 och det är ok, ganska bra för att problemet ligger att alla TI blir hemlösa och ruinerad efter alla dessa trakasserier och många orkar ingenting.
2014-12-07, 01:34
Medlem
Citat:
En vänlig själ hörde av sig till mig och påpekade att web-sidor som den som jag citerade ovan kan vara skapade av GS-styrelsen själva för att vilseleda. Om så är fallet så gick jag rakt i fällan och får be om ursäkt. De upplevelser som jag har berättat om är dock äkta; den psykiska misshandeln, stalkingen och även de kroppsliga symptomen. Om dessa symptom är direkta resultat av att kroppen reagerar på all psykisk smärta vet jag i nuläget inte, eller om det till viss del ändå handlar teknologi? Får nöja mig med att konstatera att jag helt enkelt inte vet just nu. Vill absolut inte medvetet bidra till att vilseleda någon.
GS styrelse finns inte, den som sa det är själv troll gangstalkers, vill bara vilseleda dig, jag tror på dig.
2014-12-07, 01:39
Medlem
Citat:
Undra varifrån behovet av att hosta kommer ifrån, som det du beskriver? Håller med dig om att det är lite lustigt i sammanhanget med tanke på dessa hostande perps som jag också stöter på ute bland folk.
känner igen det du säger, det där med hosta kan jag utantill efter många år av tortyrerfarenhet med artificiellt hosta, gangstalkarna gör att man hostar med speciella apparater som påverkar preciss struppen, man känner också sofocation när dessa host kommer.
2014-12-07, 01:43
Medlem
Citat:
Ja, jag vill dig väl.

vem tror du att du är? att påstå att GS inte finns, du är säkert 100% gangstalkers, det finns hundratals sidor i google och mer än hundra grupper på facebook ska du veta.
2014-12-07, 01:46
Medlem
Citat:
Sök hjälp själv, om du inte har förmågan att se att de som är verkligt sjuka är de som förföljer andra, mobbar och smutskastar och förtalar andra, alla psykopater och satanister som tillhör världelit och makthavare, alla giriga bankpampar och liknande personer som går över lik och utnyttjar andra enbart för egen ekonomisk vinning, alla sk "forskare" som experimenterar på djur som får lida under tortyr - helt utan samvete över vad de gör, alla personer som medverkar i psykexperiment på människor osv ... listan kan bli lång på de som är verkligt sjuka i den här världen och som skulle behöva mycket mer hjälp i så fall.

Mitt hjärta är friskt, för jag vänder mig emot all sådan ondska och vill kämpa för frihet och sanning för mänskligheten. Mitt hjärta är samtidigt sorgset för att jag ser att det ännu inte är så. Men den sorgen kan man inte kalla för en "sjukdom", för den sorgen är sund och frisk i sammanhanget.

Det stämmer att jag kan styra min tillvaro till viss del (genom att ofta ägna mig åt sånt som jag gillar) och på så sätt hjälpa mig själv att slippa bli jättepåverkad av GS:n och därför också förändra livet till det bättre. Detta orkar man som TI ibland, men vissa dagar är man kanske inte tillräckligt stark. Det går i vågor det där.
rosalotus du måste ignorera de som försöker trolla, och vill att andra ser dig som galen, känner du igen det? vem vill att folk ska tro att vi TI är galna? preciss, kämpa bara vidare min vän och hälsa Alex att jag med är TI.
2014-12-07, 02:09
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av angel0101
snakeplis det du säger stämmer inte alls, vi TI är tuseltals och vi finns i över 100 grupp på fb, det kom 115 och det är ok, ganska bra för att problemet ligger att alla TI blir hemlösa och ruinerad efter alla dessa trakasserier och många orkar ingenting.

Tusentals TIs bör rimligen betyda hundratusentals inblandade gangstalkers, eller med extremt utvecklad logistik och enorma reallokeringsresurser kanske man kunde få ner det till några tiotusentals gangstalkers. Ändå har ni inte kunnat avslöja en enda (jo det var ju en hör tidigare i tråden men han ville visst vara anonym...). Och ändå har ni inte ens kunnat hitta en enda övervakningskamera eller mikrofon i era hus, inte kunnat visa några inopererade chip, inte kunnat visa upp några maskiner som kan styra eller påverka tankar eller sjukdomssymptom osv osv..
Tusentals TIs är tyvärr troligast bara ett tecken på samhällets bristande psykvård och att ni triggar varandra in i tvångstankar i dessa Facebookgrupper.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in