2014-12-05, 18:06
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ove Mollvik
Om statens debunkerteam på detta tarvliga sätt har som mål att få oss TI,s att må dåligt och inte orka fortsätta frågorna så förstår man vilken sjuk historia som måste ligga bakom. I statens intresse drar man sig inte för någonting längre på nationens och individens bekostnad.
Så när jag (för andra gången) skriver att hon absolut INTE behöver kommentera mina inlägg om hon inte vill - då är det ändå mitt fel om hon gör det, eller hur tänkte du?
2014-12-05, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Så när jag (för andra gången) skriver att hon absolut INTE behöver kommentera mina inlägg om hon inte vill - då är det ändå mitt fel om hon gör det, eller hur tänkte du?

Hur skruvat det än må låta så är detta ett flerbottnat problem.
Ove Möllvik är bara en arg gubbe som tror att hela världen är ute efter honom.
En del av de andra TI's i tråden må uppleva verklig stalking som KANSKE existerar. Detta är dock något helt annat än hyresgästföreningar eller säpo, utan opererar på ett djupare plan.
Jag föreslår att den som är intresserad läser lite om Carl Jungs arbete.
2014-12-05, 20:23
Medlem
Det vi kan konstatera är att rosalotus med största sannolikhet är Sveriges mest omsvärmade människa..

Kungen och Zlatan aint got shit on rosalotus..

Från vaggan till graven bevakad av en diabolisk organisation som till och med fixat fram en falsk mamma..

Själv är jag nöjd om någon brud kastar ett getöga på en någon gång ibland men vi har väl alla vår lott i livet..
2014-12-05, 20:30
Medlem
Ove Mollviks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
....... - men det är inte ens fel att två träter om man säger så..
Av din notoriska grälsjuka och bajskastning till svar hur vi än försökt få till en sansad dialog med dig förstår jag att du inte är så ensam som det verkar.
2014-12-05, 20:47
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teameffort
Det vi kan konstatera är att rosalotus med största sannolikhet är Sveriges mest omsvärmade människa..

Kungen och Zlatan aint got shit on rosalotus..

Från vaggan till graven bevakad av en diabolisk organisation som till och med fixat fram en falsk mamma..

Själv är jag nöjd om någon brud kastar ett getöga på en någon gång ibland men vi har väl alla vår lott i livet..

Fast jag verkar ligga rätt bra till nu på sistone också
2014-12-05, 21:02
Medlem
hej hälsa Alex-84 från mig, att han läser mina inlägg här, visste ni att i Brusell föra månaden vart den första konferens om mind control och gangstalking? det va några som representerade Sverige där.
2014-12-05, 21:09
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av angel0101
hej hälsa Alex-84 från mig, att han läser mina inlägg här, visste ni att i Brusell föra månaden vart den första konferens om mind control och gangstalking? det va några som representerade Sverige där.

Vet inte om det var den första konferensen precis, men här är i alla fall länk till info om det:
https://www.covertharassmentconference.com

115 deltagare var det visst vilket känns ganska lågt med tanke på att det var så många talare.
Hursomhelst finns inte så mycket info än, men de har lovat lägga upp en sammanfattning inom kort.
2014-12-05, 22:53
Medlem
kuddprutte68s avatar
Vet inte om detta funkar för andra men jag blev mindre nojig av att en viktig person sa till mig att "du väljer själv hur saker ska tolkas" dvs det jag såg och hörde var kanske inte alltid riktat mot mig personligen, som jag gärna ville tro... Med hjälp av detta kunde jag lära mig tänka att vissa faktiskt har det mkt värre - och att jag inte var världens centrum! Det blev därefter enklare att leva! H*n sa också att det inte är ett nederlag att "acceptera all skit" som pågår omkring oss. Bra tankar som iallafall hjälpte mig.
2014-12-06, 00:23
Medlem
Ove Mollviks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kuddprutte68
Vet inte om detta funkar för andra men jag blev mindre nojig av att en viktig person sa till mig att "du väljer själv hur saker ska tolkas" dvs det jag såg och hörde var kanske inte alltid riktat mot mig personligen, som jag gärna ville tro... Med hjälp av detta kunde jag lära mig tänka att vissa faktiskt har det mkt värre - och att jag inte var världens centrum! Det blev därefter enklare att leva! H*n sa också att det inte är ett nederlag att "acceptera all skit" som pågår omkring oss. Bra tankar som iallafall hjälpte mig.
Det här är kloka ord men när man i första hand sett hur närstående och vänner blivit drabbade och somliga på visst avstånd plötsligt blivit som förbytta så är det inte lika lätt att bara skaka av sig frågorna. Våra värsta stalkers har jag dessutom förstått är de som är mest rädda och löper störst risk att själva bli offer. Om vi bara kunde enas och få vår gemensamma fiende på central nivå avslöjad så skulle det säkert bli en lättnad för alla parter.
2014-12-06, 09:43
Medlem
one.zeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalotus
Jag var hemma i lägenheten när jag började tänka på boken. Däremot kan jag inte minnas om jag hade datorn eller mobiltelefonen bredvid mig eller inte, men förmodligen var det så. Var de på eller avslagna? Det minns jag tyvärr inte heller.

Ja, jag har upplevt vid ett flertal tillfällen att mina tankar blir lästa, men just i det här exemplet med tankarna på boken och det efterföljande telefonsamtalet blev det extra påtagligt och det var därför som jag valde att berätta om det här.

Som Pingvinkokos sa så kan de bara se hjärnaktiviteten och inget mera. Däremot kan vi kommunicera med hjärnan via nervsystemet men det är än så länge bara enkla signaler. Om det ska vara möjligt att läsa våra tankar så måste vi då ha en biologisk radiosändare. De har inte hittat någon sådan ens i djurvärlden.

Det närmaste man kan beskriva som 'tankeläsningssinne' kallas för elektroception.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Sinne#Icke-analoga_med_m.C3.A4nskliga_sinnen

Vissa djur använder den för att känna av förändringar i elektriska fält som då en muskel används. Andra kommunicerar också med hjälp av den och då tror jag att de pratar med hjälp av någon muskel och lyssnar med det sinnet, så det handlar inte då heller om tankeläsning.

Däremot går det att skapa tankar hos någon.
Det kallas för subliminal perception.

Citat:
Med termen subliminal perception avses fenomenet att en individs tankar, beteenden eller känslor påverkas av stimuli som inte uppfattas på en medveten nivå.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Subliminal_perception

Vill påpeka att du behöver inte ha utsatts för detta utan jag vill bara beskriva en metod för att få någon att uppleva som att någon kan läsa tankarna.

Känd inom reklambranchen men metoden är förbjuden. De kan då klämma in bilder mellan bildrutorna på en vanlig film. Det kan vara produkter som de vill att folk ska köpa. Man kan inte se dessa bilder men hjärnan uppfattar dem. Om det är en bild på en burk cola så blir man sugen på cola då man ser filmen.

Samma metod kan användas mot en TI.
Tex. En bevakad TI luras till att se en infekterad YT-film och efter en stund så ringer telefonen...

Om metoden har använts så går det att upptäcka det genom att titta på filmens bildrutor.

Här är ett avsnitt av Columbo som handlar om detta.
https://www.youtube.com/watch?v=3Zfy_X8IBFA

Serien har gått sedan 70-talet så jag tror att många poliser har sett den och blivit inspirerad av Columbo. Därför finner jag möjligheten att Säpo använder metoden inom sin verksamhet. Och det går helt i linje med hur GS beskrivs.
2014-12-06, 13:10
Medlem
theanthropologists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kuddprutte68
Citat:
Ursprungligen postat av one.zero
...
...
Vill påpeka att du behöver inte ha utsatts för detta utan jag vill bara beskriva en metod för att få någon att uppleva som att någon kan läsa tankarna.

Känd inom reklambranchen men metoden är förbjuden. De kan då klämma in bilder mellan bildrutorna på en vanlig film. Det kan vara produkter som de vill att folk ska köpa. Man kan inte se dessa bilder men hjärnan uppfattar dem. Om det är en bild på en burk cola så blir man sugen på cola då man ser filmen.

Tex. En bevakad TI luras till att se en infekterad YT-film och efter en stund så ringer telefonen...
Det är inte bara möjligt att själv välja hur saker ska tolkas utan det är helt nödvändigt. Ingen annan kan göra det jobbet. Och man måste göra det i ett kaos av upplevelser där vissa försöker styra hur man ska tolka verkligheten. T.ex. skepticister.

Sublimal perception är kanske "förbjuden" att användas i reklam, men man kan vara säker på att det bedrivs hemlig forskning på området att att det finns grupper som kan utöva det utan att riskera att staten ingriper. Därför är många av oss programmerade med falska värderingar och falska ideal vilka passar för ett syfte.
2014-12-06, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av one.zero
Som Pingvinkokos sa så kan de bara se hjärnaktiviteten och inget mera. Däremot kan vi kommunicera med hjärnan via nervsystemet men det är än så länge bara enkla signaler. Om det ska vara möjligt att läsa våra tankar så måste vi då ha en biologisk radiosändare. De har inte hittat någon sådan ens i djurvärlden.

Det närmaste man kan beskriva som 'tankeläsningssinne' kallas för elektroception.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Sinne#Icke-analoga_med_m.C3.A4nskliga_sinnen

Vissa djur använder den för att känna av förändringar i elektriska fält som då en muskel används. Andra kommunicerar också med hjälp av den och då tror jag att de pratar med hjälp av någon muskel och lyssnar med det sinnet, så det handlar inte då heller om tankeläsning.

Om metoden har använts så går det att upptäcka det genom att titta på filmens bildrutor.

Här är ett avsnitt av Columbo som handlar om detta.
https://www.youtube.com/watch?v=3Zfy_X8IBFA

Serien har gått sedan 70-talet så jag tror att många poliser har sett den och blivit inspirerad av Columbo. Därför finner jag möjligheten att Säpo använder metoden inom sin verksamhet. Och det går helt i linje med hur GS beskrivs.

Intressant info om just subliminal perception vilket de förmodligen använder sig av inom GS såväl som inom marknadsföring av olika produkter som de vill sälja till konsumenter. Såg Columbo-filmen och här visas ju denna metod tydligt och att den har funnits med sedan långt tillbaka i tiden.

Jag är övertygad om att de har teknologi så att de kan inducera tankar i TI. I mitt eget upplevelse-exempel med boken och telefonsamtalet skulle de kunna ha inducerat tankarna först och sedan ringt upp mig för att jag skulle börja tro att de läste mina tankar. MEN ... om man letar efter info på nätet om gang stalking och den teknologi som finns så är det trots allt vissa som menar att det faktiskt är möjligt med tankeläsning. Tycker att det är intressant att undersöka saken vidare och öppna sitt sinne ännu mer för att det skulle kunna finnas hemlig dold och mycket avancerad teknologi som det ännu inte skrivs om i några vedertagna källor.

Återkommer med lite mer info om detta snart.

Tydligt är att man inte vill att denna aspekt av GS ska avhandlas här för jag är just nu under fysisk attack. Vaknade i morse med stark värk i ländryggen som också strålar ner i benen samt darrningar i benen så att jag är till viss del rörelsebegränsad.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in