Citat:
Ursprungligen postat av
madtop
Jag har väl aldrig sagt att du är privilegierad? Jag har aldrig sagt att du upplever det positivt.
Jag har däremot sagt att du anser dig själv vara så unik så att just du står i händelsernas centrum.
Du säger ju själv att du har ett eget entourage runt omkring dig.
Du anser med andra ord att just du är utvald, att just du är en av väldigt väldigt få som är tillräckligt intressanta för att ha ett eget litet team av människor som koncentrerar sig på just bara dig. Snacka om att vara ego och självupptagen.
Det går inte att fortsätta kommunicera med dig på något givande sätt just nu, för du förstår uppenbarligen inte vad GS i grunden handlar om. Eller så spelar du bara ovetande. Jag upprepar något som jag och andra med mig tidigare har sagt i tråden: Det är näst intill omöjligt att förstå vad GS är om man inte själv är drabbad.
Har man ett väldigt öppet sinne och en förmåga att kunna sätta sig in andras situationer och gå utanför sitt ego en stund så kanske man kan klara av att börja förstå detta till en viss nivå. Men du verkar inte kunna det just nu.
Mitt råd till dig är, som du ju så klart kan dissa eller ta till dig om det känns rätt: Läs inte i den här tråden om du blir så störd på det som skrivs här. Alla kan inte förstå precis alla, och alla behöver inte förstå alla heller och ibland är det ok att man inte gillar någon som postar här. Det gör inte mig så mycket om du tycker illa om mig - jag klarar mig rätt så bra ändå. Och du mår nog bättre av att slippa känna dig provocerad av redogörelser här som du ju ändå inte tror på.