2014-12-02, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skojabara
Ni måste förstå att maskiner gör allt jobb så vissa av oss måste ha annan sysselsättning.

Vi får ett mail på morgonen om att vi skall hålla koll på en viss person.

Varför bjuder ni inte in oss som slavar med detta det är kallt ute nu..

Ni skall vara glada att ni är så viktiga

Hur ska detta tolkas? Menar du allvar eller "skojar du bara"? Om du skojar så gör du det på bekostnad av andra, om du menar allvar så är det i alla fall hedrande att du erkänner det öppet.
2014-12-03, 00:02
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalotus
Jag har absolut inte utsett mig själv till att vara ett offer för GS. Jag har inte utsett mig själv till att vara någon som blir stalkade och experimenterad på. Jag hade ingenting med det beslutet att göra. Tror du verkligen att jag som offer för kriminella metoder anser mig vara privilegierad på något sätt? Det är mestadels ett helvete att genomlida i ärlighetens namn. Jag undrar snarare om jag är något värd överhuvudtaget ganska så ofta. Jag kanske anses vara nån slags lab-råtta, vad vet jag?

Jag har väl aldrig sagt att du är privilegierad? Jag har aldrig sagt att du upplever det positivt.

Jag har däremot sagt att du anser dig själv vara så unik så att just du står i händelsernas centrum.
Du säger ju själv att du har ett eget entourage runt omkring dig.

Citat:
1/ De som är förföljda och som på något sätt har ett entourage med medvetna stalkers och skådespelare runt omkring sig; skådespelare som spelar omedvetna.

Du anser med andra ord att just du är utvald, att just du är en av väldigt väldigt få som är tillräckligt intressanta för att ha ett eget litet team av människor som koncentrerar sig på just bara dig. Snacka om att vara ego och självupptagen.
2014-12-03, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Jag har väl aldrig sagt att du är privilegierad? Jag har aldrig sagt att du upplever det positivt.

Jag har däremot sagt att du anser dig själv vara så unik så att just du står i händelsernas centrum.
Du säger ju själv att du har ett eget entourage runt omkring dig.

Du anser med andra ord att just du är utvald, att just du är en av väldigt väldigt få som är tillräckligt intressanta för att ha ett eget litet team av människor som koncentrerar sig på just bara dig. Snacka om att vara ego och självupptagen.

Det går inte att fortsätta kommunicera med dig på något givande sätt just nu, för du förstår uppenbarligen inte vad GS i grunden handlar om. Eller så spelar du bara ovetande. Jag upprepar något som jag och andra med mig tidigare har sagt i tråden: Det är näst intill omöjligt att förstå vad GS är om man inte själv är drabbad.

Har man ett väldigt öppet sinne och en förmåga att kunna sätta sig in andras situationer och gå utanför sitt ego en stund så kanske man kan klara av att börja förstå detta till en viss nivå. Men du verkar inte kunna det just nu.

Mitt råd till dig är, som du ju så klart kan dissa eller ta till dig om det känns rätt: Läs inte i den här tråden om du blir så störd på det som skrivs här. Alla kan inte förstå precis alla, och alla behöver inte förstå alla heller och ibland är det ok att man inte gillar någon som postar här. Det gör inte mig så mycket om du tycker illa om mig - jag klarar mig rätt så bra ändå. Och du mår nog bättre av att slippa känna dig provocerad av redogörelser här som du ju ändå inte tror på.
2014-12-03, 01:45
Medlem
För er som har frågat om bevis när det gäller GS:

Inatt användes s.k. Mimicking i tråden om foliehattar och debunkers. Två olika meningar där. Talar inte om vart, för har man vakna ögon så upptäcker man det, förutsatt att inlägget blir kvar och inte korrigeras.

Over and out, for good, som jag var inne på tidigare ikväll. Vill inte lägga till något mer till mitt vittnesmål nu. Orkar inga flera verbala påhopp. In the end: love will be victorious!
2014-12-03, 02:28
Medlem
Citat:
För er som har frågat om bevis när det gäller GS:

Inatt användes s.k. Mimicking i tråden om foliehattar och debunkers. Två olika meningar där. Talar inte om vart, för har man vakna ögon så upptäcker man det, förutsatt att inlägget blir kvar och inte korrigeras.

Over and out, for good, som jag var inne på tidigare ikväll. Vill inte lägga till något mer till mitt vittnesmål nu. Orkar inga flera verbala påhopp. In the end: love will be victorious!

Mitt samvete sa mig att jag måste göra följande tillägg så att inte någon oskyldig person blir utsatt för misstankar:

... om man har vakna ögon och ett öppet sinne ... men vad vet jag?
2014-12-03, 09:53
Medlem
theanthropologists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Att påstå sig vara en av de 0,0001% av jordens befolkning som är utsatta för GS är faktiskt samma sak som att säga att man är väldigt speciell och unik. Du påstår ju faktiskt att du är en av de tusen utvalda... Vi övriga människor som utgör 99,9999% av jordens befolkning är inte "stalkade", vi är inte i centrum av allas blickar på det sätt som du hävdar att just du är.

Du hävdar att just du är så jävla viktig och speciell så just du är värd att lägga ner en massa tid och pengar på. Enligt dig så får du ju mer uppmärksamhet än den värsta popstjärnan. Du påstår dig ha ett eget entourage som inte gör annat än fokuserar på just dig.
Ditt "resonemang" kan upprepas för var och en som verkligen är förföljd utan att vara kändis. Resonemanget är en oredig kombination av induktion och motsägelsebevis.
2014-12-03, 10:45
Medlem
one.zeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Stämmer det att TI:s oftare har homosexuell läggning eller dras till perversa böjelser som tex infattar barn och djur?

Jag säger inte att det är en sanning att så skulle vara fallet, men snacket går i vissa kretsar om en säger..
Tack för infot!
Det stärker mina teorier om polisens inblandning.
Som jag har sagt tidigare så tror jag att GS har bla utvecklats av polisens egna erfarenheter.

Kapten Klänning kan ha varit en av deras inperationskällor gällande synen på hur barn ska behandlas.
Gällande djursex så finns ett dokumenterat fall här:
Citat:
Den före detta polismannen hade sex med bondens grisar. Då sprang bonden efter kameran.
Bilderna blev bevismaterial i rättegången där polisen dömdes för djurplågeri.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article10390324.ab
Kan tänka mig att vittnets hjärna skapade svåra tvångstankar med inslag av toner från Dueling Banjos. Hurvida det gick att servera julskinka från den grisen framgick inte.

Att använda homosexualitet som skällsord ligger också på samma nivå som jag tror RPS vill att deras anställda ska ligga på.
2014-12-03, 16:39
Medlem
swimp78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av one.zero
Tack för infot!
Det stärker mina teorier om polisens inblandning.
Som jag har sagt tidigare så tror jag att GS har bla utvecklats av polisens egna erfarenheter.

Kapten Klänning kan ha varit en av deras inperationskällor gällande synen på hur barn ska behandlas.
Gällande djursex så finns ett dokumenterat fall här:

Kan tänka mig att vittnets hjärna skapade svåra tvångstankar med inslag av toner från Dueling Banjos. Hurvida det gick att servera julskinka från den grisen framgick inte.

Att använda homosexualitet som skällsord ligger också på samma nivå som jag tror RPS vill att deras anställda ska ligga på.

Kapten Klänning är ett soklart exempel på en GS som via intern psykning från "de sina" utvecklas till att själv bli en TI. Kapten KLänning psykterroriserades in i ett perverst beteende med underåriga - ett beteende typiskt för TI:s, som ju ofta, enligt vad jag hört, hänfaller till dessa böjelser.

En tanke kan förstås vara att TI:s skall drivas ut mot samhällets marginaler, gå över gränsen. Det berättigar också dödligt våld och lynchningar av dessa individer, om de t ex mördar barn.
2014-12-03, 16:51
Medlem
theanthropologists avatar
Citat:
Stämmer det att TI:s oftare har homosexuell läggning eller dras till perversa böjelser som tex infattar barn och djur?

Jag säger inte att det är en sanning att så skulle vara fallet, men snacket går i vissa kretsar om en säger..
Citat:
Kapten Klänning är ett soklart exempel på en GS som via intern psykning från "de sina" utvecklas till att själv bli en TI. Kapten KLänning psykterroriserades in i ett perverst beteende med underåriga - ett beteende typiskt för TI:s, som ju ofta, enligt vad jag hört, hänfaller till dessa böjelser.

En tanke kan förstås vara att TI:s skall drivas ut mot samhällets marginaler, gå över gränsen. Det berättigar också dödligt våld och lynchningar av dessa individer, om de t ex mördar barn.
Nu blev i varje fall jag intresserad. Vad är det för "kretsar" du skriver om och vilka belägg har du för att kapten Klännings kriminalitet var en reaktion på hans impopularitet bland poliser?
2014-12-03, 18:18
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:

Hyckleriet vet visst inga gränser, ska du skylla en vidrig pedofils våldtäkter på inbillad jävla gangstalking? Du äcklar mig Ove och jag kan bara hoppas att du tar lite mer ansvar för dina egna handlingar än du verkar tycka att kaptenen ska.
2014-12-03, 19:06
Medlem
Ove Mollviks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Hyckleriet vet visst inga gränser, ska du skylla en vidrig pedofils våldtäkter på inbillad jävla gangstalking? Du äcklar mig Ove och jag kan bara hoppas att du tar lite mer ansvar för dina egna handlingar än du verkar tycka att kaptenen ska.
Hur kan du blanda in mig i detta?
2014-12-03, 19:12
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ove Mollvik
Hur kan du blanda in mig i detta?

Mycket berättigad fråga Ove! Ber om ursäkt, jag satt med mobilen i bilen och .. Ptja.. Mitt fel hursomhelst! Ledsen Ove, det var Svimp78 som var ett äckel!

Edit: verkligen ledsen Ove, absolut inte OK av mig att inte kolla ordentligt när det gällde en så vidrig fråga - ber uppriktigt om din förlåtelse!
Senast redigerad av SnakePlisssken 2014-12-03 kl. 19:20.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in