2014-11-26, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mulignan
.
Magnesium mot käkspänningar är ett måste. 5-HTP ska man inte ta samma dag.

Ett hett tips: Se det som en tripp och planera det som en tripp. Hellre ligga lättklädd ute på en vacker sommaräng med en vacker flicka, än att gå på fest som vissa gör.

Jag hatar er som festar med MDMA!

Citera
2014-11-26, 19:18
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Hej!

Tänkte ta E för första gången nu till sommaren som kommer och tänkte höra med er mer erfarna vad jag bör tänka på förutom basic som att tugga tuggummi och dricka vatten.

Hört talas om att det kan vara bra att ta vissa citrusfrukter och något som heter 5HTP (tror jag) för att lindra utsöndringen av serotoninet och nedgången efteråt. Några andra tips som kan vara välbehövliga för en nybörjare?

Det viktigaste är att du håller dig i schack och inte tar det för ofta! Jag gjorde tabben att poppa för ofta och kan inte ens finna det värt 150 spänn i dagsläget!
Citera
2014-11-26, 19:20
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Endofin

Ett hett tips: Se det som en tripp och planera det som en tripp. Hellre ligga lättklädd ute på en vacker sommaräng med en vacker flicka, än att gå på fest som vissa gör.

Kan hålla med om detta! E är en neråt drog!
Citat:
Ursprungligen postat av graffdatshit
Det viktigaste är att du håller dig i schack och inte tar det för ofta! Jag gjorde tabben att poppa för ofta och kan inte ens finna det värt 150 spänn i dagsläget!
Citera
2014-11-26, 20:31
Medlem
Citat:
Kan hålla med om detta! E är en neråt drog!
Neråt om du tar för mycket, ja. Eller om det är "neråt-MDMA".
Citera
2014-11-26, 20:36
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forumkontot
Neråt om du tar för mycket, ja. Eller om det är "neråt-MDMA".
Jag bblir alltid neråt på knapp! Även om jag blandar med tjack så blir jag neråt! Har sådan tolerans!
Citera
2014-11-26, 21:04
Medlem
lemon99s avatar
Citat:
Jag bblir alltid neråt på knapp! Även om jag blandar med tjack så blir jag neråt! Har sådan tolerans!

Hur ofta tog du? Och under hur lång period? Och hur många vid varje tillfälle?
Citera
2014-11-26, 21:33
Medlem
Mulignans avatar
Citat:

Okej, men ska jag ta 5-HTP före (och isåfall hur lång tid innan) eller efter trippen? Vi får väl se om jag uppfyller dina önskemål om i vilket sammanhang, hehe.
Citera
2014-11-26, 22:17
Medlem
lemon99s avatar
Citat:
Okej, men ska jag ta 5-HTP före (och isåfall hur lång tid innan) eller efter trippen? Vi får väl se om jag uppfyller dina önskemål om i vilket sammanhang, hehe.

Både och går, leta upp guiden the art of rolling på Google.

Edit: http://thedea.org/letsroll.html
Senast redigerad av lemon99 2014-11-26 kl. 22:23.
Citera
2014-11-27, 02:37
Medlem
Citat:
Dagen efter brukar man ta det. Det kan vara farligt att blanda det med MDMA!
Citera
2014-11-27, 08:19
Medlem
Citat:
Aha, då är det känslorna av att du kört för mycket på senare tid som tar över?

Har hänt mig när jag körde tjack förr i tiden, när det blev lite mycket för min smak, 3ggr i månaden tex istället för 0-1gång. Då vart jag mest sänkt och äcklad av mig själv. Lärde sig den hårda vägen hehe.
Citera
2014-11-27, 12:06
Medlem
Mulignans avatar
Citat:
Dagen efter brukar man ta det. Det kan vara farligt att blanda det med MDMA!
Ja, jag läste det. Man ska iaf försöka ta det rätt många timmar innan om det var samma dag. Men tänker att jag kanske proppar i mig en tablett i ca en vecka innan E, då bör jag ha en sjuhelvetes jävla massa serotonin att utsöndra.
Citera
2014-11-27, 14:03
Medlem
skitifittabaknulls avatar
Vad skulle ni föredragit att få ifall ni köper av någon på en fest, 200mg MD i liten ziplock eller 200mg i kapsel?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in