Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-07-04, 16:06
Medlem
imaginarypowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heartbeat03
Okej, tack för tipsen! Ska försöka dosera så man får en maxad upplevelse men fan svårt alltså när man inte vet någonting.. ska försöka att inte noja om det börjar kännas "konstigt", utan bara slappna av och njuta o ta det lugnt. Ska förhoppningsvis inte snea, vill ha en kväll/natt man sent kommer glömma (av positiva upplevelser såklart)

Jo det var kristaller tydligen, fick svar nyss. Men han menade även på att jag själv skulle betala 500 kr, för min del? tycker det verkar dyrt, och konstigt om alla ska betala 500 kr var..men är å andra sidan inte superinsatt. Men vid kristaller hur ligger det uppdelar är det bara krossa o sen dra in? vad ger bäst effekt, nasalt eller svälja skiten?

någon skrev 2 mg/kroppsvikt var lagom men vad vet jag inte som om att man har en våg med sig. Svårt att uppskatta hur mycket..men antar att de också vet en del kring hur man gör, de har tagit innan men tror inte det var kristaller då, utan piller.

Hursomhelst vill man gärna känna sig lite mer insatt innan. Börjar nästan bli lite nervös haha..

Du tänker fel min vän. Du KAN inte snea! (Mindsettet du ska ha i bakhuvudet hela tiden) I värsta fall kommer du vilja kräkas men då känns det mycket bättre efteråt så var inte rädd varken innan eller efter.

För 500 kr ska man få ungefär ett halvt gram MDMA, vilket 5 oerfarna personer definitivt kan ha en skön upplevelse på. Låt ingen blåsa dig nu. Om det är tabletter kan du åtminstone få två stycken för 500 kr, då ska dom också vara väldigt bra och innehålla minst 0.2g MDMA per styck.

I ditt fall hade jag svalt ner pulvret med vatten eller bombat, dvs att man omringar det med toalettpapper/rizla och sväljer med vätska.
Citera
2014-07-04, 16:07
Medlem
Pax.Paciss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heartbeat03
Okej, tack för tipsen! Ska försöka dosera så man får en maxad upplevelse men fan svårt alltså när man inte vet någonting.. ska försöka att inte noja om det börjar kännas "konstigt", utan bara slappna av och njuta o ta det lugnt. Ska förhoppningsvis inte snea, vill ha en kväll/natt man sent kommer glömma (av positiva upplevelser såklart)

Jo det var kristaller tydligen, fick svar nyss. Men han menade även på att jag själv skulle betala 500 kr, för min del? tycker det verkar dyrt, och konstigt om alla ska betala 500 kr var..men är å andra sidan inte superinsatt. Men vid kristaller hur ligger det uppdelar är det bara krossa o sen dra in? någon skrev 2 mg/kroppsvikt var lagom men vad vet jag inte som om att man har en våg med sig ut(vi ska chilla/tälta) men antar att de också vet en del kring hur man gör, de har tagit innan men tror inte det var kristaller då.

Hursomhelst vill man gärna känna sig lite mer insatt innan. Börjar nästan bli lite nervös haha..
2/mg kroppsvikt funkar, kör ungefär 150 mg så blir det bra. Du kan snorta det men det blir bättre om du bombar. Lägg kristallerna i rizzla, vik ihop pappret och svälj
Citera
2014-07-04, 16:23
Medlem
heartbeat03s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imaginarypower
Du tänker fel min vän. Du KAN inte snea! (Mindsettet du ska ha i bakhuvudet hela tiden) I värsta fall kommer du vilja kräkas men då känns det mycket bättre efteråt så var inte rädd varken innan eller efter.

För 500 kr ska man få ungefär ett halvt gram MDMA, vilket 5 oerfarna personer definitivt kan ha en skön upplevelse på. Låt ingen blåsa dig nu. Om det är tabletter kan du åtminstone få två stycken för 500 kr, då ska dom också vara väldigt bra och innehålla minst 0.2g MDMA per styck.

I ditt fall hade jag svalt ner pulvret med vatten eller bombat, dvs att man omringar det med toalettpapper/rizla och sväljer med vätska.

Okej, ska tänka så. Ja lär väl spy säkert, inget ovanligt från min sida.

Ja alltså det är det jag också tänker! Men han bara ta med 500Kr så menade jag på att då skulle jag ha ett halvt g själv och då skrev han att det får vi se hur det blir. Har ju jävligt knapert så känns dumt om jag ska lägga ut för alla (vilket det känns som jag gör) men det kan ju också vara så att han (som köper det till oss) blir blåst när han köper det. Att de tar överpris.
Citera
2014-07-04, 16:25
Medlem
heartbeat03s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pax.Pacis
2/mg kroppsvikt funkar, kör ungefär 150 mg så blir det bra. Du kan snorta det men det blir bättre om du bombar. Lägg kristallerna i rizzla, vik ihop pappret och svälj

Alright, då lär jag köra på det. Haha fan vad det kommer kännas dumt att svälja papper
Citera
2014-07-06, 01:47
Medlem
badobidamdams avatar
Tjena, ska på tomorrowland i år å undrar om de är lungt att dra tjack dagen efter ett mdma rus

Tacksam för för svar.
Citera
2014-07-06, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av badobidamdam
Tjena, ska på tomorrowland i år å undrar om de är lungt att dra tjack dagen efter ett mdma rus
Det är nog lugnt att göra så mer sällan, men det ska tydligen slita på serotoninreceptorerna.
Jag skulle inte vilja utsätta mig för något sånt, men det är ju inte livsfarligt.
Men helt klart ett onyttigt val, och det kan nog skapa större problem i längden om man håller på så ofta.
Citera
2014-07-06, 03:16
Medlem
badobidamdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Endofin
Det är nog lugnt att göra så mer sällan, men det ska tydligen slita på serotoninreceptorerna.
Jag skulle inte vilja utsätta mig för något sånt, men det är ju inte livsfarligt.
Men helt klart ett onyttigt val, och det kan nog skapa större problem i längden om man håller på så ofta.

Då står valet mellan mdma eller speed då alltså..
Citera
2014-07-06, 17:24
Medlem
AshbergSerDigs avatar
Hej.

Jag har tänkt att droppa lite mdmakristaller under semestern. Har inte använt något serotonergt förutom en kväll på 2-mmc under en riktigt lång period.
Grejen är dock att jag är lite av en klenis. Jag måste landa på något, och helst ha något under ruset.

Hur lämpar sig lyrica + MDMA, eller MDMA och sen lyrica när ruset dalar?

Har funderat på att annars köpa hem meclonazepam, men risken är ju att jag sänker mig för mkt och triggar igång mitt gamla bensoberoende.
Citera
2014-07-06, 17:44
Medlem
Mr.Livingstones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AshbergSerDig
Hej.

Jag har tänkt att droppa lite mdmakristaller under semestern. Har inte använt något serotonergt förutom en kväll på 2-mmc under en riktigt lång period.
Grejen är dock att jag är lite av en klenis. Jag måste landa på något, och helst ha något under ruset.

Hur lämpar sig lyrica + MDMA, eller MDMA och sen lyrica när ruset dalar?

Har funderat på att annars köpa hem meclonazepam, men risken är ju att jag sänker mig för mkt och triggar igång mitt gamla bensoberoende.
Blanda inte de två under aktivt mdma-rus iallafall. Kombinationen kan trigga ett krampanfall vilket du ej vill få.

Om du tar det på vägen ner så var försiktig med doseringen och gör det på egen risk. Det är säkrare men det finns fortfarande risker med det.

Prova med bärs annars?
Citera
2014-07-06, 18:27
Medlem
AshbergSerDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Livingstone
Blanda inte de två under aktivt mdma-rus iallafall. Kombinationen kan trigga ett krampanfall vilket du ej vill få.

Om du tar det på vägen ner så var försiktig med doseringen och gör det på egen risk. Det är säkrare men det finns fortfarande risker med det.

Prova med bärs annars?

Bärs är inte bra för varken kropp eller själ. Lugnande effekt har jag inte fått av det, någonsin.
Köper väl benso då, och riskerar det.
Citera
2014-07-06, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AshbergSerDig
Bärs är inte bra för varken kropp eller själ. Lugnande effekt har jag inte fått av det, någonsin.
Köper väl benso då, och riskerar det.
Det kanske krävs mer för dig, men för mig hjälper det väldigt bra med Cannabis när ruset börjar lägga sig.
Citera
2014-07-06, 21:26
Medlem
Houswes avatar
Tjena! Jag undrar om 2 och en halv tablett är mycket att ta som första gång som nybörjare. Jag tog 2,5 i helgen under ca 5-6 timmars tid. De var röda med ett äpple på. Jag vill bara försäkra mig om det inte är skadligt för hjärnan eller kroppen. Och jag undrar när jag kan ta det igen utan att bli beroende?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in