Citat:
Ursprungligen postat av
dafuqup
Jag har aldrig tidigare känt något som helst sug efter att testa droger. Men efter att ha testat Exstacy i somras så går jag bara och letar ett efter nytt tillfälle att ta på.
Jag dricker knappt, röker/snusar inte och tränar tillsammans med ett vanligt svenssonliv. Känner mig sjukt smutsig att jag på dagarna sitter och läser på pillreports och här på Centralstimulantiadelen på forumet.
Är inte rädd för att bli beroende av något slag men, det skulle ju vara trist att känna att jag inte kan åka på festivaler osv utan att ta e och ha kul..
Bör man skippa det helt i framtiden eller vad tycker ni? (Har som sagt inte tagit sedan i somras och kommer nog inte ta på hela vintern heller).
Klart du ska ta det på speciella tillfällen om du känner för det.
Lite guldkant i tillvaron
Ta inte för ofta, lev ett hälsosamt liv i övrigt så ska det nog inte vara nån större fara. Så tänker jag iaf.
Men visst... Man sitter själv där ibland och tänker, ah va fan ska man inte ta och poppa en nu till helgens utgång. Ibland kan man stå emot och ibland inte men va fan, man får ta passa på och leva medans man lever. 😛
Så sluta känn dig smutsig du är inte ensam om att känna så här och droger e minst lika vanligt som alkohol dessa tider!