2014-11-27, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skitifittabaknull
Vad skulle ni föredragit att få ifall ni köper av någon på en fest, 200mg MD i liten ziplock eller 200mg i kapsel?
Kristall är nog det enda jag skulle köpt om jag inte kände dealern allt för mycket. Men om jag var desperat eller kände dealern, hade jag utan tvekan föredragit i kapsel.
Citera
2014-11-27, 20:44
Medlem
dafuqups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skitifittabaknull
Vad skulle ni föredragit att få ifall ni köper av någon på en fest, 200mg MD i liten ziplock eller 200mg i kapsel?

Tror överlag att jag hade föredragit kristaller då jag kan "provsmaka"/testa och inte bara dra i mig ett piller som kan innehålla lite vad som helst.. Men kapsel är ju fruktansvärt mycket smidigare. Tar det inte extra lång tid om det är kapslat istället för tabletter? Eller kapslarna kanske löses upp väldigt fort av saliv/magsaft?
Citera
2014-11-27, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forumkontot
Neråt om du tar för mycket, ja. Eller om det är "neråt-MDMA".
Det är fan samma med tjack. Seriöst tar man för mycket och sätter sig i en soffa så sitter iallafall jag kvar några timmar.(minst)
Citera
2014-11-28, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mulignan
Ja, jag läste det. Man ska iaf försöka ta det rätt många timmar innan om det var samma dag. Men tänker att jag kanske proppar i mig en tablett i ca en vecka innan E, då bör jag ha en sjuhelvetes jävla massa serotonin att utsöndra.
Många påstår att 5-HTP och SSRI fyller på serotonindepåerna i hjärnan så att man har mer serotonin som kan utsöndras. Men SSRI fyller inte på något serotonin, SSRI blockerar återupptagningen av serotonin. 5-HTP hjälper heller inte mot det enligt vad jag vet. Någon får gärna rätta mig om jag har fel. Men däremot så återhämtar man sig snabbare om man tar det dagarna efter.
Senast redigerad av Endofin 2014-11-28 kl. 01:05.
Citera
2014-11-28, 15:44
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lemon99
Hur ofta tog du? Och under hur lång period? Och hur många vid varje tillfälle?
1-2 tillfällen per vecka i ett par månader typ. Kunde inte ens efter ett två månaders break inte finna det en hälften så värt som förr
Citat:
Ursprungligen postat av Forumkontot
Aha, då är det känslorna av att du kört för mycket på senare tid som tar över?

Har hänt mig när jag körde tjack förr i tiden, när det blev lite mycket för min smak, 3ggr i månaden tex istället för 0-1gång. Då vart jag mest sänkt och äcklad av mig själv. Lärde sig den hårda vägen hehe.
Nej men den känslan har jag känt i början på min tjack karriär!
Citera
2014-11-28, 16:19
Medlem
Hur ska jag ta min E på bästa sätt?

Hej, har nu skickat hem 1st E tablett från Tyskland som jag hade kvar därifrån.
Det är en Tummen upp Facebook tablett :http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=32748
Har inte tagit E på flera månader, hur ska jag ta denna på bästa sätt? (inte spruta )
Kommer dricka lite under kvällen med..
Citera
2014-11-28, 16:21
Medlem
anapols avatar
svälj på tom mage
Citera
2014-11-28, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anapol
svälj på tom mage
Rövpump då?
Citera
2014-11-28, 16:24
Medlem
Under tungan.
Citera
2014-11-28, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FaraTsy
Under tungan.
Varför ska detta slå bättre än oralt ner i magen?
Tas det upp i slemhinnorna i munnen broder det väll vara lika bra nasalt?
Citera
2014-11-28, 16:39
Medlem
AshbergSerDigs avatar
Ät den och håll käften.
Citera
2014-11-28, 16:48
Moderator
kvm3s avatar
Tråden Hur ska jag ta min E på bästa sätt? infogad.

/Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in