Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-12-27, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mellows
Okej, ja en del hjälper det inte.

Hur mycket MDMA tar du och fyller du på något under kvällen? Missbrukar du några substanser? Depression?

250mg, ingen påfyllning, inga missbruk, ingen depression.
Citera
2015-12-27, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
250mg, ingen påfyllning, inga missbruk, ingen depression.
Har du testat 120-170mg?
Citera
2015-12-27, 20:11
Medlem
Citat:
Har du testat 120-170mg?

Jag har tagit MDMA så många gånger att en dos där i mellan inte ger en tillfredsställande kväll. 2mg/kg är det minsta jag hade kunnat tänk mig att gå och det är inte mellan intervallet 120-170.
Citera
2015-12-27, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Jag har tagit MDMA så många gånger att en dos där i mellan inte ger en tillfredsställande kväll. 2mg/kg är det minsta jag hade kunnat tänk mig att gå och det är inte mellan intervallet 120-170.
Okej. Du skulle kunna testa magnesium, kalcium, B-complex, C-vitamin och zinktillskott innan läggdags och dagen efter och se om det blir bättre.
Citera
2015-12-27, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sglass
Bomba men tat försiktigt!
Civvare plockade min eade polare där förut

Bombade det, gick bra men var lite för försiktig och körde lite åt gången så fick inte en max effekt förens på efterfesten då jag körde på lite mer ordentligt.

En av mina kompisar blev utskickad av vakterna för att han var för ead dom verkade vara rätt med på noterna vakterna hur dom skulle handskas med han, ut att säga till polisen vilket var schysst.

Såg till uniformerade poliser i början av kvällen som försvann sen.

Tack för svaret.
Citera
2015-12-27, 22:47
Medlem
DropoutBears avatar
Någon som har erfarenhet av piracetams effekt på både potensen och AT vad gäller MDMA?
Citera
2015-12-27, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DropoutBear
Någon som har erfarenhet av piracetams effekt på både potensen och AT vad gäller MDMA?
Jag har inte märkt av någon märkbar skillnad när man rullat tillsammans med piracetam, har en kompis som tycker att ruset blir starkare dock.
Citera
2015-12-28, 03:10
Medlem
Citat:
Okej. Du skulle kunna testa magnesium, kalcium, B-complex, C-vitamin och zinktillskott innan läggdags och dagen efter och se om det blir bättre.

Jag slänger alltid i mig flera stycken multivitaminer som innehåller det du nämner efteråt.
Citera
2015-12-28, 15:28
Medlem
popparens avatar
jag testade E första gången i somras och tog det sedan nästan varje helg under hela sommaren. sedan dess har jag tagit det nån fåtal gång men jag har märkt en markant skillnad på ruset och tänker att jag kanske behöver höja doseringen till nästa gång, vilket kommer bli på nyårsafton. vilken dosering rekommenderar ni för någon som tagit det så mycket?

och vad finns det för långsiktiga biverkningar på att ta så mycket E? helt sjukt egentligen hur lite koll jag har på det här även fast jag brukat det så mycket.
Citera
2015-12-28, 15:46
Medlem
James91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popparen
jag testade E första gången i somras och tog det sedan nästan varje helg under hela sommaren. sedan dess har jag tagit det nån fåtal gång men jag har märkt en markant skillnad på ruset och tänker att jag kanske behöver höja doseringen till nästa gång, vilket kommer bli på nyårsafton. vilken dosering rekommenderar ni för någon som tagit det så mycket?

och vad finns det för långsiktiga biverkningar på att ta så mycket E? helt sjukt egentligen hur lite koll jag har på det här även fast jag brukat det så mycket.
Hur i helvete kan du käka knappar som om det vore godis? Ett tips är att sluta vara så förbannat dum i huvudet och börja med att läsa FAQ:en.
Citera
2015-12-28, 16:02
Medlem
popparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av James91
Hur i helvete kan du käka knappar som om det vore godis? Ett tips är att sluta vara så förbannat dum i huvudet och börja med att läsa FAQ:en.

jag har helt enkelt förlitat mig på vänner som jag har upplevt som mer erfarna och trott att dom har haft bra koll. ja, det är korkat och ignorant. jag har läst FAQ:en nu och om någon annan kan svara på min fråga så vore det tacksamt.
Citera
2015-12-28, 17:38
Medlem
James91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popparen
jag har helt enkelt förlitat mig på vänner som jag har upplevt som mer erfarna och trott att dom har haft bra koll. ja, det är korkat och ignorant. jag har läst FAQ:en nu och om någon annan kan svara på min fråga så vore det tacksamt.
Svar på dina frågor finns i FAQ:en. Korkskalle.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in