Citat:
Ursprungligen postat av
affekaffe
Grown ups 2
Där har ni något tragiskt
Håller med!
Jag gillar annars vissa Adam Sandler komedier som Click, Happy Gilmore, de har en slags charm.
Men detta tog fan priset, aldrig har jag ställt mig så frågande till om en uppföljare ens var nödvändig.
En vanlig dag i deras liv, helt utan någon riktig handling eller upptrappning.
Dessutom blandas barnsliga prutt-skämt med sex-anspelningar, mycket märkligt då barnen i biosalongen skrattade högljutt vid alla förstnämnda men sedan satt som frågetecken.
Annars då, vill minnas att jag såg filmen The Locals(2003)
http://www.imdb.com/title/tt0387357/?ref_=fn_al_tt_6 och kiknade av skratt med min kusin. Ni vet när man laddar upp inför en skräckis, det visar sig vara flopp - och allt slutar med att man gör sig lustig över typ exakt allt i filmen
En typ av situation man ej hamnar i nu när man slutat med hyrfilm, kan sakna det där! Nu sållar man ju bort tveksamheter mycket bättre.
Finns en scen där en kille gömmer sig bakom någonting inne i köket. I nästa scen står han oförklarligt utanför köksfönstret och kikar in - som att de trodde man inte skulle märka att han plötsligt inte ens är i huset!
I övrigt förmodligen rätt medioker bara, men flumhumor blandat med citatet på omslaet "This film kicked ass!" fick oss att garva.