2014-11-11, 10:17
Medlem
tillsammas är sämst
Citera
2014-11-15, 14:02
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Penningskramlaren
Blecktrumman

Ungjäveln Oskar retade gallfeber på mig genom hela filmen. Fick en sådan otrolig lust att ge honom ett rejält kok stryk med topping.

Är du från vettet, människa? En liten mini-Hitler i Peter Pan-skepnad som domderar med sin röst och blecktrumma och senare ligger med en dvärgkvinna är bland det bästa barnskådespeleriet jag sett
Citera
2014-11-15, 14:10
Medlem
sofia96s avatar
Fantasia.. kan inte direkt påstå att det är en film, men det är en orkester som spelar musik och har gjort filmscener som passar musiken. Blev lite besviken när jag började titta på den här eftersom jag trodde det var en film.
Citera
2014-11-15, 16:31
Medlem
Tycker El Topo var sjukt dålig. Blev lika sömnig och längtande efter att få lämna salongen som när jag går på teater.
Citera
2014-11-15, 17:14
Medlem
Carnage.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannace
Tycker El Topo var sjukt dålig. Blev lika sömnig och längtande efter att få lämna salongen som när jag går på teater.

Tycker att den är riktigt cool. Sjukt snygg.
Citera
2014-11-15, 17:33
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sofia96
Fantasia.. kan inte direkt påstå att det är en film, men det är en orkester som spelar musik och har gjort filmscener som passar musiken. Blev lite besviken när jag började titta på den här eftersom jag trodde det var en film.

Gillar den inte alls jag med, en av Disney's svagaste filmer!
Citera
2014-11-15, 17:47
Medlem
Knasibass avatar
Citat:
Nej det är inte en film, gubben säger ju något i början om att den är en "new form of entertainment". Själv älskar jag den, definitivt det bästa Disney gjort.
Citera
2014-11-15, 17:58
Medlem
Soulsurfers avatar
Citat:
En av Spielbergs favoritfilmer tillsammans med Pinocchio (som dock inte verkar vara bland hans topp 10). Hans topp 10 för övrigt -

Lawrence of Arabia (1962)
Fantasia (1940)
Citizen Kane (1941)
It's A Wonderful Life (1946)
2001: A Space Odyssey (1968)
A Guy Named Joe (1947)
War of the Worlds (1953)
Psycho (1960)
Day For Night (1973)
The Godfather (1972)
Citera
2014-11-15, 18:27
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soulsurfer
En av Spielbergs favoritfilmer tillsammans med Pinocchio (som dock inte verkar vara bland hans topp 10). Hans topp 10 för övrigt -

Lawrence of Arabia (1962)
Fantasia (1940)
Citizen Kane (1941)
It's A Wonderful Life (1946)
2001: A Space Odyssey (1968)
A Guy Named Joe (1947)
War of the Worlds (1953)
Psycho (1960)
Day For Night (1973)
The Godfather (1972)
Ingen skräll att hans favoritfilm är en film där alla araber pratar engelska.
Citera
2014-11-20, 09:02
Bannlyst
Watchmen är riktigt dålig film, trots detta fick den riktigt bra kritik i alla filmer, jag tycker filmen var i snudd på riktigt dålig, nästan usel. Det som räddade filmen från sämsta betyget var att vissa fighter var helt okej.

Mitt betyg: 3/10

The Imposter som jag såg igår var heller ingen bra film, jag kände mig bara irriterad på killen i filmen tyvärr. Usch!
Citera
2014-12-05, 23:04
Medlem
Odamies avatar
När jag kom att tänka på, bland nya filmer som är totalt värdelösa så var det första som slog mig Spring Breakers (IMDb). Den är riktigt dålig, ingenting med den är bra förutom all hud som visas. Inget fel med att titta på lite kvinnor men den knappt befintliga storyn är nog skriven i ett gangster-influerat-PCP-rus och screenplay fick bli anteckningarna nedtagna under detta PCP-rus. 0 av 5

Sen finns The Guilt Trip (IMDb) som är med Barbara Streisand och Seth Rogen. Endast tack varje Seth som jag ens tittade på den men den var också en fet besvikelse, förstår inte hur jag klarade mig igenom 95 minuter kobajs där en skådespelare jag gillar skarpt också skötte sig lika dåligt som sin enda medskådespelerska. 0 av 5

Vet inte ens om jag bör ta upp den då det är den är given 2011 års Bajs Award för sämsta film. Men Sharpay's Fabulous Adventure (IMDb)... Vet inte ens varför jag har sett den >.< Men tyvärr har jag gjort det och jag vet inte om det är rätt av mig att döma den då den är riktad åt en helt annan demografi än min. Men men, 0 av 5

Till sist en äldre (1985) film som verkade lovande med 7.3 på IMDb och är med John Cusack som jag inte har något emot, Better Off Dead... (IMDb) Men filmen föll ihop redan i början och sjönk bara mer och mer ju längre filmen gick. 0 av 5
Citera
2014-12-05, 23:11
Medlem
Odamies avatar
Just det, jag glömde en film, också en ny. Den är med Ryan Gosling och heter Only God Forgives (IMDb). Jag minns inte hur länge jag kollade på den men efter en stund gav jag upp. Tyckte handlingen var lite flummig och det lilla som sas i filmen var fullständigt värdelöst skrivet. 0 av 5
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in