2015-03-15, 18:45
Medlem
LasseFranGnestas avatar
sharknado utan tvivel
Citera
2015-03-16, 11:50
Bannlyst
Hercules in New York

Arnold Schwarzenegger första film från 1969 och den är verkligen riktigt jävla usel. Jag och en kompis satt dock och garva som fan hela filmen åt Arnolds dåliga engelska.

http://www.imdb.com/title/tt0065832/?ref_=nm_flmg_act_55
Citera
2015-03-16, 12:57
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insineratehymn
Hercules in New York

Jag gillar den en hel del, charmig till tusen och jag är också rätt målgrupp för filmen.
Citera
2015-03-16, 13:16
Medlem
Lotsos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
Jag gillar den en hel del, charmig till tusen och jag är också rätt målgrupp för filmen.

Scenen där Arnold fightas mot en man i björndräkt är guld värd!
Citera
2015-03-16, 13:18
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lotso
Scenen där Arnold fightas mot en man i björndräkt är guld värd!

Haha ja verkligen, otroligt rolig film överlag!
Citera
2015-03-16, 23:24
Medlem
kuddenchristos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
Är du? Jag har inte sett den, men jag tycker att den verkar vara gjord för barn.
Citera
2015-03-16, 23:54
Medlem
Elementarts avatar
American Hustle.

Den försöker vara cool och 'slick', men misslyckas rätt rejält tycker jag. Alla huvudkaraktärer i filmen är bara dåliga eller tråkiga, och skådespelarna i filmen överspelar sina roller för mycket. Enda pluset med filmen är att Louis CK är med.
Citera
2015-03-17, 00:03
Medlem
zxcvb45s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elementart
American Hustle.

Den försöker vara cool och 'slick', men misslyckas rätt rejält tycker jag. Alla huvudkaraktärer i filmen är bara dåliga eller tråkiga, och skådespelarna i filmen överspelar sina roller för mycket. Enda pluset med filmen är att Louis CK är med.

Har skjutit upp denna väldigt länge, Christian Bale som jag gillar är med och den blev nominerad till 10 oscars, men har hört att den inte ska vara något speciellt, och jag har inte känt något jättestort sug att se den. Är väl dags snart så man kan göra en egen bedömning.
Citera
2015-03-17, 00:21
Medlem
Pickmylussys avatar
Don Jon (2013).
Värsta jag sett på bio så kanske borde ta det i den tråden men tycker den hör hemma här också. Kvinnor lämnade salongen efter 10 minuter då det var så osmakligt.
Sämst handling, överbetalda skådespelare och trr det var Joseph Gordon Hewlitts regidebut... Ett totalt bottennapp i alla avseenden.
Filmen saknade egentligen handling utan kretsade kring sexiga kvinnor (Scarlett) och nakna bröst lite då och då.... Satt med spysmak filmen igenom o när ja o polaren lämna salongen bara tittade vi på varandra och nickade nej samtidigt. Pratade inte ens om den efteråt.
Så fruktansvärt usel film på inom alla kategorier. Fattade inte vad den handlade om ens - typ att en snubbe var porrberoende och kåt och skulle sluta onanera men misslyckades.
Humor har jag för mig att de skulle va.. Log inte en enda gång ens. Stört mig på JGH sen dess....
Citera
2015-03-17, 01:17
Medlem
Drumedarens avatar
Ouija! Sämsta skitrullen jag någonsin skådat. Trailern verkade så jävla lovande. Men ack så fel man kan ha! Dåligt manus, dåliga effekter och en story som man hade räknat ut från första början. Och det som skulle vara läskigt? Satt och skrattade, och jag burkar sällan skratta åt skräckfilmer.
Citera
2015-03-17, 10:40
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drumedaren
Ouija! Sämsta skitrullen jag någonsin skådat. Trailern verkade så jävla lovande. Men ack så fel man kan ha! Dåligt manus, dåliga effekter och en story som man hade räknat ut från första början. Och det som skulle vara läskigt? Satt och skrattade, och jag burkar sällan skratta åt skräckfilmer.

Kolla in Witchboard istället,den är bra
Citera
2015-03-17, 10:40
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kuddenchristo
Är du? Jag har inte sett den, men jag tycker att den verkar vara gjord för barn.

Men hallå det Rakii vi pratar om
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in