2006-06-12, 07:42
Medlem
Trollishs avatar
Kommer inte på den sämsta men två filmer jag såg nyligen sög verkligen pung.

Scary movie 4
Fan dom andra filmerna har juh varit lite underhållande, men fan denna skrattade jag inte en enda gång till.

The big lebowski
En film som verkar vara gjord utan manus.
Citera
2006-06-12, 08:46
Medlem
JazzyJamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HankMillion
Osäker på titeln men..tror den heter Jagad?
Troligtvis tidigt 80-tal, hela filmen går i princip ut på att en galen lastbilschaufför jagar en stackare i en gammal röd bil genom land och rike.

"Duel" (1971) är en tidig Spielberg-film.

http://www.imdb.com/title/tt0067023/

Mitt bidrag till sämsta film får nog bli "Cross Bones", http://www.imdb.com/title/tt0420565/, som var så patetisk att jag var tvungen att stänga av.
Citera
2006-06-12, 19:55
Medlem
Whitmores avatar
Hmmm...
Mycket smörja har man ju sett genom åren, gammal skräckfantast som man är, men när SVT valde att visa "Bengbulan" en mörk natt för några år sedan blev även jag chockad.
Suzanne Osten är skapare av detta missfoster till film som helt enkelt inte går att sluta titta på när eländet väl satt igång. VARNING alltså.

Att Palme fick se en film av denna statligt understödda filmskaperska som avslutning på sitt liv gör ju att man undrar om han helt enkelt inte kastade sig mot kulorna...
Citera
2006-06-12, 21:15
Bannlyst
Efter att ha läst en annan tråd så kom jag ihåg den helt meningslösa filmen "Napoleon Dynamite". Ingen handling, knappt någon dialog, bara några personer som ska se töntiga ut, och det blir bara uruselt. Skitfilm av värsta sort.
Citera
2006-06-12, 21:28
Medlem
kyusss avatar
No Retreat No Surrender (1986) med "huvudpersonen" Jean Claude Van Damme (han är med i två eller tre scener totalt tror jag; i början och på slutet).

http://www.imdb.com/title/tt0089695/
Citera
2006-06-14, 19:54
Medlem
cenobites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xXxlGurrAlxXx
Battlefield Earth: A Saga of the Year 3000

Sämsta filmen jag sett. Ska det va komedi eller scifi?
Jag håller med till 100%, och då har jag faktiskt sett väldigt många riktigt usla filmer.

Jag kan svara på din fråga: Definitivt inte komedi då det inte alls var roligt att se den.
Citera
2006-06-15, 18:05
Medlem
callons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HankMillion
Okändtitelnr2. Hela filmen utspelar sig i ett och samma rum. 2 personer är med i filmen och den är c:a 3h lång. Handlar om hur de udner andra världskriget förhörde och försökte bryta ner spioners psyke för att kunna pressa dem på info... Filmen var sjukt kass, ändå kunde jag inte sluta kolla.

Haha det låter intressant, någon som vet vad den heter?
Citera
2006-06-15, 18:54
Medlem
Bastardos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kyuss
No Retreat No Surrender (1986) med "huvudpersonen" Jean Claude Van Damme (han är med i två eller tre scener totalt tror jag; i början och på slutet).

http://www.imdb.com/title/tt0089695/

Den tyckte jag var skitbra när jag var i tioårsåldern. Har inte sett den sen dess, men jag befarar att den faktiskt kan var så jääävla dålig.
Citera
2006-06-16, 13:26
Medlem
skinner5000s avatar
Mördade legender 2

Ni hör ju på namnet hur kass den är. Några typer är jagade av en man i hockeymask som dödar dom en efter en.
Citera
2006-06-16, 14:10
Medlem
Biffens avatar
http://www.imdb.com/title/tt0337910/

Camp Slaughter (2004)

Hej kom o hjälp mig va dålig denna film är...Någonstans mellan mellanstadie-engelskan och det faktum att "the creepy bad-guy" är en helt vanlig tjockis med en säck över hövvet så börjar man finurla på hur det någonsin var möjligt att få ner dessa bilder på en DVD, jag hade hellre klöst ut mina ögon ur sina hålor än att se denna igen...
Citera
2006-06-16, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bastardo
Den tyckte jag var skitbra när jag var i tioårsåldern. Har inte sett den sen dess, men jag befarar att den faktiskt kan var så jääävla dålig.

Riktigt bra film!
Citera
2006-06-16, 20:12
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whitmore
Hmmm...
Mycket smörja har man ju sett genom åren, gammal skräckfantast som man är, men när SVT valde att visa "Bengbulan" en mörk natt för några år sedan blev även jag chockad.
Suzanne Osten är skapare av detta missfoster till film som helt enkelt inte går att sluta titta på när eländet väl satt igång. VARNING alltså.

Att Palme fick se en film av denna statligt understödda filmskaperska som avslutning på sitt liv gör ju att man undrar om han helt enkelt inte kastade sig mot kulorna...

Haha du har en poäng där men Bröderna Mozart är ändå betydligt bättre.

En film som för mig och några vänner var en skrattfest var den franska thrillern canicule dubbad till engelska under namnet Dog day. En galen blandning av bra skådisar (Miou-Miou) och bisarra amatörer med en massa kalkoninslag. Fast man hade som sagt roligt snarare än att man blev irriterad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in