2012-09-29, 22:08
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vederborande
Flickan i källaren (2008) av Ulli Lomell

Då och då i historien kläcker filmindustrin ur sig en riktigt möglig film. Flickan i källaren är inte en av dessa filmer. Flickan i källaren låter sin enbart beskrivas i en egen kategori - den är unik. Aldrig tidigare har jag skådat en så otroligt dålig film. Finns inte ett enda gott ord att säga om denna skit. Denna film har gjort mig självmordsbenägen så usel den är. Over and out.

Kan för övrigt inte betygsätta filmen då den är i en dimension för sig.

Är det inte en äkta runkscen i den? Har för mig att kidnapparen onanerar med en docka trubbad på ballen
Citera
2012-09-29, 22:15
Medlem
Vederborandes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Är det inte en äkta runkscen i den? Har för mig att kidnapparen onanerar med en docka trubbad på ballen
Jo hela filmen är späckad med att kidnapparen knullar en docka och ollar källardörrer. Ingen censur haha.
Citera
2012-09-29, 22:51
Medlem
Birdemmic är absolut sämst!
Citera
2012-09-29, 23:28
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vederborande
Flickan i källaren (2008) av Ulli Lomell

Att folk inte har lärt sig ännu att allt av Uli Lomell är skit, räckte ju med att se The Boogeyman.
Citera
2012-09-30, 23:47
Medlem
Gamblors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missawsome
Birdemmic är absolut sämst!

Då är ju frågan om du ska se Birdemic 2?
Citera
2012-09-30, 23:56
Medlem
*Alla "collegefilmer", där allting ska vara så 3000% amerikanskt och perfekt. Oavsett om filmen riktar sig till 10åriga barn så är det jävligt störande att titta på, speciellt om man när barnvakt och måste lida igenom hela filmen. Skådespelare som är runt 26+-30 som ska spela 18 "freshmen" suck...
Citera
2012-10-01, 00:28
Medlem
knazbarnets avatar
Drive är totalt urusel, kommer säkert få skit för den åsikten (pga av att alla blev så våta på gosling) men fan den är så in i helvete tråkig så det finns inte
Citera
2012-10-01, 00:42
Medlem
Gameboy92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knazbarnet
Drive är totalt urusel, kommer säkert få skit för den åsikten (pga av att alla blev så våta på gosling) men fan den är så in i helvete tråkig så det finns inte

Dagens dummaste påstående kom tidigt idag. Du menar alltså att Drive är den sämsta filmen du sett och att den enda anledningen att folk gillar den är Gosling's utseénde? Jag hoppas för din skull att du trollar.
Citera
2012-10-01, 00:58
Medlem
jonte-malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
Att folk inte har lärt sig ännu att allt av Uli Lomell är skit, räckte ju med att se The Boogeyman.

Så jävla dålig film, trodde den skulle va bra.
Citera
2012-10-01, 01:12
Medlem
knazbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gameboy92
Dagens dummaste påstående kom tidigt idag. Du menar alltså att Drive är den sämsta filmen du sett och att den enda anledningen att folk gillar den är Gosling's utseénde? Jag hoppas för din skull att du trollar.

Du kanske ska läsa vad jag skrev innan du ska hata?

1) Sa inte att folk gilla den pga hans utseende

2) Sa inte att det var den sämsta filmen jag sett bara att den , i mitt tycke, var förbannat tråkig och därav dålig
Senast redigerad av knazbarnet 2012-10-01 kl. 01:38.
Citera
2012-10-01, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knazbarnet
2) Sa inte att det var den sämsta filmen jag sett bara att den , i mitt tycke, var förbannat tråkig och därav dålig

http://www.dyslexi.info/test.html Nåt för dej kanske!

Du noterade inte trådens titel?
Citera
2012-10-01, 01:21
Medlem
knazbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dwe
Du noterade inte trådens titel?

Dock så är jag långt ifrån den ändå som bara uttalat mig om dåliga filmer och inte den absolut sämsta så tänkte att man kanske inte behövde följa tråd titeln fullt ut, din paragrafryttare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in