Hur jävla sjuk i huvudet kan man bli av Stilnoct blandat med lite alkohol?
Jag hade druckit lite igår (lördag), kom hem och bestämde mig för att jag skulle sova gott. Tog 10mg Stilnoct, tyckte det var för lite så tog 10mg till. Efter tio minuter tyckte jag att jag behövde ytterligare 10mg.. Slutade alltså med att jag tog 30mg + alkohol som jag hade druckit drygt en-två timmar tidigare. Har tagit 30mg tidigare, dock utan alkohol då, och det var bara skönt. Nu med alkohol blev jag däremot helt sinnesrubbad, slutade med att jag flumma runt istället för att sova (självklart).
Jag hade sålt en vara till en kille på Tradera, han hade fått den och båda parterna var nöjda. Kl 03:00 efter mitt intag av 30mg Stilnoct fick jag för mig att ringa (!!!) denna killen för att fråga om han var nöjd, trots att han redan tre dagar tidigare sagt att han var det. Sagt och gjort, jag ringde utan att jag fick svar så jag smsade något obegripligt. Som tur är svarade han inte på smset heller, tackar gudarna för det.
Inte nog med det, så tog jag kvarg ur kylskåpet. Jag tyckte kvargen hade så fin färg, att jag ville ha samma färg på golvet. Jag går då ut till förrådet, hämtar en pensel, och börjar hälla ut 3 kvarg burkar över hela golvet för att ''måla''. Hade helt glömt bort det, minnet kom tillbaka när jag såg kvargen på golvet.
Sedan skickade jag självklart lite obegripliga svar till dem som skrev till mig, men de får skylla sig själva om man skriver kl 02:30-04 på en lördag, haha..
Är det vanligt att man blir så pass ''konstig'' för att man adderat alkohol? Vanligtvis brukar det snurra runt lite och jag kan säga lite konstiga saker, men inte fan ringer jag folk som köpt saker av mig på Tradera mitt i natten