2014-04-03, 18:38
Medlem
Drogoptimering!

Tog 2mg Iktorivil och 1 mg Xanor vid 16 (efter jobbet), har fler. Nu har jag snart druckit 3 vanliga 1/2 literflaskor på öl krogen. Har diazepam som jag inte tagit än och riktigt bra röka hemma som jag inte rökt än. Har även sprit och öl. Köpte precis 15 st 10 mg Stilnoct.

Någon som har ett förslag på rusoptimering, med Stilnoct?. Brukar bli sänkt av röka. Tål annars rätt mycket.

Jobbat många dagar och är ledig 3 dar nu. Jag har även några LSD-tabletter.

Behöver vara fräsch på måndag förmiddag.

Kommer något med bra förslag kan jag dela meddela hur det gick. Nu inte Stilnoctet slår ut minnet av resten av helgen. Antagligen en misärberättelse.
Citera
2014-04-03, 18:46
Medlem
Rebelxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benny Blue
Drogoptimering!

Tog 2mg Iktorivil och 1 mg Xanor vid 16 (efter jobbet), har fler. Nu har jag snart druckit 3 vanliga 1/2 literflaskor på öl krogen. Har diazepam som jag inte tagit än och riktigt bra röka hemma som jag inte rökt än. Har även sprit och öl. Köpte precis 15 st 10 mg Stilnoct.

Någon som har ett förslag på rusoptimering, med Stilnoct?. Brukar bli sänkt av röka. Tål annars rätt mycket.

Jobbat många dagar och är ledig 3 dar nu. Jag har även några LSD-tabletter.

Behöver vara fräsch på måndag förmiddag.

Kommer något med bra förslag kan jag dela meddela hur det gick. Nu inte Stilnoctet slår ut minnet av resten av helgen. Antagligen en misärberättelse.

Ta allt på en gång och livestreama.
Skaffa lite uppåt också så du inte däckar bara tråkigt att kolla på en utslagen person.
Ta på rånarluva om du är blyg.
Citera
2014-04-03, 18:50
Medlem
views avatar
Konstigt, har alltid haft problem med smaken på imovane. Nu har jag inte tagit dom på ett tag så kastade i mig 2 och får ingen smak? Provade kasta i mig 2 till men fortfarande ingen smak. Vad är felet? Tog dom för över en timme sedan.
Citera
2014-04-03, 18:54
Medlem
Rebelxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av view
Konstigt, har alltid haft problem med smaken på imovane. Nu har jag inte tagit dom på ett tag så kastade i mig 2 och får ingen smak? Provade kasta i mig 2 till men fortfarande ingen smak. Vad är felet? Tog dom för över en timme sedan.

Tycker också imovane ger en liten bismak i munnen, men endast om man tuggar de.
Får ingen smak om jag bara sväljer de?
Citera
2014-04-03, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebelx
Ta allt på en gång och livestreama.
Skaffa lite uppåt också så du inte däckar bara tråkigt att kolla på en utslagen person.
Ta på rånarluva om du är blyg.

Lär få tejpa fast webbkameran runt huvudet om det ska synas nåt. Har faktiskt lite uppåt också tre ADHD-piller. Blev jävligt speedad på två, men är jävligt känslig för tjack. Syns på 400 meters avstånd att jag tagit.
Citera
2014-04-03, 19:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av view

Inte alla som får den smaken.. så var glad om du nu blivit befriad.
Citera
2014-04-03, 19:11
Medlem
views avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eisapeitte
Inte alla som får den smaken.. så var glad om du nu blivit befriad.

Ja det är inget jag direkt är ledsen över.. Vet inte varför bara , för mig brukade det vara förjävligt i flera dagar efteråt. tom luften smakade imovane. Käkade girllkorv innan, Men kan inte vara därför
Citera
2014-04-03, 23:27
Medlem
Enligt min läkare är imovane starkare än stilnoct. På imovane blir man inte lika bananas och dum fläng.
Vill man ha blockouts och inte minnas nåt då är stilnochten nåt för dig.
Imovane blandat med tramafod ger ett gudalikt tillstånd
Lämna gärna frågor till mig så kan jag ge dig tips hur ska avnjutav på bästa sätt.
Citera
2014-04-03, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grismongis
Enligt min läkare är imovane starkare än stilnoct. På imovane blir man inte lika bananas och dum fläng.
Vill man ha blockouts och inte minnas nåt då är stilnochten nåt för dig.
Imovane blandat med tramafod ger ett gudalikt tillstånd
Lämna gärna frågor till mig så kan jag ge dig tips hur ska avnjutav på bästa sätt.

Jag tycket noctar är starkare fan. Förut körde jag 40-50 mg noct och flummade lite, det sög nu tar jag 10mg imovane och blir lite lugn. Begär inte så mycket mer än att ha lättare o somna och ha en liten stund som är skön. Men att flänga ur igen är inget jag har planerat och rekommenderar ingen att göra det heller. Respekterar man droger eller mediciner så kan man bevara dem annars tar dem ens själ.
Citera
2014-04-04, 23:33
Medlem
No6s avatar
Haft uppehåll med imovane en månad ungefär tog väl 15mg då. Tog idag en halv 7,5 alltså 3,75mg, för 40 minuter sedan känner inte ett piss. Väger 85 kg. Ha de slutat funka för mig? Hade ju längtat till den här kvällen.
Citera
2014-04-04, 23:56
Medlem
cnbizzzs avatar
du skulle tagit en hel 7,5 eftersom du har en grundtollerans
Citera
2014-04-05, 00:06
Medlem
Baseballbats avatar
Jag har fått Zolpidem D något ..

Hur som helst, aldrig tagit droger förut men räcker med 1 tablett och att jag är vaken för länge så blir jag heeeeeeeeelt fucked up. Säger cp saker och ser ibland saker.

Ibland är det riktigt nice men ibland blir jag rädd över vad personen som sovit med mig säger att jag sagt o.O

Är det normalt att bli cp av 1 tablett?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in