Flashback bygger pepparkakshus!
2014-11-01, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RevolutioZ
tog 7,5mg imovane för en halvtimme sen, känner ingenting än sitter ju här och väntar på effekten. Men vill minnas att det ibland kan ta lite längre, stämmer det?

Ja brukar ta ca 45 min för mig, vissa får effekt efter 20 min.
Citera
2014-11-01, 00:11
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
tog 7,5mg imovane för en halvtimme sen, känner ingenting än sitter ju här och väntar på effekten. Men vill minnas att det ibland kan ta lite längre, stämmer det?
Imovane börjar verka väldigt snabbt,inom en halvtimme ska de göra.
Citera
2014-11-01, 00:14
Medlem
Jag tror den kicka nu, men jag känner inte mycket känner igen effekterna väl. Läs mitt inlägg längre upp. Kan det vara så att jag behöver högre dos? 23 år, 180cm lång och väger runt 90kg.
Citera
2014-11-01, 00:42
Medlem
Citat:
Jag tror den kicka nu, men jag känner inte mycket känner igen effekterna väl. Läs mitt inlägg längre upp. Kan det vara så att jag behöver högre dos? 23 år, 180cm lång och väger runt 90kg.
Du frågade tidigare om xanor skulle påverka effekten, kan det inte vara så att det är fallet? En 7,5 mg gör en väl lite småmysig men kanske inte vad man kan klassa som ett "rus".

EDIT: Jag gillar effekten av 7,5 mg men de flesta som använder det i berusningssyfte verkar ta 2-4 tabletter på samma gång, 15-30 mg.
Citera
2014-11-01, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Netzach
Du frågade tidigare om xanor skulle påverka effekten, kan det inte vara så att det är fallet? En 7,5 mg gör en väl lite småmysig men kanske inte vad man kan klassa som ett "rus".

EDIT: Jag gillar effekten av 7,5 mg men de flesta som använder det i berusningssyfte verkar ta 2-4 tabletter på samma gång, 15-30 mg.
Tog aldrig xanoren. Jag hade uppehåll i 2 månader just för att få ner toleransen och för att jag skulle kunna ta 7,5mg 3 kvällar/vecka och få effekt. Toleransen borde väl ha gått ner efter så lång tid eller? Därför tänkte jag om det kan vara att jag behöver högre dos pga min vikt. Får väl testa 15mg imorgon kväll, funkar det inte då så kanske jag behöver förlänga uppehållet någon månad till.
Citera
2014-11-01, 02:02
Medlem
jamesdeanforadays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av masterior26
Nej du kan inte skriva att du vill ha 100st då kommer dom garanterat inte skriva ut.

Okej, tänkte nästan de men tack för svar. Hur ska jag gå tillväga gör att få ett 100-pack? Kan man inte bara dra den att, 100-pack är mycket billigare?
Citera
2014-11-01, 11:32
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Tog aldrig xanoren. Jag hade uppehåll i 2 månader just för att få ner toleransen och för att jag skulle kunna ta 7,5mg 3 kvällar/vecka och få effekt. Toleransen borde väl ha gått ner efter så lång tid eller? Därför tänkte jag om det kan vara att jag behöver högre dos pga min vikt. Får väl testa 15mg imorgon kväll, funkar det inte då så kanske jag behöver förlänga uppehållet någon månad till.

Druckit mkt alkohol senaste tiden?
Citera
2014-11-01, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Druckit mkt alkohol senaste tiden?
Nä har inte supit heller på 2 månader inte ens en folköl, dricker knappt annars heller. Däremot blandade jag sprit och tabletter några gånger under våren-sommaren.
Vet i fan om jag vågar mig på att ta 15mg ikväll eller om jag väntar några dar vill inte gå igenom en avtändning på dessa igen.
Citera
2014-11-01, 12:36
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Nä har inte supit heller på 2 månader inte ens en folköl, dricker knappt annars heller. Däremot blandade jag sprit och tabletter några gånger under våren-sommaren.
Vet i fan om jag vågar mig på att ta 15mg ikväll eller om jag väntar några dar vill inte gå igenom en avtändning på dessa igen.

Okej, du kan ju trösta dig med att at:n på Imovane är kortvarig men ändå jävlig.

Begär att få Theralen utskrivet o varva med det för att hålla toleransen på en vettig nivå.
Senast redigerad av Slingshot 2014-11-01 kl. 12:41.
Citera
2014-11-01, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Okej, du kan ju trösta dig med att at:n på Imovane är kortvarig men ändå jävlig.

Begär att få Theralen utskrivet o varva med det för att hålla toleransen på en vettig nivå.
theralen har jag hemma den var ganska användbar mot sömnen under at men jag tar imovane mer för ruset har inga direkta sömnproblem atm.

Det får bli 15mg nästa fredag funkar inte det så blir det ett uppehåll till jul.
Citera
2014-11-01, 13:39
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jamesdeanforaday
Okej, tänkte nästan de men tack för svar. Hur ska jag gå tillväga gör att få ett 100-pack? Kan man inte bara dra den att, 100-pack är mycket billigare?

Jag får 100-pack utskrivet... Vad jag gjorde för att förtjäna det vet jag inte. Läkaren sa typ "du verkar behöva dessa ett tag" så skrev hon ut 200 stycken på en gång. Fast jag är tvungen att vänta 90 dagar mellan uttagen.

Jag fuckade upp en gång och erkände det för läkaren, då skrev hon ut för de dagar jag saknade pga att jag tog för mycket tidigare. Bästa läkaren!
Citera
2014-11-01, 14:29
Medlem
Har det någon betydelse för effekten om man äter precis efter att man tagit pillret?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in