Citat:
CYKA BLYAT!!! PEПОPT!!!
skämt åsido, när ska ukrainska igor som spelar crystal maiden inse att hans (och boris som spelar sven) fail lane inte beror på mig som går mid SF och inte gankar eftersom jag behöver farm OCH att dem pushat upp deras lane så hårt hela vägen upp i roshans håriga röv så att det blir omöjligt för mig att göra något. När inser igor att han också kan rotera mid eller håller runor / tp:ar in på counterganks.
Det är tydligen för komplext för igor att förstå, det enda han verkar kunna är att skylla allt på sina lagkamrater, att pinga okontrollerat på den närmsta i laget han hittar när han dör mot en haste:ad storm, som otaligt många gånger blivit pingat från midspelaren samt skrivet i chatten "STORM HASTE TOP", när han då måste stå kvar vid det stora camp:et och farma sin 40 min blink istället för att köpa wards och låta oss ha vision i 40 minuter! (för hans 40 min blink kommer garanterat att vända spelet!)
Nä för igor blir det nog inget 5k rating, han liksom ferdinand (som än idag sitter under sin korkek och luktar på blommor), kommer sitta fast på sina fjuttiga 4k och gnälla i ALL evighet. FAN vad jag hatar 4-4.5k, det är som ett ruttet svart hål som bara suger åt sig all energi från spelare. Till och med jag kan tappa det helt efter ett tag av pingande och rage skit i chatten. Slutar med att jag penoptar allihopa och mutar skiten o lägger av med att spela i minst 24h.
fittspel