2014-10-26, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaWestraNostra
MEN GANKA DÅ DIN HORUNGE SÅ BLIRE INTE GG!!!!!!!!!!!!!!!

CYKA BLYAT!!! PEПОPT!!!

skämt åsido, när ska ukrainska igor som spelar crystal maiden inse att hans (och boris som spelar sven) fail lane inte beror på mig som går mid SF och inte gankar eftersom jag behöver farm OCH att dem pushat upp deras lane så hårt hela vägen upp i roshans håriga röv så att det blir omöjligt för mig att göra något. När inser igor att han också kan rotera mid eller håller runor / tp:ar in på counterganks.

Det är tydligen för komplext för igor att förstå, det enda han verkar kunna är att skylla allt på sina lagkamrater, att pinga okontrollerat på den närmsta i laget han hittar när han dör mot en haste:ad storm, som otaligt många gånger blivit pingat från midspelaren samt skrivet i chatten "STORM HASTE TOP", när han då måste stå kvar vid det stora camp:et och farma sin 40 min blink istället för att köpa wards och låta oss ha vision i 40 minuter! (för hans 40 min blink kommer garanterat att vända spelet!)

Nä för igor blir det nog inget 5k rating, han liksom ferdinand (som än idag sitter under sin korkek och luktar på blommor), kommer sitta fast på sina fjuttiga 4k och gnälla i ALL evighet. FAN vad jag hatar 4-4.5k, det är som ett ruttet svart hål som bara suger åt sig all energi från spelare. Till och med jag kan tappa det helt efter ett tag av pingande och rage skit i chatten. Slutar med att jag penoptar allihopa och mutar skiten o lägger av med att spela i minst 24h.

fittspel
Citera
2014-10-26, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RockBagel
CYKA BLYAT!!! PEПОPT!!!

skämt åsido, när ska ukrainska igor som spelar crystal maiden inse att hans (och boris som spelar sven) fail lane inte beror på mig som går mid SF och inte gankar eftersom jag behöver farm OCH att dem pushat upp deras lane så hårt hela vägen upp i roshans håriga röv så att det blir omöjligt för mig att göra något. När inser igor att han också kan rotera mid eller håller runor / tp:ar in på counterganks.

Det är tydligen för komplext för igor att förstå, det enda han verkar kunna är att skylla allt på sina lagkamrater, att pinga okontrollerat på den närmsta i laget han hittar när han dör mot en haste:ad storm, som otaligt många gånger blivit pingat från midspelaren samt skrivet i chatten "STORM HASTE TOP", när han då måste stå kvar vid det stora camp:et och farma sin 40 min blink istället för att köpa wards och låta oss ha vision i 40 minuter! (för hans 40 min blink kommer garanterat att vända spelet!)

Nä för igor blir det nog inget 5k rating, han liksom ferdinand (som än idag sitter under sin korkek och luktar på blommor), kommer sitta fast på sina fjuttiga 4k och gnälla i ALL evighet. FAN vad jag hatar 4-4.5k, det är som ett ruttet svart hål som bara suger åt sig all energi från spelare. Till och med jag kan tappa det helt efter ett tag av pingande och rage skit i chatten. Slutar med att jag penoptar allihopa och mutar skiten o lägger av med att spela i minst 24h.

fittspel

http://rs1img.memecdn.com/russians-in-dota-2_o_1243549.jpg
Citera
2014-10-26, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaWestraNostra
http://rs1img.memecdn.com/russians-in-dota-2_o_1243549.jpg

Vad händer när ryssar spelar mot peruvianer? Blir det som att dela med noll? Ett enda stort svart hål, error? Registreras matcherna ens då?
Citera
2014-10-26, 14:26
Medlem
Sponnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lingon_
Synd att Valve inte har vett nog att permbanna och deleta items för gameruiners. Finns inget värre än att hamna med någon idiot som blir gankad en gång sen ska det feedas 100 couriers och spammas i allchat 30 minuter.
De har jag aldrig gjort, så snacka inte skit.
Citera
2014-10-26, 18:44
Medlem
scarlots avatar
Är det någon mer än jag som har problem med att connecta till DotA2-network?
Citera
2014-10-26, 21:16
Medlem
wastaahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scarlot
Är det någon mer än jag som har problem med att connecta till DotA2-network?

Har varit så till och från hela veckan, vette fan vad som är problemet. Starta om dota tills det fungerar bara
Senast redigerad av wastaah 2014-10-26 kl. 21:19.
Citera
2014-10-27, 00:06
Medlem
Lingon_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sponne
De har jag aldrig gjort, så snacka inte skit.

På 3000 matcher har jag hamnat i low-prio ett enda game, och jag flamar ändå flitigt så du måste ju gjort något riktigt sjukt iallafall.
Citera
2014-10-27, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RockBagel
CYKA BLYAT!!! PEПОPT!!!

fittspel

Och här sitter du i samma MMR bracket som Igor som inte kan någonting enligt dig. Är du fysiskt handikappad eller vad är det som stoppar dig? Snälla säg inte att det är ryssarna som stoppar dig från att gå upp i MMR.
Citera
2014-10-27, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uraza
Och här sitter du i samma MMR bracket som Igor som inte kan någonting enligt dig. Är du fysiskt handikappad eller vad är det som stoppar dig? Snälla säg inte att det är ryssarna som stoppar dig från att gå upp i MMR.
Det är ett lagspel. Man vinner inte varje match, oavsett hur bra man är.
Citera
2014-10-27, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pukknub
Det är ett lagspel. Man vinner inte varje match, oavsett hur bra man är.

Du behöver inte vinna varje match. Du behöver vinna mer än 50% bara.
Citera
2014-10-27, 05:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uraza
Du behöver inte vinna varje match. Du behöver vinna mer än 50% bara.
Det tar väldigt lång tid att klättra om du inte vinner 80%+ av dina matcher.
Citera
2014-10-27, 05:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pukknub
Det tar väldigt lång tid att klättra om du inte vinner 80%+ av dina matcher.

Om du inte vinner runt 80% av dina matcher så är du förmodlgien i rätt bracket. Och du gör antagandet att en spelare helt plötsligt skulle bli mycket bättre än vad han har varit i sina senaste X antal games.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in