Citat:
Ursprungligen postat av
loxyria
Man ser klart och tydligt en uppåttrend i digitala valutor just nu. Det har vart rätt plant senaste halvåret. Folk som var tveksamma innan börjar förstå teknologin nu. Men det är fortfarande "early adopter stage" och det riktiga "to the moon" paradigmskiftet sker nog inte förrens om 7-8 år, i linje med vad Antonopoulos säger här:
https://www.youtube.com/watch?v=xUNGFZDO8mM
Ingen oro över att panikhandla nu, det kommer garanterat ett par bubblor till och många fler nya tvekare kommer att bli frälsta efter att de satt sig in i tekniken.
Själva processen att införskaffa bitcoins, skicka runt dessa och hålla dom säkra från hackare är fortfarande långt ifrån user friendly. Men med nya protokoll vi ser idag (t.ex stellar) så kommer detta till slut vara oundvikligt (användandningen av infrastrukturen det vill säga)
Bra inlägg!
Håller med i allt du skriver, speciellt det där om att kryptering måste bli mer userfriendly.
Direkt när jag får en stadigare inkomst kommer jag spara allt inom krypto, inom 10 år ska jag ha lämnat det ruttnande FIAT.
Citat:
Ursprungligen postat av
Foten87
Men vad händer med priset? Är det inte time att det höjs snart? nån som har nån bra bitcoin prognosis sida? eller hur har man kolla egentligen? Jag har hållit på i typ 1 år eller nått får ingen pejling på när man ska köpa? Kommer bitcoinen öka i helgen veckan som kommer?
Sen det där med köpta bitcoins till en wallet och sen vidare till sin "riktiga" plånbok.
är det noga med sånt? Jag har bara kört på.
Hade jag haft råd hade jag köpt nu, men samtidigt så ser jag ingen anledning till panik än.

Däremot så kan du räkna med att börsen kraftigt kommer gå ner inom en snar framtid och då kommer kryptovalutor öka enormt, ett matematiskt förtroende är odödligt.