Cardiac fire of effect etc...
alla dom nya är väl för att pollacker/cz och andra värdelösa spelare skall få känna sig lite bättre genom att få en achievement då och då
är väl samma anledning till varför dom skall sänka steg 1 i mark of excellence från 65% till 50%
så även pollacker kan få ett märke på sin pipa
dom kändes mobbade nu ju
Citat:
Ursprungligen postat av
spirdala
Skaffade Maus nu. Värsta skit jag spelat i. Hur kan dom göra en sån vagn totalt värdelös? Hur kan man göra vk 45 02B bättre som är en tier lägre? Wot kommer gå i graven snart. Var så lugn. Detta spel överbelastat av polska och CZ noobs kommer snart få sin gräns
VK kommer ju nerfas igen, den släpptes igenom supertestet antagligen för folk tyckte den var värdelös innan och bättre nu
men visst så borde maus få 300mm i tornet och mitten lower plate borde försvinna
jag och en polare rushade om man kan kallade det i varsin maus på malinovka, tog scout vägen på höger sida vid vattnet och när vi kom fram hade min polare 1500 hp och jag 2000hp
vi vann väldigt fort därefter pga spotting vi gjorde :P
3st maus som rushar är också grymt, inte för dom är svåra att penna, men för att det är 9000HP som måste plockas bort
Citat:
Ursprungligen postat av
Acies
Gillade wot fram till tier 9, ska man fixa en tier x tank så måste man casha in.. Även om man vinner matcher i t9 så drar man inte in några credits direkt.
Slutade då jag redan spenderat 1-1500kr på spelet och känner inte för att lägga ut 400-500kr på en enda tank..
Skräp spel.
du skall inte spela T9 för pengar !
man spelar tier 5-6 för pengar om man inte har t8 premium
du har spelat upp till t9 och har ingen koll på det ?